Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 3 ud af 57 (563 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så jeg aktiv, med en side omkring køb af ure, håber jeg får tid til at være aktiv nok til at blande mig i top 10 :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:21

Tobias:

Det var ikke kun led pærer..

men bare sparepærer generelt.. så jeg har købt domærne elpaeren.dk og elpæren.dk

Mvh Tobias

Fine domæner! 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 09:31

Det er da den sejeste konkurrence. Det kribler i fingrene for at deltage. Men er allerede bagud kan jeg se. Men vil følge tæt med - super initiativ.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 10:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det bliver en rigtig fed konkurrence! Glæder mig til at komme igang "for real" :-)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:56

Hvor er det godt at se, at folk er klar på at tage konkurrencen op igen! Jeg har fået 5 tilmeldinger over natten, alle fra spændende folk, og jeg glæder mig til at give dem alle sammen baghjul. ;-)

Lige et par hurtige svar til konkrete spørgsmål:

Jannik: Pengene skal tjenes fra ens eget site, så en FB-applikation går desværre heller ikke i denne omgang. Vi deltager på lige fod med Adsense- og affiliatesites, og FB-applikationer, webshops og anden sjov må derfor lige stå en runde over. :-)

Next.man: Det afhænger strengt taget af hvornår det er købt, men til hver en regel er der en undtagelse. Send mig en besked her på Amino eller en mail, og så kan du helt sikkert også være med. Det vil kun være spændende.

AffiliateDM.dk havde lidt over 100 besøgende i går med en gennemsnitlig besøgstid på 3½ minutter. Det er bare lækkert. Jeg glæder mig meget til de første statusrapporter tikker ind om en måned! 

Dennis Kjærgaard er på mit blogindlæg kommet med en top-3, hvori jeg tager en del 3. plads med Dennis Drejer. Jeg glæder mig også til at modbevise ham! ;-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:17

Det lyder sjovt :)

Det kunne dog være lidt mere interessant med nogle skærpelser af reglerne, i følge min mening :

1 : Du må ikke have sider relateret til emnet du nu vil skrive om og linker du fra disse gamle sider i din egen hjemmeside-portefølje , til din nye side, har du overtrådt denne regel

2 : Vinderen af konkurrencen vinder alle de andre sider som deltager i konkurrencen

God kamp :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:21

Jimi Hove:
1 : Du må ikke have sider relateret til emnet du nu vil skrive nu. Linker du fra gamle sider i din egen hjemmeside-portefølje , til din nye side, har du overtrådt denne regel

Mon dog det gør så stor en forskel med et par links? :-)

Jimi Hove:
2 : Vinderen af konkurrencen vinder alle de andre sider som deltager i konkurrencen

No way! Ingen får ledpaerer.dk uden at betale kassen for det!

Og nej tak til at overtage alle de andre sider - det er bare en masse administrativ tid til at slette domæner og webhoteller osv. Cool

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:22

Jeg ligger mit bet på Drejer!

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:35

Emil S:

Jeg ligger mit bet på Drejer!

Hvis der var odds ville du godt nok ikke få mange penge igen ;)

:: HDMI kabel ::

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:38

Cap'n Halfdan Timm:

I modsætning til sidste gang er det denne gang helt i orden at købe fx tekst og linkbuilding, så længe, man fratrækker det i regnskabet. Målet er at have 50.000kr i overskud og ikke omsætning.

som jeg læser det skal de lave regnskab med dem selv hvad de bruger af timer selv på at lave gode tekst til siden med mere , derved en som bruger 100 timer arbejde selv skriver det op i regnskabet og minusser den tid fra i overskuddet som sin normale løn takster er for det arbejde de har lavet, derved er skal man opgøre og værdi sætte sit eget arbejde man laver på siden for ingen arbejder gratis for tid er penge og her er det jo at nå den højeste værdi som er 50.000 kr

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 57 (563 indlæg)