Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino julehygge (København)

Side 1 ud af 7 (68 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 3 person

FOLKENS!
(læses som at jeg netop har stillet mig på en ølkasse, formet hænderne som en tragt foran munden og gjaldet ud over den aminoanske forsamling af tilstedeværende) 

DER ER NOGET GALT I DETTE SAMFUND (debatforum). VI SOM YNDER SOCIALT, FYSISK KAMMERATSKAB OG VELSKABELIGE SKULDERKLASK OVER EN KOLD JULEØL ELLER VARM ROMTODDY (bvardr rom blandet med varm smør) HVOR SKAL VI GÅ HEN? (for at undgå en forsamling af døve mennesker, og i vished om at jeg nu har fanget opmærksomheden fra de fleste, fjerner jeg nu tragten fra min mund og sænker stemmelejet. Bemærk jeg står dog stadig på min til formålet opstillede ølkasse!).

Ved sidste sociale Amino-arrangement, så hyggeligt arrangeret af Anja, var vi kun tre deltagende, og det i samme periode planlagte arrangement på Nørrebro Bryghus løb ud i sandet. Det er på tide at vi alle vågner af den slumresøvn af stress og utilfredse kunder der plager vores hverdag, og finder en dato for hyggeligt social samvær og julestemning!

På aller bedste diktatoriske vis, vil jeg foreslå torsdag den 29/11 - 2007 kl. 16.00 og frem mod den lyse morgen (eller tidligere hvis man ikke kan få fri om fredagen!).
Vi kunne passende starte på fx. Nadsat eller Nini's til lidt snikke-snakke i rolige omgivelser, i fællesskab blive enige om at bevæge os hen til en spisested og derfra finde ud af om der er stemning for at male byen rød i amino-logoets blå skær... mulighederne er mange, men er der stemning for at mødes?

Skriv jer på herunder (mest af alt, så jeg ved om jeg skal sidde alene og pimpe julebryg, eller kan regne med selskab fra jer andre festlige mennesker)
Det er ligegyldigt om du er ny eller gammel i gårde her på Amino, ALLE er velkommende. Tag også gerne en iværksætter-kollega med ;-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 18:45

Godaften Nicolai!

Jeg er super frisk!
Nu gik det galt for mit fremmøde til det sidste arrangement, så nu må jeg lige vise at jeg stadigvæk gerne vil jer ;-))

Så du må meget gerne skrive mig på listen!

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 20:10

Hej Nicolai,

godt initiativ - jeg er i hvert fald frisk såfremt min lille ny datter (4 dage) kan undvære mig :)

Jeg havde fornylig et hyggeligt gamle klassekammerater komsammen på M-bar ved Forum (København) - men der er begrænset plads, så det ville stærk komme an på antallet af deltagere. Men hopper gerne med hvor det nu end bliver. Så fyr løs med tid og sted når tilmeldingerne er væltet ind.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:03

Jaaaa, de første to er på :-)
Flere festlige Aminoer? Kom nu, bare én til... vi bider ikke (så hårdt) Stick out tongue

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 19:22

jeg er selvfølgelig også frisk!

Men ville blive rigtig glad, hvis vi evt. kunne lægge ud kl 17 ? 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:29

Brian Nielsen:
jeg er selvfølgelig også frisk!

Jaaaa :-)
Brian Nielsen:
Men ville blive rigtig glad, hvis vi evt. kunne lægge ud kl 17 ? 

Hvis vi andre spørger pænt, og lover ikke at være direkte pinligt fulde når du kommer, må vi så starte kl. 16? Der får jeg nemlig fri fra arbejde ;-)

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 19:33

Pisse lækkert initiativ..

Jeg er med, finder jer muligvis først ved 17-tiden, har ansættelses samtaler kl.15.30, og er måske lige barsk nok at smide potentielt nyansatte for porten efter 8 mins samtale   :)

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 19:34

vi får vist fri nogenlunde samme tid, forskellen er nok bare arbejdspladsens beliggenhed :-)

Men det er helt fint! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:34

Øv, jeg har et andet arrangement til kl 21 :-(

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 19:53

Jesper Jørgensen:

Øv, jeg har et andet arrangement til kl 21 :-(

Lur mig om det ikke vare til længere end 21 - kom du bare.

Count me in.

Og husk så at næste gang bliver den 11. januar i det nye kontorfællesskab for e-købmænd.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 7 (68 indlæg)