Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 5 ud af 57 (563 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder utroligt spænende og interessant!

Jeg glæder mig til at se, hvor lang tid det faktisk vil tage jer at få et overskud på 50.000kr.

Held og lykke til alle deltagere :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

ja så har den arbejdet mere end den som ikke har arbejdet med opgaven , men som jeg forstår på dig , så betyder tid intet for dig , da  det er en fiktiv ting om man bruger 24 timer i døgnet eller ½ time er det samme for dig ,

der må du altså lære at forstå verden er sådan tid er penge og sådan er det bare , men nu kender jeg ikke grunden du mener tid er gratis , så der mangler du lige en forklaring på det syns punkt for det forstår jeg overhovedet ikke

jeg syens det er en spændende konkurrence hvem der vinder , men tid er bare penge , jeg opdaget bare det citat i teksten og kommenteret det , men ellers en fed konkurrence

Jeg ved skam godt at tid er penge - hvis man er timelønnet. Du betaler vel ikke dig selv for at lave dine egne sider, gør du? Selv betaler jeg ikke løn til mig selv, for at lave side til mit nyeste projekt. Det er pengene der tjenes på det bagefter som tæller. En konkurrence der går ud på at skabe et overskud på 50k, er et fedt initiativ, og bestemt ikke "gratis arbejde". Der er et eller andet i denne sammenhæng du ikke helt har fået med, men pyt med det.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:

Mikael christiansen:
der må du altså lære at forstå verden er sådan tid er penge og sådan er det bare , men nu kender jeg ikke grunden du mener tid er gratis , så der mangler du lige en forklaring på det syns punkt for det forstår jeg overhovedet ikke

Jeg forstår ikke din meget aggressive tilgang til Jesper? 

Den, der vinder, er ikke nødvendigvis den, der har brugt mest tid på det. Det beviste Dennis Drejer rigtigt fint sidste gang, og sådan tror jeg også, det går denne gang.

Deltagerne i konkurrencen kunne helt sikkert på kort sigt tjene flere penge ved at sælge deres tid som konsulenter eller lignende. Men det er ikke hvad det hele går ud på - at tjene mest muligt. Man tjener også rigtigt mange penge ved ikke at have venner, kærester og et liv, for så kan man arbejde 18 timer i døgnet. Skide spændende.

Konkurrencen går ud på at konkurrere med hinanden for sjov og opbygge et site, der tjener en passiv indtægt, simpelthen fordi det bare er interessant og sjovt. Jeg synes ikke, jeg arbejder, når jeg roder med mine egne sites og opbygger en passiv indtjening. Jeg plejer min hobby. Når jeg er nede i byen på advokatkontoret, hvor jeg har et studiejob, arbejder jeg til gengæld. Der er meget stor forskel på de to ting.

Hvis du kaster alle døgnets timer og alle dine penge ind i konkurrencen, skal du nok vinde. Det har du ret i, Mikael. Men der tvivler jeg stærkt på at nogen her gør, da vi alle også har andet at lave - det her er bare et for-sjov-projekt ved siden af, hvor vi kan stikke lidt til hinanden.

I øvrigt:

Hvad Jesper prøver at sige er, at i forhold til regnskabet med indtjening vs. udgifter er den tid, du vælger at bruge på dit eget site, at regne for gratis. Tiden skal ikke tælles med i regnskabet. Hvis jeg vælger at købe Jesper til linkbuilding til et af mine sites, og det koster 5.000kr, skal det til gengæld medregnes.

den må du lige forklare lidt bedre

den forstår jeg ikke hvor er jeg aggressiv ??????????

det er netop spændene at arbejde 24 timer i døgnet sin iværksættere drøm og flere af dem laver jo ting de sikkert synes er sjovere end at gå i byen eller være samme med en kæreste da det er så spændene at få sin iværksættere drøm til at lykkes og sikkert er måske også Affiliate også deres drøm at så det er langt højere oppe ind vennerne man kan desuden som sider samme sine venner og får sin iværksættere forretning til at lykkes bruge også på disse sider , men der skal dog i alt også lidt penge tjenes på sin iværksættere der er jeg uenig med dig at penge det betyder altså noget  

der kunne man lige så godt bruge sin egen tid end at købe af andre der er jeg uenig med dig , jeg mener tid er penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Mikael christiansen:

ja så har den arbejdet mere end den som ikke har arbejdet med opgaven , men som jeg forstår på dig , så betyder tid intet for dig , da  det er en fiktiv ting om man bruger 24 timer i døgnet eller ½ time er det samme for dig ,

der må du altså lære at forstå verden er sådan tid er penge og sådan er det bare , men nu kender jeg ikke grunden du mener tid er gratis , så der mangler du lige en forklaring på det syns punkt for det forstår jeg overhovedet ikke

jeg syens det er en spændende konkurrence hvem der vinder , men tid er bare penge , jeg opdaget bare det citat i teksten og kommenteret det , men ellers en fed konkurrence

Jeg ved skam godt at tid er penge - hvis man er timelønnet. Du betaler vel ikke dig selv for at lave dine egne sider, gør du? Selv betaler jeg ikke løn til mig selv, for at lave side til mit nyeste projekt. Det er pengene der tjenes på det bagefter som tæller. En konkurrence der går ud på at skabe et overskud på 50k, er et fedt initiativ, og bestemt ikke "gratis arbejde". Der er et eller andet i denne sammenhæng du ikke helt har fået med, men pyt med det.

jeg betaler mig selv løn for ellers skulle jeg betale andre og det koster altså kroner , jeg synes fed konkurrence men tid er altså penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

cool konkurrence - ville da gerne  være med bare for sjov, har mobilhitlisten.dk som ikke er aktiv endnu :)

Jeg tænker lidt at det bliver et langt DM, muligvis med en vinder først i 2013! 50.000 i overskud i 2012 virker urealistisk indenfor affiliate.

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg gjorde det på 3 dage, men jeg måtte jo ikke være med ;)

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Fitness Udstyr:

cool konkurrence - ville da gerne  være med bare for sjov, har mobilhitlisten.dk som ikke er aktiv endnu :)

Jeg tænker lidt at det bliver et langt DM, muligvis med en vinder først i 2013! 50.000 i overskud i 2012 virker urealistisk indenfor affiliate.

vh Thomas

Det er faktisk ikke umuligt. Dennis, som vandt den første konkurrence, havde pr. 1. august 2012 tjent over 48.000 kroner på sit site - Der er selvfølgelig gået 8 måneder, så jo vi skal nok ind i 2013 før der er en vinder. Men umuligt er det ikke Skype-Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Sander:

Sidste gang skulle man tjene 5.000 kroner på en måned - det tog fire måneder for Dennis Drejer Skype-Wink

Jeg gjorde det på 3 dage, men jeg måtte åbenbart ikke være med..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Må jeg være med i denne 50.000 konkurrence??

Jeg vil godt deltage med en facebook applikation.

Som sagt en facebook applikation er en hjemmeside der er opsat til mit domæne men koblet til facebook,

således at folk kan gå ind på den gennem facebook.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg betaler mig selv løn for ellers skulle jeg betale andre og det koster altså kroner , jeg synes fed konkurrence men tid er altså penge

*Færdig med at sætte en komponent op på siden* "Fedt arbejde mig selv. Her er 500 kroner, smut så med dig.".. Aha. Jeg tror vist bare jeg lader det ligge her. Jeg begynder at tvivle lidt på, om den røde tabte tråd, bliver samlet op igen. Confused

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 5 ud af 57 (563 indlæg)