Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN er i Australien et ulovligt pyramidespil

Side 11 ud af 21 (209 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-06-2007 01:42:36 Forfatter: Magnus Lundfindes der for TNI statistikker for tilbagebetalingsprocenten - altså hvor mange procent der lander i forhandlernes lommer?

Det behøver vi ingen statistik på - da der ALTID tilbagebetales 53% - med andre ord: 53 kroner for hver omsatte 100 kroner i INDKØB (ikke udsalg eller de andre kreative måder vore konkurrenter udregner tilbagebetalingsprocent på).

Mange selskaber "snyder på vægten" når de fortæller hvor meget der "går tilbage til et forhandlernet" - især fordi en del udregner det af UDSALGSPRISER - det er OG vil altid være "elastikfaktoren" der råder... for hvornår er en meter elastik en meter...!

Vores kompensationsplan er samtidig fuldstændig gennemskuelig - alle procenter fremgår tydeligt - det faktum sammenholdt med, at det praktisk talt er umuligt at finde et Network Marketing er udbetaler ligeså meget, gør at TNI stadig det selskab - der meget apropos - har skabt flest million-dollar earners.

Fandt denne "gamle" PDF i mine gemmer: http://www.lasseburholt.com/pdf/marketingplan-straight-talk.pdf

Bemærk: PDF´en er af ældre dato - Morinda er idag "moderselskabet" til Tahitian Noni Int´l - TNI - derfor refereres der til Morinda i PDF´en.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:17
For ser denne debat mere ud til at man er hunderæd for alt hvad der kommer over fra det store stygge usa

men øhh hvem er det lige der har sin store fede pote nede i tdc''s og så mange andres mlm kasser jeg spørger bare.

Alle danskere er så bange for det de enten ikke ved noget eller det de har hørt rygter om og diverse sladder

Og det hele er så pisse jantelov og dobbelt moralsk.

Vi synes det er skide synd for folk der kravler afsted hverdag for at holde gang i deres biks også alligevel går på røven men lige så snart det går folk eller et firma godt så skal det pilles fra hinanden og undersøges for de må jo helt sikkert have gjort noget ulovligt for at få den succes.

men på den anden side af det store hav klapper de sgu hinanden på skulderen når det går dem godt og græder med dem når de går på røven, vi danskere kan lære meget af amerikanerne men istedet  brokker vi os over deres produkter når de falder uden for de rammer vi kender bedst

og det må man siger at networkmarketing jo gør netop fordi den kan være og synes jeg mere aggresiv end de skide reklamer vi får ind ad døren hverdag

Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:20
Men hvis ACN er blevet dømt i Australien hvorfor er de der så stadig

Hvis Australien har næsten de samme strikse love som Danmark hvorfor må de så stadig arbejde i Australien ja sågar Danmark

hvis det er et pyramide spil og man føre ulovligt forretningsgang som pyramide spil jo er, hvordan kan man så blive børsnoteret

For mig ser det mere ud som om at man er skide bange for konceptet networkmarketing

man hetser i hvertfald i mod ACN

men hvorfor er man ikke efter AMWAY og LR cosmetics, mener jeg det hedder,

og TUPPERWARE og dildopartys de arbejde jo i nøjagtig den samme ide nemlig networkmarketing,

og hvorfor kan de til stadighed få lov at føre forretninger om du vil i Danmark når nu at pyramidespil er ulovligt i Danmark.

din forretning er jo også et pyramidespil

du sidder i toppen og har nogen under dig og det er dig der skummer hele fløden

ved ACN er det dem der gider og få fingeren ud af røven og lave noget der får udbytte og de andre bliver træt af det og giver de andre skylden for deres fejl eller fiasko om du vil

det er det samme i din forretning hvis du ikke arbejder tjener du ingen penge og må lukke og som alle andre her i danmark vil du også give alle de andre eller samfundet skylden.

jeg har længe kigget meget nøgternt på ACN og det eneste jeg kan finde der er ulovligt er nogen  af dem der kommer til møderne holder ulovligt  go figure.

For mig og se er det fordi at den amrikanske tanke gang, hver mand sin lykkessmed og bla bla bla

man er bange for netop fordi den kan lave et gevaldigt stor hul mellem dem som har rigtig mange penge og dem som ingen har

samt det er der forelægger en tilbagevenende indkomst som man får så længe kunderne er i ACN regi

og det at man bliver med med at blive betalt for det arbejde man allerede har gjort

Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:59
angående acn ved du overhovede hvad det er du snakker om....

jeg er selv medlem af acn her i danmark og du ved ikke hvad du har skrevet om en af verdens hurtigste vorksende virksom i verden og tror du en som Donald J. Trump en af de rigrste mennesker i verden ville være med på vores dvd hvis han viste det er ulovligt det vi gør og det er ikke noget med et pyramidespil det er network arbejde det vil sige de bruger mig til at sælge deres prudukter og IKKE andet jeg har været til møder om det og jo du må gerne have din holdning det blander jeg mig ikke i men der er grunde til du siger det du gør og jeg kuinne virkelig godt tænke mig at fortælle dig om det og du er velkommen til at komme til vores møder der finder sted over hele danmark jeg har aldrig hørt noget der snakkere om acn på den måde som alle ander her inde er der overhovdet en her inde der kan fortælle mig hvad der er skat med jer bare fordi i læser noget og straks tror i på og det er bare noget fis for alle kan sku finde ud af lave et firma og det er det det er og det er et a/s og det er godkendt af den danske stat og det er den også i australien og kan ikke rigtig se hvor de skulle have noget med pyramidespil det går ikke ud på det samme for  i et pyramidespil lover de at du vil få mange penge igen UDEN at lave noget som helst og det er acn ikke vi arbejder sq for at få vores løn jeg har ikke nogle kunder eller nogen der finder kunder for mig og jeg har min holdning og jeg står fast i det og jeg bliver ved med at arbejde for dem og jeg er ikke en stopper som dig hvis du ikke kan se hvad det går ud på kan du ikke se noget og jeg er IKKE en STOPPER.....

hold jeres pis for jer selv

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:19
Ro på, Dan ;-)

Men fine pointer du kommer med - blot skal du holde en vigtig detalje for øje m.h.t. DONALD TRUMP - han vurdere forretning og markedet, i hvilket ACN operere, fuldstændig anderledes end os der skal ARBEJDE med forretningen i marken. Donald kigger på ACN udfra at han eks. kastede 100 millioner i røven af det - og efterfølgende over tid får et afkast - skulle han vurdere forretning som alle andre, dvs. ud og tjene de samme penge på at bygge netværk - og deraf få et afkast ville han - QUA han erfaringer - sidde med nogle hele andre tal og dermed QUA hans erfaringer og logistiske sans sandsynligvis aldrig nogensinde SELV blive repræsentant.

Så når Donald bruges som kransekagefigur for ACN, så skal man blot huske at han har ZERO erfaringer som networker, altså at bygge en network marketing forretning fra bunden: Han bygger forretninger ved at sige: "Her er en motherfucking stor pose penge, lav så afkast til mig!" - han er en "made man" og tænker udelukkende i afkast af en investering - og der vil uden tvivl for ham som investor være endnu stort afkast af det marked som ACN operere i.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 14. Jul 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 03:28
Nu har jeg fulgt jeres debat et stykke tid, og jeg har ud af de lange debat aldrig set en forklaring på, hvorfor folk skal betale for at blive medlemmer - hvis der er så mange penge at tjene på telefoni, og ACN kun udbetaler ca. 30% (tror jeg, jeg har set skrevet), burde der så ikke være rigeligt med penge til at dække diverse administrative omkostninger?

Og nu behøves I ikke komme med svaret om, at folk der har investeret penge er mere dedikerede etc., end dem der ikke har smidt noget - det giver jeg altså ikke noget for. Har du et commitment overfor det du laver, så yder du altså uanset, om du har betalt 0, 100 eller kr. 20.000! Og et eller andet sted, er det vel også mere interessant for ACN at have 1000 "reps" som finder 5 kunder end at have 50 reps, som finder 20 kunder hver!

Spørgsmålet med en virksomhed som ACN er vel i realiteten om, det ikke tenderer til, at det handler om at tage røven på dine venner, inden de tager den på dig?

Det kunne da være interessant at vide, hvor mange af ACNs repræsentanter, der kan melde ud og sige, at de tjener nok penge ved at arbejde ACN til ikke at skulle lave andet - arbejdet skal trods alt kun laves én gang, så har man jo en tilbagevendende indkomst md. efter md. år efter år - hvor mange ud over Kean Mohrbutter, Klaus Hvid, Susanne og Finn Damsbo, og hvad de nu ellers alle de selvfede "iværksættere" tjener nok til ikke at skulle lave andet? hvor mange af Danmark 5000 reps lever det søde liv takket være ACN? 5000 reps med hver min. 20 kunder må jo rundt regnet give 100.000 kunder - ACN har en markedsandel på ca. 2% på fastnettelefoni hvilket med ca. 3 mio husstande giver 60.000 kunder - ergo må der da være nogle, der hænger i bremsen! Og der er jo nok mange, som har væsentligt mere end 20 kunder, hvilket bare gør det hele endnu mere trist for resten

Men det er nok bare mig, der har misforstået det hele.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:57
Dato: 14-07-2007 03:28:18 Forfatter: Greg Provenzano

- hvis der er så mange penge at tjene på telefoni, og ACN kun udbetaler ca. 30% (tror jeg, jeg har set skrevet

-------

Greg, når vi kigger på den procentvise udbetaling på SELVE telefonien, så er 30% et longshot... ;-)

Du har ret i at commitment bør være det samme uanset hvad sin initial indgangsvinkel er - men der er altså forskel på at være investor i ACN og repræsentant for ACN - der er i hvertfald - og bør også være en stor forskel i begrebet loyalitet.

"Provenzano" er iøvrigt et cool efternavn - du har vidst ikke rødder i det Jydske ;-)

MVH

Fra Rønnede
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:40

Mvh Gleerup http://gleerup.acnrep.com www.acneuro.com http://www.acnintegrity.eu/acn/dk/integrity/ http://video.acninc.com/Training/product/IRIS3000/IRIS3000.html

Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:42
hej

nu ved jeg med 110 procent sikkerhed at acn er et lovligt selskab rundt i 19 lande i verden og det bliver størere.. og alle os uafhængige repræsentanter rundt om i danmark vil aldrig få politiet i nakken da acn er verdens største firma inden for network marketing + det er det hurtigst voksende inden for network marketing... og vi kan ikke få myndighederne på nakken da det er lovligt det er ligefrem et aktie selskab i danmark + det er godkendt af told og skat og jeg siger kun det der er rigtig for jeg ved hvad jeg snakker om hvis der er flere der synes de ved hvad de snakker om så prøv lige og lav en præsentation og send til min mail fdf_bonne@hotmail.com så kan jeg hurtigt fortælle hvad der er rigtigt og hvad der er forkert.. Der er ikke en eneste endnu der har sagt noget rigtig jo det er der-----> det er ikke et pyramidespil <-----

et pyramidespil tjener den øverste i spidsen flest penge men sådan er acn ikke jeg kan sagtens komme til at tjene mere end min upliner afhængig af arbejdsindsatsen...

mvh henrik

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:17
>> Henrik:

ACN er ikke verdens største NM virksomhed.. ACN er dog verdens hurtigst voksende Teleselskab...

>>Greg Provenzano:

Ang. Opstartsgebyr. Der er vist ingen tvivl om at der er mange penge i telefoni og at ACN tjener rigtig mange penge. Hvis du så mener at ACN tjener deres penge på at stakkels mennesker betaler 3000 kr for at blive Rep. Så prøv lige at regne ud hvor mange reps der skal være startet i ACN sidste år for at udfylde bare 10% af ACNs omstæning på +600 mio. dollars.

Men tror ikke der er nogen tvivl om at ACN har råd til at droppe det gebyr.. Men hvor mange materialer tror du så ville blive sendt ud for så at havne i skraldespanden? Så ville det lige pludselig blive en utrolig irriterende udgift.. Så ville der blive startet alt for mange useriøse reps.

>> Lasse:

Trump har faktisk udtalt, for et par år siden, hos David Letterman at hvis han gik HELT på røven igen ville han starte som rep i et NM firma! Fordi at man her har muligheden for at stryge helt til tops uden penge på lommen og inden for forholdsvis kort tid..

------

Jeg er ikke selv rep i et NM selskab. Men synes dog at det er en spændende branche. Jeg bliver bare så træt af at høre på alle tudeprinsesserne der alle sammen kender en der er blevet fanget i det store pyramidenet og har mistet alle deres venner og familien vil ikke længere have noget med dem at gøre osv.. nå ja og alle deres penge selvfølgelig.. Ved i hvad.. De mennesker har sq nok heller ikke succes med så meget andet i deres karriereliv!

Men det er virkelig en branche der har skabt debat.. eller skal vi sige mudderkastning.. Reps''ne finder på løgne for at forsvare deres firma og fjenderne finder på løgne for at nedgøre det... Og mellem alt det finder vi så en masse gode facts som bare drukner i alt lortet...

MVH  

Side 11 ud af 21 (209 indlæg)