hej ronnikc
jeg vil give dig ret langt hen af vejen men igen dem som gerne vil integeres de bliver også integreret og ja der er altid nogle der skal have hjælp og det skal de stadig have og med hensyn til fogh ja så vidt jeg ved så har han ikke regeret de sidste 30-40 år så den kan ikke bruges og den er også for nem her er et eks.
i den by jeg bor i er der 2 steder hvor der er mange af ???? det ene sted er fler tallet fra tykiet det sted fungere godt der vil altid være tilfælde det andet sted er med arabere det fungere ikke komunen smider flere mill i om året få at få stedet til at fungere men det gør det stadig ikke det er også dem der smader vores børnehave og alle de andres når nogle af røderne handler ind går de ind i butikken og tager hvad de vil have og går igen uden at betale . jeg bor i dk og må indordne mig efter de regler der nu engang er der vil altid være nogle som skal have hjælp om de er sorte/hvide eller hvad de nu er så skal de have hjælp så vi ikke har så mange af dem
|
Meget godt skrevet Ronnikc!
Der var INGEN på det tidspunkt som havde regnet med, at en "indvandre" faktisk/måske havde en smule lyst til at blive bosiddene i et land hvor alting fungeret. Da næsten alt arbejdskraft var ufaglært, havde man i EU ingen krav på ens uddanelse eller noget der ligner!! Hvem kommer så som de første?? Ikke den civileret borger fra Istanbul........ næææ, det var skam manden og konen som nærmest var analfabeter, og virkede som turister i deres eget land så snart traktoren havde passeret landsby-grænsen...... Nå man så også har ekstreme kulturelle forskelle sker der en række hændelser med tiden, når generationen vokser....... at en stat så ikke har kunnet læse dette i tide, sker der desværre ting og sager i et meget lille land, af en meget lille gruppe som pressen elsker at smæske sig med....