Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 7 ud af 57 (563 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:
Personligt kommer jeg til at video blogge om alt dette, angående mit eget site, på SanderG.dk

Det jeg mener er at på hjmmesiden  http://affiliatedm.dk/ vil det være fedt at der stod ud fra jeres navn hvad i skriver om på siden, og hvilke løsninger i vælger at arbejde med.

I dit tilfælde som du skriver du laver video blog, så det er gennem den vej du markedsføre dig, og så vil det være super at læse hvilke reklamer du bruger adseen eller andre partnere. Og hvilket modul du har opsat siden med eksempel Wordpress eller hvilke plugins du bruger.

Der er nemlig mange måder det kan gøres på, og for dem der vil starte selv så vil den viden være nyttig.

Håber ideen kan bruges 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:41

Mads Singers:

Fedt I starter op igen!

Jeg kan forstå de fleste er godt igang allerede, men kunne bestemt godt tænke mig at komme med her.

Er det krævet at det bliver en dansk side, et .dk domæne eller er alt tilladt ? 

Min stemme for at Mads Singers får lov at være med og at han må lave sit projekt på engelsk. Good man. 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Cap'n Halfdan Timm:

Jannik Nordahl-Pedersen (www.janniknp.dk):
Må jeg være med i denne 50.000 konkurrence??

Ja. Men det skal være med et website, hvor du fra websitet tjener penge på affiliate eller Adsense, og ikke gennem en FB-applikation. Du kan ikke være med, hvis deltageren er en FB-applikation, ligesom en ny webshopejer ikke kan deltage med denne. Sorry. :-)

Fitnessudstyr: Hvis der er en der vinder i 2k12, tager jeg hatten af. Jeg håber at være tæt på til omkring min fødselsdag midt i marts, men jeg forventer ikke noget inden da. Så skal jeg udvide mit emne betragteligt - men der kan ske så meget, så det er svært at spå om.

TomN: Som udgangspunkt, ja. Mit eget domæne er registreret midt i august, og sådan er det også for majoriteten af deltagerne. Har du et domæne fra juni, der ikke er opsat endnu, går det også nok. Pointen er blot at alle skal starte ca. fra starten af.

Så det SKAL være et affiliate site?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:51

Yes. Står vist også i det første indlæg. AdSense/affiliate.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:51

Cap'n Halfdan Timm:

Må jeg være med i denne 50.000 konkurrence??

Ja. Men det skal være med et website, hvor du fra websitet tjener penge på affiliate eller Adsense, og ikke gennem en FB-applikation. Du kan ikke være med, hvis deltageren er en FB-applikation, ligesom en ny webshopejer ikke kan deltage med denne. Sorry. :-)

Fitnessudstyr: Hvis der er en der vinder i 2k12, tager jeg hatten af. Jeg håber at være tæt på til omkring min fødselsdag midt i marts, men jeg forventer ikke noget inden da. Så skal jeg udvide mit emne betragteligt - men der kan ske så meget, så det er svært at spå om.

TomN: Som udgangspunkt, ja. Mit eget domæne er registreret midt i august, og sådan er det også for majoriteten af deltagerne. Har du et domæne fra juni, der ikke er opsat endnu, går det også nok. Pointen er blot at alle skal starte ca. fra starten af.

Ja, eller adsense som der også er skrevet.

Men, du kan jo også bare selv starte din egen DM-konkurrence i FB-apps - eller alle mulige andre ting for den sags skyld - der er vel altid nogen der vil udfordres.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:53
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 15 person

A-F-F-I-L-I-A-T-E  DM

Man stiller jo heller ikke op til DM i roning i en speedbåd ;)

:: HDMI kabel ::

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:55

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Men, du kan jo også bare selv starte din egen DM-konkurrence i FB-apps - eller alle mulige andre ting for den sags skyld - der er vel altid nogen der vil udfordres.

Ikke nogen dum idé. Han kunne lave én, hvor det kort og godt handler om, at få flest månedlige brugere inden en fast dato. Eller først få x antal månedlige brugere.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:55
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Ja? Og hvad har en webshop med en facebook applikation at gøre?

Det jeg tjener penge på i mine apps er A-F-F-I-L-I-A-T-E

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 13:59
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Ja? Og hvad har en webshop med en facebook applikation at gøre?

Det jeg tjener penge på i mine apps er A-F-F-I-L-I-A-T-E

Der er udstukket et regelsæt og det må man følge.

Er du utilfreds, skal du da være velkommen til at lave en konkurrence på lige fod målrettet Facebook applikationer, det er jeg sikker på vil blive modtaget godt :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 14:01

Hej, kan man nå at være med og må man gerne bruge et domæne man har liggende og aldrig brugt?

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 7 ud af 57 (563 indlæg)