Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino julehygge (København)

Side 6 ud af 7 (68 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der er tunge i hovederne her til formiddag og hvordan gik det med rebet?Wink

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 10:44

Rebet kom ikke i brug, Anja artede sig så hun slap Wink Overvejede dog om det skulle bruges alligevel, bare for hyggens skyld.
Men da Mor Anja påtog sig opgaven med at skære mad ud i venlige bidder til én af deltagerne (der eksistere et billede, venter på det popper op herinde) så slap hun fri at rebtruslerne.

Tror dog ikke der er nogle der er tunge i hovedt, få mødte op og selskabet gik i opløsning et sted mellem 22 og 23

Mvh,
Johnny

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 10:58

Til gengæld er jeg nu den uendelige lykkelige ejer af en ..........Aminokop Cool

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 11:01

Kun ét....
så slap du da forholdsvist billigt, stakkels cygnet fik fyldt tasken op med krus...

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:07
Alt-til-din-fest.dk:

Til gengæld er jeg nu den uendelige lykkelige ejer af en ..........Aminokop Cool

Den kan jeg toppe, desværre... jeg er den lykkelige ejere af en kasse amino kopper. Jeg ved ikke lige hvorfor jeg på tidspunktet fandt det sjovt at have alle kopperne, men nu står de på vores meget lille lager fordi ingen har gider vaske dem af :-)
Anja hvornår kommer du og henter dem?

Men hey, tak til alle for en god aften der i sandelighed kom til at stå i sladderens tegn ;-)
Vi ses alle den 12. januar når vi crasher Cygnets nye kontor (starter ud med noget fagligt, vist nok en live SEO contest)
Håber dog at vi bliver lidt flere, samt at folk holder ud lidt længere ;-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:08

Alt-til-din-fest.dk:

Jeg fik 2 styks, som nu nok skal blive brugt på kontoret...

Og tak for i går! Det var hyggeligt, selvom Anja var lidt grov og påstod at vi sladrede Hmm

Bare til orientering, så kaldes den slags blandt mænd "at diskutere verdenssitutationen"

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 12:40

Nicolai Lønne:
men nu står de på vores meget lille lager fordi ingen har gider vaske dem af :-)
Anja hvornår kommer du og henter dem?

Du er velkommen forbi min opvaskemaskine med dem, men du skal Devil tage dem med igen!

I øvrigt troede Jacob lige at vi to havde gang i en lille Amino-romance, for jeg fik sagt i morges at "det endte med at Nicolai tog med hjem" - jeg mente naturligvis at du tog kopperne med hjem og ikke at du tog med mig hjem. Indifferent Det kunne da ellers have givet næring til noget sladder af en helt anden karakter end den der kom til udtryk i går. Kæft, I er nogle kællinger, drenge! Whisper

~
Anja

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 12:51

Malabanka:

Men gi´ den gas og Anja, jeg laver snart en glidende tackling på dig her i forummet og håber på at du vil dele din erfaring mht det at udgive en bog.

Du er meget velkommen! Jeg er jo ikke vildt erfaren, egentlig, men spørg endelig løs. Det jeg evt. ikke ved, er sikkert noget jeg skal finde ud af selv alligevel. Wink

~
Anja

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:12

Altså Anja, vi snakkede jo en del omkring behovet for en iværksætter dating site. Hvis det fx var noget som Amino skulle lave, så er man jo nødt til at teste det IRL og da du vist nok er eneste feminine medarbejder i organisationen så må du tage en for holdet og være testperson.
Altså umiddelbart så er din telefonfrækket jo først i køen, så må jeg have palds nummer to og så foreslår jeg, at I andre skriver jeg op i venteliste på en date med Anja.

En lille forsmag på vores date, Anja:

1. 4 meter reb
  2. 23 Amino krus (medbring sulfo, de skal vaskes)
  3. Sur og uhøflig betjening
  4. ... og hvis der er kopimaskine/rum i Cygnets nye kontorer, så lader vi det være tid og sted
Wink 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:25

Tak for igår folkens, desværre blev jeg jo nødttil at smutte tidligt, men som sagt bliver der taget revance den 12. januar til indvielse af Københavns lækreste e-kontorfællesskab.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 6 ud af 7 (68 indlæg)