Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino julehygge (København)

Side 4 ud af 7 (68 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Frk. Henriksen:

Jeg kigger også liiige forbi ;-) Men jeg kommer først ved 19-tiden. Vi ses!

/Kristine 

jaaa, min spam i andre tråde virkede Stick out tongue. Jeg har vist stadigt dit mobilnummer liggende, så kan lige give dig en besked hvis vi er msuttet videre mod noget mad inden du er kommet. 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 20:58

var det mon muligt jeg fik et tlf nummer til nogen i en PB ? Jeg er lidt "the odd dude out" i og med jeg kan risikere at være klar allerede ved start skuddet, eller komme dinglende hen ad 17- tiden.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 22:30

Jeg må desværre melde fra. Beklager, men jeg havde åbenbart overset et lagersalg fra malene Birger(??) Så jeg er hjemme med den lille Storm..

Beklager meget.

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 23:38

Puha, nu er jeg jo ganske grøn her i amino space... faktisk helt og aldeles grøn, altså grøn som i "jeg er pc mongol" og har ikke helt fundet ud af at oprette min profil herinde endnu, men jeg har selvfølgelig også logget ind for 5 min. siden.

Det er et super initiativ, og jeg har tusind spørgsmål til professoren,... Men måske også lidt af en party killer hvis jeg starter med at møde op til festivitas i ført alle mine mange spørgsmål, så må man sige at det er belejligt for jer, at jeg ikke kan komme på torsdag, men i stedet vil hoppe på næste arrangement som I "blærer" jer med løber af stablen i det nye år:-)

God tur hvor I så end tager dødsruten. Jeg vender frygteligt tilbage i dette forum inden for nær fremtid, og håber på at der er nogle der vil komme med lidt gode råd når jeg slynger mine spørgsmål ud i flæng. Altid godt med lidt guldkorn fra mennesker der kan dele ud af egne erfaringer og gode råd samt ideer.

Kh,

Malene DNB (Dugfrisk Ny Bruger)

Ps. Hils Casper der i aftenens anledning skal have andet end pizzaSmile Men så kender jeg da i hvert fald én i dette forum weeeeeeee

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 23:45

Så har jeg fået flyttet lidt rundt på tingene, så nu kigger jeg helt sikker forbi.

Hvor blev vi enige om? Jeg kommer ved 16-tiden.

Med venlig hilsen
Johnny R. Christensen

Fra Nørrebro
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 00:16

Jeg vil squ også prøve at se om jeg kan komme frem til det...

Det kunne være skægt.....

Bare vi ikke ender på first hotel og en flaske fisk....

Med venlig hilsen / Kind Regards

Tue Topholm - Luksusdyret.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 00:43

OK, Vi mødes altså fra kl 16 af på Ninis Tapasbar, og omkring kl 19 går vi videre.

Hvis der er nogen der vil træde til efter kl 19, så må i gerne bruge mit TLF nr til at sms´e til:40 11 00 77

P.S. Næste år skal vi altså lave en rigtig Amino julefrokost....Sådan en med snaps, kopimaskine og hvad der ellers hører med.Wink
Det er sgu da det eneste minus ved at være iværksætter, at der ikke er nogen store "skab-dig-tosset-med-dine-kollegaer" fester.

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 16:39

Kære Amino'er,

Må jeg foreslå jer, at benytte lejligheden til at finde jeres indre julehjerter frem og hjælpe en god sag, når I nu alligevel samles i festligt lag?

I morgen er vi 26 personer, der har lavet vores julefrokost om til en stor indsamling til fordel for Masanga - et hospitalsprojekt i Sierra Leone.  Vores mål er at indsamle kr. 180.000 - og vi er godt på vej.  Læs om projektet og følg indsamlingen på http://www.brief.dk/masanga

Hvér en øre går ubeskåret til hjælpearbejdet.  For kun kr. 30,- kan man behandle en patient ..... det er mindre end en pakke cigaretter eller en hånd julebryg. 

I kan henvende jer til undertegnede eller via ovenstående link, hvis I har lyst til at være med på en god sag.

Og så håber jeg, at I får en ganske forrygende julefest Smile

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:28

Øv øv øv.... Hvor gerne jeg end vil, så har jeg desværre ikke mulighed for at deltage Tongue Tied.

/Jesper

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:43

Jesper Norbøll:

Øv øv øv.... Hvor gerne jeg end vil, så har jeg desværre ikke mulighed for at deltage Tongue Tied.

/Jesper

Men du leverer stadig bannere ikk? Det er en fast tradition af MediaMouse sponserer bannere med Amino logo til amino events! Sygdom (go' bedring i øvrigt) er ingen undskyldning! ;-)

Jeg udøver i øvrigt lige min diktatoriske ret (i mangel på demokratisk deltagelse) og beslutter endeligt:

Vi mødes på Ninis fra kl 16.00 og frem.
Omkring kl. 19.00 går vi mod et spisested. Da ingen har booket et bord nogen steder, snakker vi om det (jeg har det endelige ord uanset hvad) og går hånd i hånd til spisested.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 4 ud af 7 (68 indlæg)