OK den havde jeg så overset.
Når nu gennemsnitsindtjeningen er på de her 1000 USD, kan du så ikke forklare os udenforstående hvorfor du synes det her koncept er så fedt? Og i særdeleshed hvorfor det er SÅ vigtigt at det skal ind på skoleskemaet. Vi snakker altså under 7000 kr om året i snit...
/Jesper
jeg har ALDRIG sagt at AMWAY skal ind på skoleskemaet...
men jeg mener derimod at marketing generalt skal ind... enten som enme eller fag... da der findes så mange fakes, forretningsmetoder, regler, osv. det behøver nødvendigt vis ikke være et fag, blot alm info om forbrugerombudsmanden hjemmeside osv... hvad som er lovligt og hvad som ikke er lovligt i og omkring mlm. ja og for den sags skyld også andre ting.
de 2 link der er som jeg tidligere beskrevet, fub og svindel, fra en eller flere personer som har forsøgt at sprede nogle rygter, for at flotte sin dowline og opline over til et andet firma... og for så derefter også at tjene kassen der...
en ting mere er også, som vi har skrevet om tidligere i denne debat, at folk mange gange hopper på sætninger osv som feks, med bliv miliornær. tjen så og så meget osv. ... det der så sker er at folk finder ud af hvor hårdt arbejde det enligt er, og hvor meget det kræver... og så hopper de fra... da de måske havde fået afvide det var nemt.. du skal BARE finde 6 som finder 6 osv... lyder da let... men sådan er virkeligeheden ikke... og det er her det går glat... for så de folk som kom med og troede at det var en leg og i morgen skal jeg ikke arbejde mere... for jeg får en passiv løn på 30000 kr om måneden... hopper fra... og begynder at sige dårlige ting om firmaet... selv om det måske ikke er firmaet skyld... eller deres produkter.... men derimod en sælger... som får udtrukt sig forkert... eller bruger de forkerte midler til at danne hans/hindes forretning. (har snakker jeg generalt)
jeg kan da også lige fortælle at amway har lige afsluttet sit regnskabsår her sidst i aug. og de kan allerede sige at de har slået alle deres slags rekorder dette år... så nogle må da have fået en del i bonus for at sælge alle disse ting.
jeg syntes amway er godt... fordi at de har nogle gode produkter,,, som jeg kan stå inde for (dem jeg selv har prøvet)... fordi at jeg kan skrive folk om som kunder, også uden at de skal være en del af mlm delen. jeg kan skrive andre sælgere op. og så også fordi jeg syntes de tilbyder man måder at bygge forretning op på.