Hvor er det godt at se, at folk er klar på at tage konkurrencen op igen! Jeg har fået 5 tilmeldinger over natten, alle fra spændende folk, og jeg glæder mig til at give dem alle sammen baghjul. ;-)
Lige et par hurtige svar til konkrete spørgsmål:
Jannik: Pengene skal tjenes fra ens eget site, så en FB-applikation går desværre heller ikke i denne omgang. Vi deltager på lige fod med Adsense- og affiliatesites, og FB-applikationer, webshops og anden sjov må derfor lige stå en runde over. :-)
Next.man: Det afhænger strengt taget af hvornår det er købt, men til hver en regel er der en undtagelse. Send mig en besked her på Amino eller en mail, og så kan du helt sikkert også være med. Det vil kun være spændende.
AffiliateDM.dk havde lidt over 100 besøgende i går med en gennemsnitlig besøgstid på 3½ minutter. Det er bare lækkert. Jeg glæder mig meget til de første statusrapporter tikker ind om en måned!
Dennis Kjærgaard er på mit blogindlæg kommet med en top-3, hvori jeg tager en del 3. plads med Dennis Drejer. Jeg glæder mig også til at modbevise ham! ;-)