FOLKENS! DER ER NOGET GALT I DETTE SAMFUND (debatforum). VI SOM YNDER SOCIALT, FYSISK KAMMERATSKAB OG VELSKABELIGE SKULDERKLASK OVER EN KOLD JULEØL ELLER VARM ROMTODDY (bvardr rom blandet med varm smør) HVOR SKAL VI GÅ HEN? (for at undgå en forsamling af døve mennesker, og i vished om at jeg nu har fanget opmærksomheden fra de fleste, fjerner jeg nu tragten fra min mund og sænker stemmelejet. Bemærk jeg står dog stadig på min til formålet opstillede ølkasse!). Ved sidste sociale Amino-arrangement, så hyggeligt arrangeret af Anja, var vi kun tre deltagende, og det i samme periode planlagte arrangement på Nørrebro Bryghus løb ud i sandet. Det er på tide at vi alle vågner af den slumresøvn af stress og utilfredse kunder der plager vores hverdag, og finder en dato for hyggeligt social samvær og julestemning! På aller bedste diktatoriske vis, vil jeg foreslå torsdag den 29/11 - 2007 kl. 16.00 og frem mod den lyse morgen (eller tidligere hvis man ikke kan få fri om fredagen!). Skriv jer på herunder (mest af alt, så jeg ved om jeg skal sidde alene og pimpe julebryg, eller kan regne med selskab fra jer andre festlige mennesker) |
Godaften Nicolai!
Jeg er super frisk!
Nu gik det galt for mit fremmøde til det sidste arrangement, så nu må jeg lige vise at jeg stadigvæk gerne vil jer ;-))
Så du må meget gerne skrive mig på listen!