Nu giver denne debat jo nogle spændende Google adwords og jeg klikkede lige på noget MLM hvor man kan blive NONI-MillionaireDet viser sig at der er mindst 450 personer der er blevet millionær på at sælge Noni juice og at man kan bestille en rapport om hvordan det fungerer, "My free report can become your personal money tree". Kan man også købe Noni juice i Amway?
0;-) |
udvikler:udvikler:Jeg forstår ikke du skriver at jeg "negativt indstillet" - jeg spørger jo bare om hvad man får for pengene. ....Nu giver denne debat jo nogle spændende Google adwords og jeg klikkede lige på noget MLM hvor man kan blive
NONI-Millionaire
Det viser sig at der er mindst 450 personer der er blevet millionær på at sælge Noni juice og at man kan bestille en rapport om hvordan det fungerer, "My free report can become your personal money tree".
Kan man også købe Noni juice i Amway?
0;-)
nej gør vi ikke...
jeg syntes at jeg har hørt et sted at det stadig ikke er godkendt på det danske marked... men er ikke sikker... men det kan i vel svare på... som har alviden og kendskab til alt... (uden at tale nedrivende til nogle)
i bund og grund er jeg lige glad med om det er 22 % eller 1%.... det som ligger i det er at det kommer mere og mere ind... og så må % vel også være større...
ang det med om folk behøves at vide om det er et mlm firma er vel enligt lige meget , så længe firmaet fremstår seriøst, og alle kan kontakte kunde service på lige fod... eller hvad.... viste i at 888 var et mlm selvskab???
og nu vi så lige snakker om det... i er så meget i mod mlm...
hvorfor har i så ikke så meget i mod franchise koncepter ..... i mine øjne er det da mere pyrmide i mine øjne...
du har en mand som laver et godt navn. et godt koncept. han begynder nu at lave sin første forretning....
herfra tilbyder han franchise konceptet.... hvor andre kan købe hans navn. og tjene penge... via hans ide... nu tjener den man et fast beløb hvert år... eller en % del af omsætningen hver måned. det er altså KUN toppen (opfinderen) som tjener pengene. der ud over kan det forgår at den sælger eller hvad firmaet nu har ansat for at gå ud og finde kunder til at købe hans navn... får også en % del af det salg eller faste bekøb hver år. alt efter hvad kontrakten siger.
det samme sker i et mlm firma... du har et firma som starter op... der kommer butikker.... som fungere igennem firmaet. og den sælger som har arbejdet for det... får så en lille bid af det firmaet skulle have.