Jeg tror ikke jeg deltager i spisningen. Har gang i en større omrokering derhjemme (Hr. Mand flytter til Spanien på lørdag), så jeg er TRÆT! Drømmer allerede om min seng. (Hmm, chefen er her ikke i dag - måske jeg skulle krybe over i en af de bløde La-Z-Boys i hjørnet og nappe en lur...). Men det bliver HYGGELIGT at se jer!
Hvem melder sig til at medbringe 4 meter reb, således at Anja ikke kan stikke af? ... og en tragt således at vi kan få heldt 2 liter kaffe på hende hurtigst muligt.
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Men du leverer stadig bannere ikk? Det er en fast tradition af MediaMouse sponserer bannere med Aminologo til amino events! Sygdom (go' bedring i øvrigt) er ingen undskyldning! ;-)
Jo da, men jeg kan altså ikke nå at fixe noget til i aften - med mindre I vil have et banner stående som ikke er helt tørt i farven (I så fald bør I alle have sort tøj på) .
Men jeg kan da sagtens sørge for at vi får lavet et Amino banner eller roll-up, som fast kan medbringes til diverse fremtidige KBH-Amino-arrangementer. Er der nogen der er i denne sammenhæng melder sig frivilligt til at levere et layout til banneret? Så slipper jeg for at skulle lave det hele .
Jo da, men jeg kan altså ikke nå at fixe noget til i aften - med mindre I vil have et banner stående som ikke er helt tørt i farven (I så fald bør I alle have sort tøj på) .
Jeg er skuffet! Jeg troede I kunne trylle i MediaMouse...
Anja Lysholm:
4 meter? Til et lille nips som mig??
~ Anja
P.S. Med 2 liter kaffe, skal jeg altså hele tiden tisse, så medbring venligst en ble også hvis jeg skal bindes fast...
Ja altså i de 4 meter var jo medregnet plads til at "løbe på" således at du både kunne rende i baren for os andre, samt gøre pigeting på toilettet. Nu er jeg ikke selv hundeejer, men har da set at dem der lufter hund nogle gange har sådan en smart hundesnor de kan forlænge og forkorte alt efter om hunden må have løbepas eller ej. Nogen der har sådan en? Jeg tror det vil være lettere at styre Anja med den så...
Jeg insisterer på at vi laver et lignende arrangement i nær fremtid, er noget så forbandet over at jeg ikke kan deltage her til aften
Men gi´ den gas og Anja, jeg laver snart en glidende tackling på dig her i forummet og håber på at du vil dele din erfaring mht det at udgive en bog. Jeg har tidligere skrevet en voksenbog som er udgivet via etabeleret forlag, men nu har jeg skrevet en børnebog hvor de sidste illustrationer er ved at blive tegnet færdige, og har besluttet at iføre mig et par nosser og udgive den selv. Har netop oprettet eget forlag (skal igang med selve hjemmesiden), har bestilt ISBN numre osv., men har stadig nogle ubesvarede spørgsmål, som du eller andre sikkert kan svare på. Har set den tråd du har skrevet her tidligere. Men skal også have lavet e-bog mm. Opretter en "hvem kan hjælpe med lidt input" tråd inden for nær fremtid, so I´ll be back:-)
Håber I får en hyggelig aften, men det lader det til I vil få...Hvis I altså ikke alle sammen skvatter i Anja´s 4 meter reb I har planer om at hægte hende fast i
Til dem som det interesserer, så er vi nu smuttet videre til Cafe Oscar i Bredgade (tæt ved landsretten), hvor vi planlægger at indtage lidt mad og hygge videre.
;-)