Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 4 ud af 57 (563 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Cap'n Halfdan Timm:


I modsætning til sidste gang er det denne gang helt i orden at købe fx tekst og linkbuilding, så længe, man fratrækker det i regnskabet. Målet er at have 50.000kr i overskud og ikke omsætning.

som jeg læser det skal de lave regnskab med dem selv hvad de bruger af timer selv på at lave gode tekst til siden med mere , derved en som bruger 100 timer arbejde selv skriver det op i regnskabet og minusser den tid fra i overskuddet som sin normale løn takster er for det arbejde de har lavet, derved er skal man opgøre og værdi sætte sit eget arbejde man laver på siden for ingen arbejder gratis for tid er penge og her er det jo at nå den højeste værdi som er 50.000 kr

Forkert - i denne konkurrence er ens egen tid gratis. Får man hjælp af andre derimod, så skal det modregnes :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Sølund:

Mikael christiansen:

Cap'n Halfdan Timm:


I modsætning til sidste gang er det denne gang helt i orden at købe fx tekst og linkbuilding, så længe, man fratrækker det i regnskabet. Målet er at have 50.000kr i overskud og ikke omsætning.

som jeg læser det skal de lave regnskab med dem selv hvad de bruger af timer selv på at lave gode tekst til siden med mere , derved en som bruger 100 timer arbejde selv skriver det op i regnskabet og minusser den tid fra i overskuddet som sin normale løn takster er for det arbejde de har lavet, derved er skal man opgøre og værdi sætte sit eget arbejde man laver på siden for ingen arbejder gratis for tid er penge og her er det jo at nå den højeste værdi som er 50.000 kr

Forkert - i denne konkurrence er ens egen tid gratis. Får man hjælp af andre derimod, så skal det modregnes :-)

så er det bare kaste alle sine penge i den opgave at man vinder denne konkurrence for tid er penge , så det er bare være den som bruger meste penge så er man en vinder i hvert fald mere sikkert end vis man ikke kaste alt i puljen hvad man har af kroner , da tid jo er penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

Jesper Sølund:

Mikael christiansen:

Cap'n Halfdan Timm:


I modsætning til sidste gang er det denne gang helt i orden at købe fx tekst og linkbuilding, så længe, man fratrækker det i regnskabet. Målet er at have 50.000kr i overskud og ikke omsætning.

som jeg læser det skal de lave regnskab med dem selv hvad de bruger af timer selv på at lave gode tekst til siden med mere , derved en som bruger 100 timer arbejde selv skriver det op i regnskabet og minusser den tid fra i overskuddet som sin normale løn takster er for det arbejde de har lavet, derved er skal man opgøre og værdi sætte sit eget arbejde man laver på siden for ingen arbejder gratis for tid er penge og her er det jo at nå den højeste værdi som er 50.000 kr

Forkert - i denne konkurrence er ens egen tid gratis. Får man hjælp af andre derimod, så skal det modregnes :-)

så er det bare kaste alle sine penge i den opgave at man vinder denne konkurrence for tid er penge , så det er bare være den som bruger meste penge så er man en vinder i hvert fald mere sikkert end vis man ikke kaste alt i puljen hvad man har af kroner

Du misforstår :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sølund:

Mikael christiansen:

Jesper Sølund:

Mikael christiansen:

Cap'n Halfdan Timm:


I modsætning til sidste gang er det denne gang helt i orden at købe fx tekst og linkbuilding, så længe, man fratrækker det i regnskabet. Målet er at have 50.000kr i overskud og ikke omsætning.

som jeg læser det skal de lave regnskab med dem selv hvad de bruger af timer selv på at lave gode tekst til siden med mere , derved en som bruger 100 timer arbejde selv skriver det op i regnskabet og minusser den tid fra i overskuddet som sin normale løn takster er for det arbejde de har lavet, derved er skal man opgøre og værdi sætte sit eget arbejde man laver på siden for ingen arbejder gratis for tid er penge og her er det jo at nå den højeste værdi som er 50.000 kr

Forkert - i denne konkurrence er ens egen tid gratis. Får man hjælp af andre derimod, så skal det modregnes :-)

så er det bare kaste alle sine penge i den opgave at man vinder denne konkurrence for tid er penge , så det er bare være den som bruger meste penge så er man en vinder i hvert fald mere sikkert end vis man ikke kaste alt i puljen hvad man har af kroner

Du misforstår :-)

nej da tid er penge eller vil du bruge alle døgns 24 timer satse alt på at vinde og slet ikke tjene kroner , du kunne i stedet lave arbejde der gav penge som sagt er tid penge

vis for dig ikke er nødvendigt at arbejde og du slet ikke behøver penge og tid er ikke penge for dig , er en ting sikker du forstår altså ikke hvordan verden hænger samme fakta er tid er penge og sådan er det bare

men vis tid ikke betyder noget for dig har jeg da masser af ting du gerne må lave gratis for mig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
nej da tid er penge eller vil du bruge alle døgns 24 timer satse alt på at vinde og slet ikke tjene kroner , du kunne i stedet lave arbejde der gav penge som sagt er tid peneg

Hvis han bruger døgnets 24 timer, OG vinder, har han skabt sig selv et overskud på 50.000 kroner. Altså tjener han på det. Denne konkurrence bunder ud i, at de fleste deltagere går fra igen med en side som de tjener penge på. Intet er spildt.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Mikael christiansen:
nej da tid er penge eller vil du bruge alle døgns 24 timer satse alt på at vinde og slet ikke tjene kroner , du kunne i stedet lave arbejde der gav penge som sagt er tid peneg

Hvis han bruger døgnets 24 timer, OG vinder, har han skabt sig selv et overskud på 50.000 kroner. Altså tjener han på det. Denne konkurrence bunder ud i, at de fleste deltagere går fra igen med en side som de tjener penge på. Intet er spildt.

ja så har den arbejdet mere end den som ikke har arbejdet med opgaven , men som jeg forstår på dig , så betyder tid intet for dig , da  det er en fiktiv ting om man bruger 24 timer i døgnet eller ½ time er det samme for dig ,

der må du altså lære at forstå verden er sådan tid er penge og sådan er det bare , men nu kender jeg ikke grunden du mener tid er gratis , så der mangler du lige en forklaring på det syns punkt for det forstår jeg overhovedet ikke

jeg syens det er en spændende konkurrence hvem der vinder , men tid er bare penge , jeg opdaget bare det citat i teksten og kommenteret det , men ellers en fed konkurrence

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor lang tid tog det for sidste års vinder, at tjene 50.000 kr? :-)

Det er en virkelig fed konkurrence! Det bliver spændende at følge. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidste gang skulle man tjene 5.000 kroner på en måned - det tog fire måneder for Dennis Drejer Skype-Wink

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det tilladt at vente med at tilmelde sig til man kan se om det er noget der rykker?

/Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Mikael christiansen:
der må du altså lære at forstå verden er sådan tid er penge og sådan er det bare , men nu kender jeg ikke grunden du mener tid er gratis , så der mangler du lige en forklaring på det syns punkt for det forstår jeg overhovedet ikke

Jeg forstår ikke din meget aggressive tilgang til Jesper? 

Den, der vinder, er ikke nødvendigvis den, der har brugt mest tid på det. Det beviste Dennis Drejer rigtigt fint sidste gang, og sådan tror jeg også, det går denne gang.

Deltagerne i konkurrencen kunne helt sikkert på kort sigt tjene flere penge ved at sælge deres tid som konsulenter eller lignende. Men det er ikke hvad det hele går ud på - at tjene mest muligt. Man tjener også rigtigt mange penge ved ikke at have venner, kærester og et liv, for så kan man arbejde 18 timer i døgnet. Skide spændende.

Konkurrencen går ud på at konkurrere med hinanden for sjov og opbygge et site, der tjener en passiv indtægt, simpelthen fordi det bare er interessant og sjovt. Jeg synes ikke, jeg arbejder, når jeg roder med mine egne sites og opbygger en passiv indtjening. Jeg plejer min hobby. Når jeg er nede i byen på advokatkontoret, hvor jeg har et studiejob, arbejder jeg til gengæld. Der er meget stor forskel på de to ting.

Hvis du kaster alle døgnets timer og alle dine penge ind i konkurrencen, skal du nok vinde. Det har du ret i, Mikael. Men der tvivler jeg stærkt på at nogen her gør, da vi alle også har andet at lave - det her er bare et for-sjov-projekt ved siden af, hvor vi kan stikke lidt til hinanden.

I øvrigt:

Hvad Jesper prøver at sige er, at i forhold til regnskabet med indtjening vs. udgifter er den tid, du vælger at bruge på dit eget site, at regne for gratis. Tiden skal ikke tælles med i regnskabet. Hvis jeg vælger at købe Jesper til linkbuilding til et af mine sites, og det koster 5.000kr, skal det til gengæld medregnes.

Side 4 ud af 57 (563 indlæg)