Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 2 ud af 57 (563 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Hej alle

Ja, Lars Daniel Rasmussen og jeg glæder os meget til at være med i konkurrencen!

Egentlig er det Lars der er med. Jeg er bare hans rådgiver. 

Vi har fået lov at deltage med et halvgammelt inaktivt domæne, ledpaerer.dk mod at love at rive det helt ned og bygge det op igen fra grunden - og nok også fordi LED Pære-nichen er svær eller umulig at tjene penge i pga. de tårnhøje priser for fremtidens pærer.

Vi har haft min grafiker i fuld sving med at lave design til det nye site under kyndig vejledning af Lars, og det er færdigt nu og er ved at blive kodet om til Wordpress tema - af min koder under kyndig vejledning af Lars. :-)

I skal lige have lov at få et smugkig på designet her: :-)

Sitet bliver sat op med Lars' ultimative prissammenlignings plugin, som selv crawler og tjekker priserne i alle de shops der oprettes i systemet: affiliateplug.in

Ud over eventuelt at vinde konkurrencen, vil Lars og jeg også gerne sidde tilbage som ejere af danmarks ubetinget mest populære, brugte og kendte side om LED-pærer. 

Tror I vi har en chance? :-)

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:
Tror I vi har en chance? :-)

Ved ikke om i har en chance, men designet ser virkelig flot ud! Gav lige 5 stjerner for det :)

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Hej alle

Ja, Lars Daniel Rasmussen og jeg glæder os meget til at være med i konkurrencen!

Egentlig er det Lars der er med. Jeg er bare hans rådgiver. 

Vi har fået lov at deltage med et halvgammelt inaktivt domæne, ledpaerer.dk mod at love at rive det helt ned og bygge det op igen fra grunden - og nok også fordi LED Pære-nichen er svær eller umulig at tjene penge i pga. de tårnhøje priser for fremtidens pærer.

Vi har haft min grafiker i fuld sving med at lave design til det nye site under kyndig vejledning af Lars, og det er færdigt nu og er ved at blive kodet om til Wordpress tema - af min koder under kyndig vejledning af Lars. :-)

I skal lige have lov at få et smugkig på designet her: :-)

Sitet bliver sat op med Lars' ultimative prissammenlignings plugin, som selv crawler og tjekker priserne i alle de shops der oprettes i systemet: affiliateplug.in

Ud over eventuelt at vinde konkurrencen, vil Lars og jeg også gerne sidde tilbage som ejere af danmarks ubetinget mest populære, brugte og kendte side om LED-pærer. 

Tror I vi har en chance? :-)

Mvh Anders Saugstrup

Jeg har lige købt et domæne omhandlende præcis det samme.. men jeg kan godt se at jeg ikke rigtig kan følge med jer, så jeg lægger en indsats på nogle af mine andre domæner..

Mvh Tobias.

ps. Designet er fandme lækkert!

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

ej.. i er jo allesammen tyvstartet, så er det da ikke sjovt at være med :)

Det lyder pisse sjovt, men skal 'desværre' 4 måneder til asien her om et par ugers tid, så det må blive næste gang.
Skal nok blive sjovt at følge.

:: HDMI kabel ::

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Andersen:
Ved ikke om i har en chance, men designet ser virkelig flot ud! Gav lige 5 stjerner for det :)

Vi takker! :-)

Tobias:

Jeg har lige købt et domæne omhandlende præcis det samme.. men jeg kan godt se at jeg ikke rigtig kan følge med jer, så jeg lægger en indsats på nogle af mine andre domæner..

Mvh Tobias.

ps. Designet er fandme lækkert!

Øv, det er jeg da ked af at høre (og også lidt stolt over selvfølgelig :-) ).

Er der virkeligt stadig ledige domæner om LED? Jeg troede jeg havde nappet de fleste for nogle år siden. 

ledpaerer.dk
ledpaere.dk
led-paere.dk
ledpære.dk
led-pære.dk
led-paerer.dk Hvad havde du fundet? Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Konkurrencer af den kaliber er altid fedt, at følge med i. Jeg glæder mig ihvertfald til at følge udviklingen og resultaterne.

Held og lykke til samtlige deltagere :)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fedt at i har startet endnu en konkurrence. Det giver altid lidt blod på tanden, at se jeres resultater. Vil helt sikkert følge det fra sidelinjen. :) 

Hvis nogle klare, at vinde konkurrencen med 100% traffik fra bing, så giver jeg sku også en øl :D

Good luck to all of you. 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Saugstrup:

Simon Andersen:
Ved ikke om i har en chance, men designet ser virkelig flot ud! Gav lige 5 stjerner for det :)

Vi takker! :-)

Tobias:

Jeg har lige købt et domæne omhandlende præcis det samme.. men jeg kan godt se at jeg ikke rigtig kan følge med jer, så jeg lægger en indsats på nogle af mine andre domæner..

Mvh Tobias.

ps. Designet er fandme lækkert!

Øv, det er jeg da ked af at høre (og også lidt stolt over selvfølgelig :-) ).

Er der virkeligt stadig ledige domæner om LED? Jeg troede jeg havde nappet de fleste for nogle år siden. 

ledpaerer.dk
ledpaere.dk
led-paere.dk
ledpære.dk
led-pære.dk
led-paerer.dk Hvad havde du fundet? Mvh Anders Saugstrup

Det var ikke kun led pærer..

men bare sparepærer generelt.. så jeg har købt domærne elpaeren.dk og elpæren.dk

Mvh Tobias

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende.

Jeg ønsker alle deltagerne held og lykke :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 03:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Må man være med, hvis domænet er købt men ikke aktiveret ? :)

Side 2 ud af 57 (563 indlæg)