Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Claus Riskær, Iværksætter eller fusker?

Side 3 ud af 9 (89 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der nyt blod til debatten... Har netop set TV2 nyhederne hvor Riskjær har fået til kl. 12 i morgen at finde en ny advokat, da hans nuværende ikke længere vil køre sagen for ham

Wonder why...

Riskjær er en pengemand, en idémand og én der fører ting udi livet, derudover oplevede han at blive taget i røven af en fond der skulle menes at være på hans side, og slutteligt har han samtidig lavet så meget lort at han må & skal betegnes som "småkriminel" ...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9744
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:27

> "småkriminel" ...

Jeg håber det var en joke. Småkriminel er i hvert fald årets underdrivelse! :)

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 16:34

Derfor det var med anførselstegn mikkel...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:45
Klaus Riskær som et idol for en mlm-pusher? Der kan man bare se - den havde jeg ikke kunnet forudsige
- Jeg fik ikke lige fat i, om Al Capone også var et idol eller bare anset for at være en dygtig forretningsmand? <-- Retorisk spørgsmål.

Tilbage til det med rollemodel: En mand der laver så meget samfundsskadelig virksomhed, kan  ikke betegnes somat være et ønskværdigt rollemodel (i hvert fald ikke ønskværdigt for samfundet). Så snup da en af de mange andre mellemstore eller store virksomhedsejere i Danmark, der selv har banket forretningen op på mere legal vis.

Fra istanbul
Tilmeldt 6. Mar 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:58

En genial mand som jeg har stor respekt for. Jeg vidnede for ham (mod ham) et par aar siden vedr. en evt. sprit dom. Han fik en betinget straf. Men der jeg beundrer denne mand er da han i retten lavede rekalme for hans nye projekt. At nedfryse gener som kan bruges om 100 aar. RESPEKT.

Nesse Celik nesse501@hotmail.com www.bestconnection.org www.brandsint.com

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:41
Dato: 3/6/2006 4:44:54 PM Forfatter: Tommy
Klaus Riskær som et idol for en mlm-pusher? Der kan man bare se - den havde jeg ikke kunnet forudsige - Jeg fik ikke lige fat i, om Al Capone også var et idol eller bare anset for at være en dygtig forretningsmand? &lt;-- Retorisk spørgsmål.

Findes der ikke kurser i at FORSTÅ det man læser når man øjensynligt læser ganske stærkt...

Klaus er ikke mit nuværende idol, som det meget tydeligt er oplyst i mere end eén kommentar: Han var mit "idol" da jeg en stor knægt - og det iøvrigt før, Tommy, jeg klogt så potentialet i Network Marketing.

Al Capone pryder heller ikke min væg med flotte billeder og slogans; deMib bragte ham ind i debatten ;-)

Capone er derimod at foretrække når det skal handle om gangstere ;-)

Og... set i lyset af den enorme evne mange debatører (ikke kun wannabe iværksættere) har til at tage ting ud af kontekst: Nej, jeg har ikke gangstere som idol; Nej, jeg linker ikke til ELLER sammenligner gangstere med Riskær; Nej, jeg synes ikke gangstere dit og dat!

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:00

Tja, jeg tror meget det er et spørgsmål om hvilken type man selv er.

En ting syntes jeg faktisk godt at man kan beundre Claus for - det gør jeg ihvertfald (indrømmet - men lad være med at bruge det imod mig - jeg er sindsyg i dette øjeblik og under indflydelse af alt for meget cola...):

Han forstår at bygge netværks og bruge dem. Han kender gud og enhver mand! Jeg har selv prøvet at blive ringet op af ham. Han præsenterede blot sig som Claus og ville høre omkring det lejemål som han havde hørt, et eller andet sted ude i byen, at MediaMouse var på jagt efter på det tidspunkt. Det var først i slutningen af samtalen, da han gav mig sine kontaktinformationer, at han gav sit fulde navn og sagde "ja, du jo ved formentenlig hvem jeg er...". At han har opsnappet denne information via sit netværk er ret godt klaret, set i lyset af at vi ikke decideret offentligt har været ude og melde det ud.

Jeg vil vove at påstå at disse netværk er alt for ham - uden dem ville han ikke kunne få de kontakter han skal bruge til at stable et nyt projekt på benene.
Men det var blot en kommentar omkring hans evne omkring networking - ikke noget omkring alle de andre sider af ham.

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:46
Dato: 3/6/2006 5:58:28 PM Forfatter: nesse501

En genial mand som jeg har stor respekt for. Jeg vidnede for ham (mod ham) et par aar siden vedr. en evt. sprit dom. Han fik en betinget straf. Men der jeg beundrer denne mand er da han i retten lavede rekalme for hans nye projekt. At nedfryse gener som kan bruges om 100 aar. RESPEKT.

Jeg forstår dig til fulde. En dømt kriminel du møder i vidneskranken fordi han har kørt sprut er sgu en guttermand ;-))

Dbh Martin
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 14:59

Hej med jer,

Fin debat og tak for svarene. Hvis I spørger mig, så er han ikke andet end en tyv, svar mig lige ærligt....:

Ligner han en man vil handle med? Også når man hører alle de penge han har snydt fra folk. Et tyrkisk ordsprog siger: "et sted hvor der ikke er ild hvor der heller ikke være røg". Øh.. Forstod i? Altså det må da være noget om snakken, når så mange snakker om at han har snydt dem.
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 15:12
Riskær er da nok fremsynet...., men også totalt skånselsløs for at nå sine mål!

Mht. Cybercity mindes jeg da at manden forstod at "udnytte" en flok nørders viden omkring det spirende internet, og at han alene byggede Cybercity op via nørdernes kompetencer! Han "glemte" så bare efterfølgende at dele kagen med dem!

Det kaldes udbytning, og på samme vis skulle NilFisk (i en for virksomheden svær periode) ha´været udbyttet for de værdier, der gennem generationer var skabt i selskabet!

I dyreverdenen ville Riskærs med sin adfærd være at betegne som en snylter....

Side 3 ud af 9 (89 indlæg)