Arrrrrhahahahahaa!!!!!!!!!!!! Jamen nu fatter jeg det meget bedre Jesper!!!!!
Du er fra LR simpelthen! ja så..... det forklare jo hvorfor du er så pissed of på LifeWave ... mit mit eget netværk der ligger +70 tidligere LR folk.... +200 ACN folk.... og det gør ondt.... nu giver det hele mening... okay så det er bare noget personligt hejs for dig det her...
Hehehe.... jamen Kære Jesper.... du fortsætter bare din hetz ... fino fino med mig....
I'm sorry to say! ... men vi er ved at flå flere netværk fra hinanden... og det ser ud til du udmærket er klar over det... og så skal der brænde på bålet nu ik ...
Produkterne bestemmer du ved ..... og hvor er det bare dårlig stil at svine et andet selskab på den måde der når du selv er i branchen...
Nu har du vist været for meget i solen...Hvordan søren kan du tro Jesper har været i LR....Dagens grin...Men ja, hvis andre fra branchen sviner nogle til, så er det selvfølgelig ikke i orden. Syntes det er ret tydeligt at Jesper bare er generel MLM modstander.
Og hvorfor ikke bare holde en pæn tone...der kan let gå smart ass i det...
Nu har du vist været for meget i solen...Hvordan søren kan du tro Jesper har været i LR....Dagens grin...Men ja, hvis andre fra branchen sviner nogle til, så er det selvfølgelig ikke i orden. Syntes det er ret tydeligt at Jesper bare er generel MLM modstander.
Og hvorfor ikke bare holde en pæn tone...der kan let gå smart ass i det...
Jeg tog fejl.... men tak fordi du lige spæder til ildebranden... jeg erkender gerne når jeg er galt på den :) ... smartass.... tja... jeg ved ikke hvem der er smart her, jeg forbeholder mig retten til at respondere på hans usandheder.... hvis det gør mig til en smartass så er det cool med mig :) .... er her ikke for at fiske kunder eller noget som helst andet...
Nå i må ha det godt...os dig Jesper... du er sikkert en rar mand i virkeligheden :) ...
Jeg vender tilbage i september med det info i har brugt 3 dage på at diskutere.... og så er den pot ude... jeg er sikker på i kan holde tråden i live nogen mdr. i nu hahaha....
I har bedt om bevis, og da i fik dem forelagt sagde i: Fup.
Men det er jo bare et postulat, så kom med jeres beviser, i stedet for at forfølge et produkt, som hundredtusindvis benytter verden over hver dag.
Vi er allerede tæt på 2000 mennesker i danmark med ekstremt positive oplevelser på plastrene, så brug lidt tid på at spørge folk om deres erfaringer, i stedet for at opfinde historier om at det ikke kan passe, eller hvad I nu kan finde på.
Ejvind og Dennis....bare et venligt råd, men tror I ikke det er ved at være tid til at forlade denne tråd, jeg syntes ikke helt dette stemmer overens med den gode ånd vi har i teamet ;-)
Ingen pt får noget du af dette, andet at der bliver skudt med hagl og I prøver at samle dem ;-)
Mikael, I debatterer ikke. I postulerer og beder om beviser.
Når I så får dem, så er det fup i jeres øjne.
Kom nu med jeres egne beviser, eller stop denne hetz for åben skærm. Der er trods alt tale om et produkt, som hundredtusindvis bruger hver dag.
det er da ikke fup vis i får den dokumentation , jeg ønsker i får den men før den havs skal man lige vente med prale har , men som sagt kan det sagtens virke uden der er dokumentation der er så mange helsemidler og nogle virker selvfølgelige uden der er dokumentation
men jeg synes denne her tråd er mystisk jeg kan simpelthen ikke finde ud ad hvorfor der er så mange der hader MLM som måsk oveni sælger det for sikke nogle bande ord der fyres af
at 100.000 tager er ingen dokumentation det virker men at mange tager det , er der det dokumentation at fordi flere tager grønthe så virker det nej , man skal først have en dokumentation før man kan sige der er dokumentation
jeg havde ikke troet det var så lang , men der blev både sagt forkert og korrekt af samme personer samme ting vi kommenteret, så man bliver ekstrem motiveret til at finde svaret hvad de mener dog uhyggelige lang tråd
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ejvind og Dennis....bare et venligt råd, men tror I ikke det er ved at være tid til at forlade denne tråd, jeg syntes ikke helt dette stemmer overens med den gode ånd vi har i teamet ;-)
Ingen pt får noget du af dette, andet at der bliver skudt med hagl og I prøver at samle dem ;-)
Vi skal bruge, vores energi anderledes ;-)
Vh Jimmi
Jeg er ikke typen der trækker mig i modvind, hvis det var tilfældet, så burde jeg nok vælge en anden branche, men tak for dit råd Jimmi .
Vi skal bruge, vores energi anderledes ;-)
Du har helt ret Jimmi,
Desværre er det bare sådan at når folk læser de bemærkninger der kommer fra eksempelvis Mikael og Jesper, uden at der er modargumenter, så kunne man jo tro at det de siger er rigtigt.
Da jeg personligt ved at de tager fejl, så er det altså min opgave at lade folk vide der er et andet synspunkt.
Da de 2 førnævnte herrer bliver ved med at "fylde på" så er der ikke andet for mig at gøre end at svare tilbage. Også selv om jeg har skrevet det hele mange gange tidligere. Men jeg vil da hellere end gerne holde op med at spilde min tid, hvis de modsatte synspunkter også holder op med at regne ind i min mailboks :-)