Jeg er rigtig ked af at være den dårlige budbringer; men det gør det desværre ikke Jeg gør, hvad jeg kan med netop denne artikel for, at der ikke er flere, der havner i suppedasen end der allerede er. Men jeg er 100% klar over, at det rækker som en i h...... Hvis der virkelig skal gøres noget effektivt ved det, så skulle de største danske shop-udbydere begynde at levere regulær information til de håbefulde mennesker, der tror, at de lige har gjort deres livs bedste investering. Men det er jo stik imod deres egne økonomiske interesser. Det er i deres interesse at sælge shopløsninger - ikke at afholde folk fra at købe fordi markedet er mættet - og mere til. Så derfor vil det desvære kun blive værre og værre. Venlig hilsen, Christian |
Hej Christian
Jeg tror ikke du har ret. Leverandørerne tager ikke flere netbutikker ind nu - og de luger ud i alle de som ikke er seriøse. Det er i hvert fald den holdning jeg hører når jeg taler med leverandørerne om situationen lige nu. Mange kan nu se at de har skudt over mål og ikke har haft styring på hvor mange steder de egentlig kom til at ligge online. Det er det samme som at deres mærker kun forhandles eks to steder i en stor by.
Mange hilsener Helle