De fleste, eller mange af dem, er jo født og opvokset i Danmark.. Vi kunne jo sende dem til Samsø i favnen på dine fremstrakte hænder.
Jeg vil vove at påstå at jeg uden nævneværdige problemer, ville være i stand til at få dig til at stikke mig en på løget (eller forsøge.) Dermed er jeg skyld i din voldshandling. /Jacob |
Fise hjem hvor de kommer fra. Du er godt klar over at der er ganske mange af de som du angriber her der er 2. generation. Altså er de født og opvokset i Danmark. Hvor er det lige de skal fise hen?
Der er da overhovedet ikke en undskyldning for at lave mere hærværk. Jeg tror bare ikke vi kan løse problemet ved magtanvendelse.
Og selvfølgeligt skal de unge stå til ansvar for deres handlinger.
Det jeg siger er at vi ikke kan komme problemet til livs med magtanvendelse, med mindre PET får KGB beføjelser, på anden måde end at ved at samfundet begynder at tage hånd om nogle af de tidligere nævnte problemer.
Jeg syntes lidt at jeg kan læse i dit indlæg at du mener problemet skal løses med magtanvendelse lige meget hvad det vil koste. Altså at du ikke ser noget problem i at vi begynder at nærme os politistatsforhold hvor det at sætte hårdt mod hårdt er eneste konfligtløsningsmiddel.
Hvis det ikke er det du mener så undskylder jeg på forhånd.
/Peder