Det behøver vi ingen statistik på - da der ALTID tilbagebetales 53% - med andre ord: 53 kroner for hver omsatte 100 kroner i INDKØB (ikke udsalg eller de andre kreative måder vore konkurrenter udregner tilbagebetalingsprocent på). Mange selskaber "snyder på vægten" når de fortæller hvor meget der "går tilbage til et forhandlernet" - især fordi en del udregner det af UDSALGSPRISER - det er OG vil altid være "elastikfaktoren" der råder... for hvornår er en meter elastik en meter...! Vores kompensationsplan er samtidig fuldstændig gennemskuelig - alle procenter fremgår tydeligt - det faktum sammenholdt med, at det praktisk talt er umuligt at finde et Network Marketing er udbetaler ligeså meget, gør at TNI stadig det selskab - der meget apropos - har skabt flest million-dollar earners. Fandt denne "gamle" PDF i mine gemmer: http://www.lasseburholt.com/pdf/marketingplan-straight-talk.pdf Bemærk: PDF´en er af ældre dato - Morinda er idag "moderselskabet" til Tahitian Noni Int´l - TNI - derfor refereres der til Morinda i PDF´en. MVH |
For ser denne debat mere ud til at man er hunderæd for alt hvad der kommer over fra det store stygge usa
men øhh hvem er det lige der har sin store fede pote nede i tdc''s og så mange andres mlm kasser jeg spørger bare.
Alle danskere er så bange for det de enten ikke ved noget eller det de har hørt rygter om og diverse sladder
Og det hele er så pisse jantelov og dobbelt moralsk.
Vi synes det er skide synd for folk der kravler afsted hverdag for at holde gang i deres biks også alligevel går på røven men lige så snart det går folk eller et firma godt så skal det pilles fra hinanden og undersøges for de må jo helt sikkert have gjort noget ulovligt for at få den succes.
men på den anden side af det store hav klapper de sgu hinanden på skulderen når det går dem godt og græder med dem når de går på røven, vi danskere kan lære meget af amerikanerne men istedet brokker vi os over deres produkter når de falder uden for de rammer vi kender bedst
og det må man siger at networkmarketing jo gør netop fordi den kan være og synes jeg mere aggresiv end de skide reklamer vi får ind ad døren hverdag