Undertegnede, initiativrig idetager og CMS krejler
Christoffer Steenbeck, vist nok yngste deltager og rejsende i kondomer
Jesper Fledelius-Gehrke, magasinuddeler og tænketank'er
Brian Nielsen, min nye hanske-pusher og initiativrig idetager ved mange tidligere arrangementer
Jacob N., rejsende i vikarer og lovligt undskyldt for at være forsinket
Jesper Jørgensen, måske late arrive'er?
Kristian "Mr. Cygnet" Sørensen, rejsende i Dandomainshops og viceværtens yngling, samt næste på listen til at få kontoret crashed af alle os andre...
Casper Grønbjerg, festabe med stor trang til pizza
Anja "Miss Mor" Lysholm, mor og oppyntningsansvarlig
Ukendt Gummihat, også rejsende i kondomer
... og måske en fotograf :-)
Vi er da en pæn flok efterhånden. Jeg øjner i øvrigt en sjov konkurrence/battle mellem konkurrenterne Steenbeck og Gummihat... noget med hvem der kan puste flest kondomer op eller fylde flest liter vand i en
(hvis I skulle undre jer, så: ja jeg sidder her på kontoret og keder mig over en deadline )
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Det lyder hyggeligt. Jeg kan desværre ikke komme selvom jeg vil. Jeg står nemlig i min butik til kl 18. Det er en travlt season og der er meget at lave efter lukketid.
Har CMS-krejleren fundet startstedet til på torsdag?
Jooo... altså bare fordi jeg startede tråden skal jeg da ikke lege diktator, men jeg vil foreslå Ninis Tapasbar
til en øl fra kl 16.00 og frem. Ved fx 19.00 tiden kunne vi jo smutte videre ud i nattelivet til en bid mad. Jeg vil foreslå enten Madklubben eller vi kan tage nogle af de lidt billigere steder fx Ad Libitum (230,- for to timers mad og drikkevarer) eller vandre en tur op og ned af Nyhavn for at finde et egnet sted.
Senere på aftenen kunne vi, hvis man alligevel lader firmadankortet gløde, tage på Umami eller vi kan tage en tur på Out of Juice eller The Dive hvis vi skal holde tingene på et niveau hvor almindelige iværksættere kan være med.
Vi kan også bare starte på Nini's og så lade tilfældighederne og diskussion bestemme ruten ;-) (bortset fra at det en torsdag aften kunne være relevant at have bestilt et bord til alle os på forhånd)
Er der i øvrigt ikke flere Aminoer der ønsker at deltage i lidt socialt samværd? Jeg giver en kold fadøl til den næste som melder dig ;-)
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline