Jeg vil derhen hvor du fortæller hvad produkterne koster i Amway. Du har hele tiden skrevet at du sparer penge men det gør du tydeligvis ikke på f.eks. mobiltelefoni. Hvad er prisen på pasta i Amway? Hvis listeprisen i Amway (minus 30%) er højere end listeprisen i Brugsen (minus 3%) er der tydeligvis intet at spare. Hvorfor må vi ikke se priserne? Jeg kan kun komme i tanke om en eneste logisk grund. |
udvikler:amway nemmere findes ikke:nej kan ikke se hvor du vil hen...
jeg har også et forbrug.,... jeg vælger bare et sted hvor jeg får 30% i stedet for 3%
Jeg vil derhen hvor du fortæller hvad produkterne koster i Amway. Du har hele tiden skrevet at du sparer penge men det gør du tydeligvis ikke på f.eks. mobiltelefoni.
Hvad er prisen på pasta i Amway?
Hvis listeprisen i Amway (minus 30%) er højere end listeprisen i Brugsen (minus 3%) er der tydeligvis intet at spare.
Hvorfor må vi ikke se priserne? Jeg kan kun komme i tanke om en eneste logisk grund.
nej.... hvad er prisen...
hvad koster det... der er rigtigt mange forskelige slags pasta, lige fra 5 kr til en pose og helt op til 50 kr... for samme størrelse og mængde... og det er ikke fordi at jeg ikke vil side og komme med priser...
men lige meget hvad jeg siger... så findes det billigere... så hvorfor skulle jeg komme med en pris... for siger jeg måske 20 kr... ja så finder du nået til 10 kr... sage jeg 5 kr... så ville du finde nået til 2 kr..
derfor jeg tidligere har skrevet tilbudsjager er der mange af.
og så har kvalitet jo også lidt med sagen og gøre... du kan godt få en feks deo i netto for 20 kr... AXE... men du kan også få en deo til over 500 kr.
hvorfor skal jeg komme med priser...
har du et firma... hvis du har... så giv mig et pris på en ting du sælger.