Okay, var det fordi jeg skrev at jeg havde besluttet mig for at iføre mig et par nosser, at mit hunkøn er afgået ved døden og jeg nu i stedet skal til at kalde mig Arne?
og så foreslår jeg, at I andre skriver jeg op i venteliste på en date med Anja.
Jeg tror lige jeg skal udgive min bog først. Den vil fremtidige datere nemlig lige få til gennemlæsning inden så de ved hvad de går ind til.
Men ellers synes jeg det lyder meeeeeget interessant med en kombination af reb, sulfo, sur betjening og kopimaskiner. (Nicolai, pas på at der nu ikke er fremmede kvinder der ringer til dig og spørger om du er en frækkert...)
beklager at jeg ikke kom forbi (og glemte at aflyse... ) men det har stået på bleer og dårlig nattesøvn de sidste 14 dage, da jeg er blevet far for anden gang den 16. november :) Er dog klart frisk på et tilsvarende arrangement en anden gang.
Hej, jeg er helt ny her, så jeg nåede desværre ikke med - håber I havde det hyggeligt. Men jeg er frisk en anden gang.
Mvh. Lise
Hej Lise,
Sæt kryds i kalenderen fredag den 11. januar klokken 17, der er reception e-kontorfællesskabet DuckYard fyldt med Amino'er (Svanevej 14-16, 2400 KBH NV), efterfølgende er der spisning og hygge på egen regning på Cafe Ae som ligger 500 meter væk.