Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 57 ud af 57 (563 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej til alle jer affiliate hajer :-)

Hvis nogen skulle være interesserede, så har jeg lige afgivet mit domæne "modermaelkserstatning.dk"

Jeg ved ikke om det kan give nogen indkomst, jeg havde bare ikke tid til at køre det op og derfor har jeg nu sat det fri.

Tænkte at en af jer måske kan få noget ud af det :-)

Venlig hilsen Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra København
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels:

Så mit resultat af at deltage har været at jeg har lært en hel masse om PHP og noget om SEO Big Smile

Der åbnede sig en ny verden for mig efter at jeg fik lært en hel del om PHP programmering. Det har givet mig nye muligheder ud i mindst et nyt super spændende internationalt online projekt - Som pt. udvikles.

Jeg har været selvstændig med webshop og butik i ca. 8år, som blev solgt fra i Januar 2013. Her har jeg virkelig lært en masse om livet, forretning og do's and don'ts. Men det jeg har lært fra August 2012 til Marts 2013 er bestemt noget som vil forme mit liv fremover.

True.... Har fået job hos..... SEO.DK

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Andersen:

Hej til alle jer affiliate hajer :-)

Hvis nogen skulle være interesserede, så har jeg lige afgivet mit domæne "modermaelkserstatning.dk"

Jeg ved ikke om det kan give nogen indkomst, jeg havde bare ikke tid til at køre det op og derfor har jeg nu sat det fri.

Tænkte at en af jer måske kan få noget ud af det :-)

Venlig hilsen Jens Andersen

Det er endda stadig ledigt, hvis folk skulle være interesseret :-)

Side 57 ud af 57 (563 indlæg)