Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er så træt af MLM firmaer

Side 20 ud af 33 (328 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:

Jimmi :

Ejvind og Dennis....bare et venligt råd, men tror I ikke det er ved at være tid til at forlade denne tråd, jeg syntes ikke helt dette stemmer overens med den gode ånd vi har i teamet ;-) 

Ingen pt får noget du af dette, andet at der bliver skudt med hagl og I prøver at samle dem ;-) 

Vi skal bruge, vores energi anderledes ;-) 

Vh Jimmi

Jeg er ikke typen der trækker mig i modvind, hvis det var tilfældet, så burde jeg nok vælge en anden branche, men tak for dit råd Jimmi Wink.

må jeg spørge dig om en ting , jeg har ikke kunne gennemskue igennem dine indlæg om du er MLM hader  i hvert fald nogle gange dit sprogbrug band ord det gavner ikke lige frem det positive lys på MLM

en ting er sikkert jeg kunne ikke find på det sprogbrug for det skader MLM og det er dette produkt for godt til at man skal bruge sin tid på skade en god markedsførings måde som MLM er

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:40

Allan I:
Jeg vælger så bare at være konsekvent i min holdning - da jeg mener, at det jo også bare er LifeWave-forhandlerens personlige mening, at hans plaster kan fjerne smerter - sådan er reklame jo.

Der gælder bare nogle andre regler, når det handler om lægemidler. Her er et lille udsnit fra lægemiddelstyrelsen:

Reklamen skal være saglig. Det betyder, at lægemidler ikke må markedsføres lige så pågående og forbrugsstimulerende som almindelige forbrugsvarer.

Reklamen må ikke være vildledende eller overdrive lægemidlets egenskaber. Det betyder, at der ikke gennem en reklames udformning og indhold må bibringes medicinbrugere og personer, der ordinerer eller udleverer lægemidler, en fejlagtig opfattelse af lægemidlet, herunder af dets virkning, bivirkninger, pris, indhold osv. Reklamen må heller ikke stille lægemidlet i et gunstigere lys end andre tilsvarende og måske endda mere velegnede lægemidler.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 18:44

Nicolaj Thomasen:

Allan I:
Jeg vælger så bare at være konsekvent i min holdning - da jeg mener, at det jo også bare er LifeWave-forhandlerens personlige mening, at hans plaster kan fjerne smerter - sådan er reklame jo.

Der gælder bare nogle andre regler, når det handler om lægemidler. Her er et lille udsnit fra lægemiddelstyrelsen:

Reklamen skal være saglig. Det betyder, at lægemidler ikke må markedsføres lige så pågående og forbrugsstimulerende som almindelige forbrugsvarer.

Reklamen må ikke være vildledende eller overdrive lægemidlets egenskaber. Det betyder, at der ikke gennem en reklames udformning og indhold må bibringes medicinbrugere og personer, der ordinerer eller udleverer lægemidler, en fejlagtig opfattelse af lægemidlet, herunder af dets virkning, bivirkninger, pris, indhold osv. Reklamen må heller ikke stille lægemidlet i et gunstigere lys end andre tilsvarende og måske endda mere velegnede lægemidler.

Jeg gentager! det er ikke et lægemiddel! ....   det var dog utroligt ...my god!

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 18:44

Mikael christiansen:
jeg havde ikke troet det var så lang

Du er ligesom selv pænt meget med til at holde liv i den.... du stiller de samme spørgsmål til ukendelighed...    og lige en anden ting.. der er ikke så mange der hader NWM som du tror.... det er ofte de samme personer, som overfalder disse tråde, og forlanger videnskabsmænd skal stille op i en hvid kittel hjemme hos dem, for at det er godt nok....    på samme tid, sidder de og fylder munden med mad, fyldt med tilsætningsstoffer, spiser det medicin de bliver ordineret, fordi det er nok i orden, det gør alle andre jo ikke... prøv lige at læs indholdsseddelen på det medicin i tager venner Wink ... så kan vi snakke om ansvarsfraskrivelse i stor stil.. 99% af alt medicin, som er DOKUMENTERET og GODKENDT, kan tage livet af dig... hvis du læser den lille seddel i pakken... men det er i orden... når bare der står man kan dø af det...så skidt med det ik ...  og så er det lige det her bliver spændende... LW plastre, er IKKE medicin, og den for 10.000 gang dokumentation som på klasse 1 klassificeringen som medicinsk udstyr, der bliver officiel i September, den siger NETOP, at dette produkt ikke kan skade mennesker, den er den bedste klassificering du kan opnå! ... at nogen så mener det ikke virker...fair nok.. man kan så bare undre sig over at det netop er taget i brug på franske hospitaler, hvor denne klassificering er fundet sted (Gældende i alle medlemslande i EU) ...

Men bliv bare ved... i kommer til at æde alt jeres gejl i jer igen... og jeg kan let ikke vente på at smide det ind i denne tråd her... 

Det er jo dobbeltmoral der vil noget...  

Venligst

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:48

Dennis Nielsen -:

#Slettet#

My bad!

vi kan alle komme til skrive noget man nok ikke skulle have gjort

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 18:51

Mikael christiansen:

Dennis Nielsen -:

#Slettet#

My bad!

Fnis....  syntes selv den var fed den der ?  jeg erkender det i det mindste jeg tog fejl....     i har bare en mission om at udstille noget dårligt i intet ved om... hvad siger det om jer..

Venligst

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:51

Dennis Nielsen -:

Mikael christiansen:
jeg havde ikke troet det var så lang

Du er ligesom selv pænt meget med til at holde liv i den.... du stiller de samme spørgsmål til ukendelighed...    og lige en anden ting.. der er ikke så mange der hader NWM som du tror.... det er ofte de samme personer, som overfalder disse tråde, og forlanger videnskabsmænd skal stille op i en hvid kittel hjemme hos dem, for at det er godt nok....    på samme tid, sidder de og fylder munden med mad, fyldt med tilsætningsstoffer, spiser det medicin de bliver ordineret, fordi det er nok i orden, det gør alle andre jo ikke... prøv lige at læs indholdsseddelen på det medicin i tager venner Wink ... så kan vi snakke om ansvarsfraskrivelse i stor stil.. 99% af alt medicin, som er DOKUMENTERET og GODKENDT, kan tage livet af dig... hvis du læser den lille seddel i pakken... men det er i orden... når bare der står man kan dø af det...så skidt med det ik ...  og så er det lige det her bliver spændende... LW plastre, er IKKE medicin, og den for 10.000 gang dokumentation som på klasse 1 klassificeringen som medicinsk udstyr, der bliver officiel i September, den siger NETOP, at dette produkt ikke kan skade mennesker, den er den bedste klassificering du kan opnå! ... at nogen så mener det ikke virker...fair nok.. man kan så bare undre sig over at det netop er taget i brug på franske hospitaler, hvor denne klassificering er fundet sted (Gældende i alle medlemslande i EU) ...

Men bliv bare ved... i kommer til at æde alt jeres gejl i jer igen... og jeg kan let ikke vente på at smide det ind i denne tråd her... 

Det er jo dobbeltmoral der vil noget...  

jeg ved ikke hvad du mener , men i hvert fald super tillykke når dokumentation kommer , bare et godt råd så vent med at prale med til den er kommet

hvad snakker du dobbeltmoral giver bare et råd først dokumentation så kan man prale med man har dokumentation på dette her

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:53
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Ejvind:

Jesper:
Det kan den naturligvis. Konkret så vildleder LifeWave med at henvise til research, bruge ordet videnskab og den slags. Så hvis de bare skrev det var utestet, men alle distributørerne i testimonials synes det var godt, så var der ingen vildledning for så vidt angår de helbredende effekter.

Jesper, det går altså ikke at du bliver ved ,ed at skrive produkterne er utestede. De er testede og dokumenterede. Hvis du kan producere en test der viser at de ikke virker har du en sag, men i øjblikket fejer du testresultater af bordet, og siger at der ikke er tale om videnskab. Hvis du ikke er forsker eller videnskabsmand, så lad hellere være, for det kunne være at nogen troede på dig - uden grund.

Et produkt bliver ikke godkendt som medicinsk udstyr uden at have den virkning der beskrives. Både FDA og EU har godkendt brugen af Lifewaves plastre som medicinsk udstyr, så hold nu op med at sige det er udokumenteret, og at der ikke er foretaget videnskabelige undersøgelser.

Ejvind,

Hvad er videnskabeligt testet og videnskabeligt dokumenteret? Jeg har bedt dig om et link til den undersøgelse du synes jeg skal tage et nøjere kig på. Den ene jeg kiggede på af egen drift var særdeles tynd, ikke publiceret og forfatteren kunne ikke placeres på det angivne universitet, men dukkede kun op med LifeWave-links i Google.

Derudover, så bringer du op om jeg er forsker eller videnskabsmand. Det er jeg ikke, men jeg har tilbragt en del tid med folk der er - både privat og professionelt. Da det er dig, der fremsætter påstanden 'at LifeWave virker på ?', så har jeg også spurgt om hvilke faglige kompetencer du udtaler dig med?. De behøver ikke at være på forsker eller kandidatniveau, men kunne f.eks. være noget (mere) relevant som farmakonom eller lignende.

Og hvis du alene baserer dig på information fra salgsmøde, slides og kompensentionsplan i LifeWave, så synes jeg det er relevant at vide for de kunder/kommende distributører, du rådgiver omkring deres helbred.

Jeg bestrider ikke at LifeWave er godkendt som et plaster, ligesom de plastre jeg købte som spotvare i Fakta for en 20'er. Den rulle tape jeg har liggende på kontoret er ikke godkendt som plaster.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:55

Dennis Nielsen -:
99% af alt medicin, som er DOKUMENTERET og GODKENDT, kan tage livet af dig..

Hele 99%, det må jeg nok sige ...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:56

Dennis Nielsen -:

Mikael christiansen:

Dennis Nielsen -:

#Slettet#

My bad!

Fnis....  syntes selv den var fed den der ?  jeg erkender det i det mindste jeg tog fejl....     i har bare en mission om at udstille noget dårligt i intet ved om... hvad siger det om jer..

ups lige sådan nogle bande ord igen der ikke skulle siges

men du forvirre mig med dette sprogbrug siger tillykke med får godkendelse , men ønskes reelt så den godkendelse eller har du bare et sprogbrug normalt sådan når noget lykkes  og nogle siger tillykke til dig

Side 20 ud af 33 (328 indlæg)