<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/14.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Med Multilevel Marketing (MLM) kan du komme i gang med din selvstændige virksomhed på meget kort tid. Markedsføringsstrukturen er på plads og det samme er dine produkter, som du sælger direkte til kunder, der er folk i dit personlige netværk. Du skal blot koncentrere dig om at sælge og udbygge netværket.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der er dog også en række faldgruber forbundet med MLM – også kaldet referral marketing, og dem diskuterer vi her i forummet. Vi tager os også af problemer omkring opstart og det at det rette selskab, lige som vi ikke er bange for at tage en rask diskussion om de kontroversielle dele af multilevel marketing.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Svar: Jeg er så træt af MLM firmaer</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1636056.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 16 Aug 2015 09:28:03 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1636056</guid><dc:creator>Louise</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1636056.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14&amp;PostID=1636056&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Hans Peter&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Fornuftigt indslag ... Dig vil jeg gerne høre med til!&lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Kan jeg kontakte dig via en email el tlf istedet? &lt;br /&gt;
&lt;br /&gt;
Mvh Louise &lt;/p&gt;</description></item><item><title>Svar: Jeg er så træt af MLM firmaer</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1436657.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Wed, 08 Jan 2014 09:21:48 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1436657</guid><dc:creator>Allan Isaksen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1436657.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14&amp;PostID=1436657&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Kenneth R.J.:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Det er formentlig disse d&amp;aring;rlige MLM firmaer som Kristoffer er sur p&amp;aring;, hvilket jeg simpelthen ikke kan forst&amp;aring; at der er nogen som ikke kan v&amp;aelig;re enig i ?&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det h&amp;aelig;nger muligvis sammen med, at der er tusindvis af personer, som er overordentligt glade for produkterne fra disse firmaer. Nogle af kunderne f&amp;aring;r endda deres produkter gratis - og nogle tjener lidt lommepenge ved at anbefale produkterne, og andre igen lever af det p&amp;aring; fuld tid.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Derfor er der selvf&amp;oslash;lgelig mange, der ikke er enige i dine og Kristoffers udsagn.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Kenneth R.J.:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Men nej - der bruges termer som &amp;quot;business owner&amp;quot; og der vildledes bare generelt s&amp;aring;ledes at den almindelige dansker tydeligvis ikke forst&amp;aring;r hvad der egentlig foreg&amp;aring;r og har ikke mulighed for at gennemskue at man IKKE er forretningsdrivende, men derimod mere hvad man kan betegne som provisionsl&amp;oslash;nnet s&amp;aelig;lger.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I juridisk forstand ER man selvst&amp;aelig;ndig forretningsdrivende - du har ret til at fratr&amp;aelig;kke k&amp;oslash;rselsudgifter, markedsf&amp;oslash;ringsomkostninger etc. - og alts&amp;aring; drive din netv&amp;aelig;rksforretning p&amp;aring; lige vilk&amp;aring;r med alle andre erhvervsdrivende - derfor er der jo ikke noget galt i at kalde folk for selvst&amp;aelig;ndigt erhvervsdrivende, men det er korrekt at forholdet p&amp;aring; overfladen godt kan minde om provisionsl&amp;oslash;nnet s&amp;aelig;lger.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det jeg til geng&amp;aelig;ld godt kan forst&amp;aring; at folk bliver irriteret over, er n&amp;aring;r man bliver inviteret til noget man ikke ved hvad er - som fx et m&amp;oslash;de sammen med en masse andre, hvor der st&amp;aring;r en m&amp;oslash;deholder og roser firmaet og forretningsmuligheden i store rosende vendinger.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Personligt kunne jeg aldrig finde p&amp;aring; at sl&amp;aelig;be nogen med til s&amp;aring;dan et &amp;quot;hurra-m&amp;oslash;de&amp;quot; - og jeg vil da ogs&amp;aring; mene, at de heldigvis bliver mere og mere sj&amp;aelig;ldne.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Jeg er så træt af MLM firmaer</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1436394.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 07 Jan 2014 19:28:49 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1436394</guid><dc:creator>Michael Holm</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1436394.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14&amp;PostID=1436394&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Kenneth R.J.:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil f&amp;oslash;rst og fremmest indr&amp;oslash;mme - jeg har ikke l&amp;aelig;st alle 32 sider med poster i denne tr&amp;aring;d. Har l&amp;aelig;st de f&amp;oslash;rste par sider, og de sidste par. Vil alligevel give mit besyv i debatten. Jeg kan af de sidste par indl&amp;aelig;g se at i m&amp;aring;ske har bev&amp;aelig;get jer ud i forskellige ting relateret til specifikke forretningsdrivende eller MLM foretagender, men vil alligevel tillade mig at vende tilbage til tr&amp;aring;dens startende post.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg ser n&amp;aelig;sten ingen der st&amp;oslash;tter Kristoffers holdning, kun besvarelser om at han ikke har sat sig ind i MLM og at det er en god forretningsform osv. osv.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er helt og aldeles enig med Kristoffer. MEN, lad os lige definere en ting; Der findes GODE og der findes D&amp;Aring;RLIGE MLM former.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;De GODE, er dem hvor der rent faktisk er tale om MLM og NWM. Det vil sige, n&amp;aring;r et Pokersite tilbyder dig en bonus for at referere en ven, eller andre gennemskuelige ting. De kan selvf&amp;oslash;lgelig v&amp;aelig;re mere avancerede end som s&amp;aring; - og man kan godt &amp;quot;g&amp;oslash;re det til en forretning&amp;quot;. Men der er hele tiden klare linjer om hvad der er hvad og hvem der arbejder for hvem. Der er kort sagt tale om MARKEDSF&amp;Oslash;RING fra &amp;eacute;t firma, til en eller flere&amp;nbsp;forbrugere, via egne forbrugere.&amp;nbsp;Det er s&amp;aring; nogen der vil mene dette slet ikke har noget med MLM at g&amp;oslash;re. Som markedsf&amp;oslash;rings&amp;oslash;konom er jeg dog uenig, da dette efter min mening er den reelle markedsf&amp;oslash;ringsm&amp;aelig;ssige brug af Multi-level/Network marketing. At det har f&amp;aring;et en anden mening efter firmaer lavede det til en organisationsstruktur/levevis&amp;nbsp;kan vi s&amp;aring; diskutere.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Inden jeg nu begynder p&amp;aring; &amp;quot;svadaen&amp;quot;, vil jeg f&amp;oslash;rst g&amp;oslash;re det klart; MLM Firmaer, som AMWAY, ACN, DUBLI&amp;nbsp;og hvad de ellers kan hedde, er fine nok. Jeg betvivler ikke at det kan v&amp;aelig;re en fin forretning osv. S&amp;aring; l&amp;aelig;nge man som deltager er fuldt ud klar over hvad det g&amp;aring;r ud p&amp;aring; og hvad man egentlig &amp;quot;er&amp;quot; i hele foretagendet. Jeg vil heller ikke udelukke at der eksisterer helt reelle MLM firmaer, som form&amp;aring;r ikke at overskride / overholde de gr&amp;aelig;nser jeg n&amp;aelig;vner nedenfor.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;De D&amp;Aring;RLIGE er dem som Kristoffer snakker om. Det er dem, som der IKKE form&amp;aring;r at have en linje der viser at der er tale om markedsf&amp;oslash;ring. De siger derimod at du er &amp;quot;Forretningsindehaver&amp;quot; hvilket er groft misvisende. De d&amp;aring;rlige MLM firmaer er dem der holder m&amp;oslash;der, hvor de i stedet for at forklare tingene som de er, p&amp;aring;st&amp;aring;r at du er selvst&amp;aelig;ndig &amp;quot;business owner&amp;quot;. Jeg g&amp;aring;r ud fra vi alle kan definitonen af hvordan et MLM firma fungerer - der er en simpel definition herinde p&amp;aring; Amino, som forklarer det kort og pr&amp;aelig;cist. Men dette koncept forklares IKKE af de d&amp;aring;rlige firmaer. For alligevel at kort summere; N&amp;aring;r du er med i et af de d&amp;aring;rlige MLM firmaer, s&amp;aring; er du KUNDE i firmaet, og f&amp;aring;r provision af b&amp;aring;de det du selv k&amp;oslash;ber plus provision af det dine &amp;quot;henvisninger&amp;quot; k&amp;oslash;ber, og deres &amp;quot;henvisninger&amp;quot; osv.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er formentlig disse d&amp;aring;rlige MLM firmaer som Kristoffer er sur p&amp;aring;, hvilket jeg simpelthen ikke kan forst&amp;aring; at der er nogen som ikke kan v&amp;aelig;re enig i ?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Et eksempel p&amp;aring;&amp;nbsp;et af de&amp;nbsp;d&amp;aring;rlige er&amp;nbsp;f.eks.&amp;nbsp;AMWAY som tidligere n&amp;aelig;vnt.&amp;nbsp;Jeg har personligt erfaring med dette firma, da en vens mor og far blev involveret, og hev vennen med ind i &amp;quot;firmaet&amp;quot;. Inden jeg vidste noget om det, var jeg blevet inviteret til et forretningsm&amp;oslash;de. Jeg vidste ikke hvad det handlede om, s&amp;aring; jeg m&amp;oslash;dte da op. Regnede med at de havde en ide jeg skulle investere i, eller andet. Men det var s&amp;aring; et foredrag af selveste Anders Bircow (stavelse?), om rekrutteringen til AMWAY. Igennem hele forl&amp;oslash;bet var der 2 vigtige gengangere; K&amp;oslash;b hos dig selv og find nye mennesker under dig. Igen - fint nok hvis man forklarede hvad konceptet EGENTLIG gik ud p&amp;aring;. Men nej - der bruges termer som &amp;quot;business owner&amp;quot; og der vildledes bare generelt s&amp;aring;ledes at den almindelige dansker tydeligvis ikke forst&amp;aring;r hvad der egentlig foreg&amp;aring;r og har ikke mulighed for at gennemskue at man IKKE er forretningsdrivende, men derimod mere hvad man kan betegne som provisionsl&amp;oslash;nnet s&amp;aelig;lger. Eller sagt p&amp;aring; en anden m&amp;aring;de, du er en del af et stykke Multi-Level MARKETING - alst&amp;aring; helt basal markedsf&amp;oslash;ring fra et firma til en gruppe forbrugere som tidligere n&amp;aelig;vnt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;M&amp;aring;ske er AMWAY et d&amp;aring;rligt eksempel - det kan v&amp;aelig;re at de MLM firmaer som fortalerne for det i denne tr&amp;aring;d er med i, er helt anderledes opbygget mm. Det skal jeg ikke kunne sige. Men kan tydeligt l&amp;aelig;se at det er firmaer som det jeg beskriver her, er hvad som tr&amp;aring;dstarter er sur p&amp;aring; - hvilket jeg i den grad kan forst&amp;aring;!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Lad mig lige starte med at sl&amp;aring; fast at jeg ikke er hos Amway og heller ikke kommer til det. S&amp;aring; n&amp;aring;r jeg om et &amp;oslash;jeblik fort&amp;aelig;ller sandheden om Amway er det ikke fordi at jeg f&amp;aring;r penge for det.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;N&amp;aring;r det s&amp;aring; er sagt s&amp;aring; lad mig lige sl&amp;aring; fast en gang for alle hvordan beg reverse er skruet sammen s&amp;aring; du ikke misleder flere end h&amp;oslash;je set n&amp;oslash;dvendigt.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;N&amp;aring;r et poker site betaler dig for at hverve venner eller p&amp;aring; anden m&amp;aring;de skaffe dem nye kunder s&amp;aring; er det hverken MLM eller Network Marketing som du siger. Disse marketing systemer er som regel 1 tier systemer og hvis du er meget heldig 2 tier systemer ( FYI betyder det at du f&amp;aring;r provision I hhv. 1 hhv. 2 led) og dette er affiliate marketing. Det har intet med MLM at g&amp;oslash;re.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Affiliate marketing h&amp;oslash;rer internet tidsalderen til, og er et relativt ungt begreb og pr&amp;aelig;cis som pyramidespillet f&amp;oslash;dt l&amp;aelig;nge efter MLM.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der kan i&amp;oslash;vrigt tjenes store penge med affiliate marketing, men det kr&amp;aelig;ver som regel ogs&amp;aring; lidt penge at lege med i starten.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;MLM er et system hvor du simpelthen ved at blive kunde hos en virksomhed og bestille produkter til eget forbrug ogs&amp;aring; kan f&amp;aring; en forretningsmulighed, hvor du har mulighed for at anbefale/s&amp;aelig;lge produkterne videre til andre og imods&amp;aelig;tning til affiliate systemet kan hj&amp;aelig;lpe andre til at f&amp;aring; den samme mulighed som du har haft.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er n&amp;oslash;dvendigt for et MLM firma at v&amp;aelig;re kunde orienteret ( heri ligger forresten ogs&amp;aring; noget jura) og personligt anbefaler jeg at man starter med at g&amp;aring; ud og finde kunder der bare vil v&amp;aelig;re kunder, og sidenhen arbejder med at bygge forretningspartnere n&amp;aring;r man har f&amp;aring;et noget kunde erfaring. Men der er forskellige tilgange til dette.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;N&amp;aring;r du s&amp;aring; siger at folk skal v&amp;aelig;re opm&amp;aelig;rksomme p&amp;aring; at der er tale om markedsf&amp;oslash;ring s&amp;aring; tror jeg du undervurderer folk, man skal v&amp;aelig;re ualmindeligt dum hvis man tror der ikke er markedsf&amp;oslash;ring inde i billedet hvis man bliver inviteret til et homeparty eller en produktpr&amp;aelig;sentation.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvad ang&amp;aring;r forretningspr&amp;aelig;sentationen s&amp;aring; ville jeg da f&amp;oslash;le mig smigret hvis jeg var dig. En eller anden person m&amp;aring; jo p&amp;aring; en eller anden m&amp;aring;de ha ment at du ville v&amp;aelig;re god til forretningen eller i de mindste kunne l&amp;aelig;re det, hvis ikke ville det jo v&amp;aelig;re komplet spild af tid at bruge tid p&amp;aring; at tage dig med. S&amp;aring; m&amp;aring;ske du skulle kravle ned fra dit arogancens tr&amp;aelig; og sige p&amp;aelig;nt &amp;quot;tak, det var p&amp;aelig;nt af dig men nej tak&amp;quot; istedet for at brokke dig !&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;N&amp;aring;r der s&amp;aring; bliver sagt &amp;quot;business owner&amp;quot; s&amp;aring; er det jo ogs&amp;aring; korrekt. Du er jo ikke ansat af Amway. Du forhandler deres produkter og er dermed selvst&amp;aelig;ndig erhvervsdrivende, med de samme forpligtigelser og fordele i forhold til moms, skat etc. som alle andre virksomheder.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis jeg rejser til Kina og k&amp;oslash;ber en container med shampoo fra &amp;quot;the amazing shampoo company&amp;quot;, &amp;aring;bner en butik inde i byen og s&amp;aelig;lger shampoo der er jeg jo ikke af den grund ansat af &amp;quot;the amazing shampoo company&amp;quot; jeg forhandler de produkter de producerer I mon forretning. At mit forretningslokale s&amp;aring; er mit k&amp;oslash;kkenbord &amp;aelig;ndre jo ikke ved dette.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har selv en baggrund i franchise branchen, og jeg kan love dig for at hvis f.eks. en McDonalds franchise tager begynder at p&amp;aring;st&amp;aring; at han ikke er selvst&amp;aelig;ndig men derimod ansat af McD. S&amp;aring; g&amp;aring;r der ikke mange minutter f&amp;oslash;r der st&amp;aring;r 15 advokater p&amp;aring; nakken af ham, fordi at det ganske enkelt ikke er i overensstemmelse med sandheden !&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Sidst...det der med Amway. At kalde Amway for et d&amp;aring;rligt selskab synes jeg er sindsygt uniformeret og langt over gr&amp;aelig;nsen af arogance, det lugter faktisk temmeligt meget af jalousi over at der er mennesker der t&amp;oslash;r pr&amp;oslash;ve sig selv af n&amp;aring;r du ikke selv t&amp;oslash;r. Fakta er at Amways statistik ( til trods for at v&amp;aelig;re verdens &amp;aelig;ldste MLM selskab) i 2012 viste en oms&amp;aelig;tning p&amp;aring; 11,3 milliarder USD, salgs v&amp;aelig;kst de sidste 12 af 13 &amp;aring;r, og v&amp;aelig;kst i alle top ti lande. I 2012 var der ikke mange traditionelle virksomheder der kunne m&amp;oslash;nstre de tal og n&amp;aring;r du s&amp;aring; till&amp;aelig;gger at Amway i 2012 udbetalte 3,5 milliarder USD i bonuser s&amp;aring; m&amp;aring; jeg nok sige at det ikke er Amway der er et d&amp;aring;rligt selskab, fejlen ligger nok et helt andet sted, for de har faktisk klaret sig ganske godt uden dig !&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Jeg er så træt af MLM firmaer</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1428893.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 20 Dec 2013 19:23:23 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1428893</guid><dc:creator>Kenneth R.J.</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1428893.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14&amp;PostID=1428893&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg vil f&amp;oslash;rst og fremmest indr&amp;oslash;mme - jeg har ikke l&amp;aelig;st alle 32 sider med poster i denne tr&amp;aring;d. Har l&amp;aelig;st de f&amp;oslash;rste par sider, og de sidste par. Vil alligevel give mit besyv i debatten. Jeg kan af de sidste par indl&amp;aelig;g se at i m&amp;aring;ske har bev&amp;aelig;get jer ud i forskellige ting relateret til specifikke forretningsdrivende eller MLM foretagender, men vil alligevel tillade mig at vende tilbage til tr&amp;aring;dens startende post.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg ser n&amp;aelig;sten ingen der st&amp;oslash;tter Kristoffers holdning, kun besvarelser om at han ikke har sat sig ind i MLM og at det er en god forretningsform osv. osv.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er helt og aldeles enig med Kristoffer. MEN, lad os lige definere en ting; Der findes GODE og der findes D&amp;Aring;RLIGE MLM former.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;De GODE, er dem hvor der rent faktisk er tale om MLM og NWM. Det vil sige, n&amp;aring;r et Pokersite tilbyder dig en bonus for at referere en ven, eller andre gennemskuelige ting. De kan selvf&amp;oslash;lgelig v&amp;aelig;re mere avancerede end som s&amp;aring; - og man kan godt &amp;quot;g&amp;oslash;re det til en forretning&amp;quot;. Men der er hele tiden klare linjer om hvad der er hvad og hvem der arbejder for hvem. Der er kort sagt tale om MARKEDSF&amp;Oslash;RING fra &amp;eacute;t firma, til en eller flere&amp;nbsp;forbrugere, via egne forbrugere.&amp;nbsp;Det er s&amp;aring; nogen der vil mene dette slet ikke har noget med MLM at g&amp;oslash;re. Som markedsf&amp;oslash;rings&amp;oslash;konom er jeg dog uenig, da dette efter min mening er den reelle markedsf&amp;oslash;ringsm&amp;aelig;ssige brug af Multi-level/Network marketing. At det har f&amp;aring;et en anden mening efter firmaer lavede det til en organisationsstruktur/levevis&amp;nbsp;kan vi s&amp;aring; diskutere.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Inden jeg nu begynder p&amp;aring; &amp;quot;svadaen&amp;quot;, vil jeg f&amp;oslash;rst g&amp;oslash;re det klart; MLM Firmaer, som AMWAY, ACN, DUBLI&amp;nbsp;og hvad de ellers kan hedde, er fine nok. Jeg betvivler ikke at det kan v&amp;aelig;re en fin forretning osv. S&amp;aring; l&amp;aelig;nge man som deltager er fuldt ud klar over hvad det g&amp;aring;r ud p&amp;aring; og hvad man egentlig &amp;quot;er&amp;quot; i hele foretagendet. Jeg vil heller ikke udelukke at der eksisterer helt reelle MLM firmaer, som form&amp;aring;r ikke at overskride / overholde de gr&amp;aelig;nser jeg n&amp;aelig;vner nedenfor.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;De D&amp;Aring;RLIGE er dem som Kristoffer snakker om. Det er dem, som der IKKE form&amp;aring;r at have en linje der viser at der er tale om markedsf&amp;oslash;ring. De siger derimod at du er &amp;quot;Forretningsindehaver&amp;quot; hvilket er groft misvisende. De d&amp;aring;rlige MLM firmaer er dem der holder m&amp;oslash;der, hvor de i stedet for at forklare tingene som de er, p&amp;aring;st&amp;aring;r at du er selvst&amp;aelig;ndig &amp;quot;business owner&amp;quot;. Jeg g&amp;aring;r ud fra vi alle kan definitonen af hvordan et MLM firma fungerer - der er en simpel definition herinde p&amp;aring; Amino, som forklarer det kort og pr&amp;aelig;cist. Men dette koncept forklares IKKE af de d&amp;aring;rlige firmaer. For alligevel at kort summere; N&amp;aring;r du er med i et af de d&amp;aring;rlige MLM firmaer, s&amp;aring; er du KUNDE i firmaet, og f&amp;aring;r provision af b&amp;aring;de det du selv k&amp;oslash;ber plus provision af det dine &amp;quot;henvisninger&amp;quot; k&amp;oslash;ber, og deres &amp;quot;henvisninger&amp;quot; osv.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er formentlig disse d&amp;aring;rlige MLM firmaer som Kristoffer er sur p&amp;aring;, hvilket jeg simpelthen ikke kan forst&amp;aring; at der er nogen som ikke kan v&amp;aelig;re enig i ?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Et eksempel p&amp;aring;&amp;nbsp;et af de&amp;nbsp;d&amp;aring;rlige er&amp;nbsp;f.eks.&amp;nbsp;AMWAY som tidligere n&amp;aelig;vnt.&amp;nbsp;Jeg har personligt erfaring med dette firma, da en vens mor og far blev involveret, og hev vennen med ind i &amp;quot;firmaet&amp;quot;. Inden jeg vidste noget om det, var jeg blevet inviteret til et forretningsm&amp;oslash;de. Jeg vidste ikke hvad det handlede om, s&amp;aring; jeg m&amp;oslash;dte da op. Regnede med at de havde en ide jeg skulle investere i, eller andet. Men det var s&amp;aring; et foredrag af selveste Anders Bircow (stavelse?), om rekrutteringen til AMWAY. Igennem hele forl&amp;oslash;bet var der 2 vigtige gengangere; K&amp;oslash;b hos dig selv og find nye mennesker under dig. Igen - fint nok hvis man forklarede hvad konceptet EGENTLIG gik ud p&amp;aring;. Men nej - der bruges termer som &amp;quot;business owner&amp;quot; og der vildledes bare generelt s&amp;aring;ledes at den almindelige dansker tydeligvis ikke forst&amp;aring;r hvad der egentlig foreg&amp;aring;r og har ikke mulighed for at gennemskue at man IKKE er forretningsdrivende, men derimod mere hvad man kan betegne som provisionsl&amp;oslash;nnet s&amp;aelig;lger. Eller sagt p&amp;aring; en anden m&amp;aring;de, du er en del af et stykke Multi-Level MARKETING - alst&amp;aring; helt basal markedsf&amp;oslash;ring fra et firma til en gruppe forbrugere som tidligere n&amp;aelig;vnt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;M&amp;aring;ske er AMWAY et d&amp;aring;rligt eksempel - det kan v&amp;aelig;re at de MLM firmaer som fortalerne for det i denne tr&amp;aring;d er med i, er helt anderledes opbygget mm. Det skal jeg ikke kunne sige. Men kan tydeligt l&amp;aelig;se at det er firmaer som det jeg beskriver her, er hvad som tr&amp;aring;dstarter er sur p&amp;aring; - hvilket jeg i den grad kan forst&amp;aring;!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Jeg er så træt af MLM firmaer</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1428485.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 19 Dec 2013 20:32:30 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1428485</guid><dc:creator>Mscheelhardt</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1428485.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14&amp;PostID=1428485&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Kunne det ikke v&amp;aelig;re fedt at st&amp;aring; p&amp;aring; en scene i empower network med s&amp;aring;dan en check ?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;div class="video-container"&gt;&lt;iframe src="https://www.youtube.com/embed/UAMjX8hMvzA" frameborder="0" allowfullscreen&gt;&lt;/iframe&gt;&lt;/div&gt;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Jeg er så træt af MLM firmaer</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1378100.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 09 Sep 2013 08:29:35 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1378100</guid><dc:creator>john sommer</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1378100.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14&amp;PostID=1378100&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Jesper:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Du har leveret linket, det kan v&amp;aelig;re du tror p&amp;aring; ham, men jeg g&amp;oslash;r ikke. Jeg er skeptisk overfor 123-hjemmesiden, skeptisk overfor foredrag til &amp;euro;2500 hvor som helst i verden, skeptisk over for minimale views og et forsamlingshus i Ungarn, skeptisk overfor det hele. Hvorfor gider man tage masser af billeder af sig selv, men ikke et eneste med de fede biler man angiveligt k&amp;oslash;rer rundt i. Men indr&amp;oslash;mmet, s&amp;aring; kunne billedet ikke g&amp;oslash;re fra eller til. Jeg tror simpelt hen ikke p&amp;aring; ham, men det kan naturligvis v&amp;aelig;re jeg tager fejl.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Som du ser det nu&amp;nbsp;med konkurshistorien om en af landets st&amp;oslash;rste virksomheder der er personligt konkurs&amp;nbsp;den viser&amp;nbsp;i al sin tydelighed, at der kan g&amp;oslash;res store forretninger med Network Marketing!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Jeg er så træt af MLM firmaer</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1378086.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 09 Sep 2013 07:48:29 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1378086</guid><dc:creator>john sommer</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1378086.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14&amp;PostID=1378086&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Jesper:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Nej, det g&amp;oslash;r mig s&amp;aring;dan set ikke glad.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;N&amp;aring;e - Jesper men s&amp;aring; har du da set at man kan opbygge en god, endog s&amp;aelig;rdels god forretning med Network Marketing. Det viser denne historie som nogen har postet herinde. Men FLP er da en god mulighed og vi burde v&amp;aelig;re mere positive overfor det faktum, at nogen fors&amp;oslash;ger sig med at starte virksomhed.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg gl&amp;aelig;der mig over de mange unge der fors&amp;oslash;ger sig om det s&amp;aring; er som bager eller smed eller e-trader er jo ligegyldigt n&amp;aring;r bare de f&amp;aring;r udlevet dr&amp;oslash;mmen.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men hvorfor tordne frem med disse&amp;nbsp;meget negative holdninger -&amp;nbsp;at folk fors&amp;oslash;ger sig er da fint og da&amp;nbsp;ogs&amp;aring; et af Amino&amp;acute;s fornemmeste m&amp;aring;l:&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;- at hj&amp;aelig;lpe andre i gang med deres virksomhed&amp;nbsp;&lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-5.gif" alt="Wink" /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ps!&lt;br /&gt; Jeg har forsynet nogle med excl. ark herinde vedr. DG og beregning af priser og DB ect. - det er der s&amp;aring; en i Dubai der har set og skriver s&amp;aring; til mig om jeg vil sende og&amp;nbsp;hj&amp;aelig;lpe dem med disse excl-ark - s&amp;aring; jo det er godt nok og giver ogs&amp;aring; mange kontakter.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er dejligt at kunne hj&amp;aelig;lpe s&amp;aring; hvis nogen har gode tips til at udbygge&amp;nbsp;forretning med Network marketing ville det da v&amp;aelig;re rart at f&amp;aring; lidt positive input fra dem i stedet for&amp;nbsp;denne&amp;nbsp;negative adf&amp;aelig;rd!&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-5.gif" alt="Wink" /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Held og lykke med din forretning&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Jeg er så træt af MLM firmaer</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1377996.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 08 Sep 2013 21:09:17 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1377996</guid><dc:creator>Cookie - John Hannover</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1377996.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14&amp;PostID=1377996&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Jesper:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Det er ikke en forrretning der er g&amp;aring;et konkurs efter hvad jeg kan l&amp;aelig;se. Han er g&amp;aring;et personligt konkurs, fordi han ikke kan indfri sit personlige realkreditl&amp;aring;n. FLP-delen er s&amp;aring; flyttet over i et selskab, da den jo ellers ville indg&amp;aring; i boet.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt; svarer helt til hvordan jeg har l&amp;aelig;st p&amp;aring; sagen&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;vh&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Jeg er så træt af MLM firmaer</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1377984.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 08 Sep 2013 20:49:12 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1377984</guid><dc:creator>Jesper</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1377984.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14&amp;PostID=1377984&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Nej, det g&amp;oslash;r mig s&amp;aring;dan set ikke glad.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er ikke en forrretning der er g&amp;aring;et konkurs efter hvad jeg kan l&amp;aelig;se. Han er g&amp;aring;et personligt konkurs, fordi han ikke kan indfri sit personlige realkreditl&amp;aring;n. FLP-delen er s&amp;aring; flyttet over i et selskab, da den jo ellers ville indg&amp;aring; i boet.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Jeg er så træt af MLM firmaer</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1377785.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 08 Sep 2013 12:34:43 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1377785</guid><dc:creator>john sommer</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1377785.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14&amp;PostID=1377785&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Nicolaj Thomasen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Du havde ret, John Sommer&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ja - det ved jeg godt - men at en&amp;nbsp;stor forretning der g&amp;aring;r konkurs g&amp;oslash;r nogen&amp;nbsp;glade det forst&amp;aring;r man ikke at nogen&amp;nbsp;&amp;aelig;gte Amino kan blive tilfredsstillet af.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Jeg er så træt af MLM firmaer</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1377784.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 08 Sep 2013 12:29:51 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1377784</guid><dc:creator>john sommer</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1377784.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14&amp;PostID=1377784&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Jesper:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Du havde ret, John Sommer&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ja&amp;nbsp;- det ved jeg da godt - men at en&amp;nbsp;stor forretning&amp;nbsp;nu er g&amp;aring;et konkurs -&amp;nbsp;det g&amp;oslash;r jer &amp;aring;benbart glade!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Jeg er så træt af MLM firmaer</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1377640.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 07 Sep 2013 23:51:52 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1377640</guid><dc:creator>Martin Slot</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1377640.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14&amp;PostID=1377640&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Nicolaj Thomasen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis forhandlernetv&amp;aelig;rket har v&amp;aelig;ret en del af det konkursramte firma, s&amp;aring; er det vel ikke lovligt at flytte hans plads i pyramiden til et nyt selskab i Dubai, da positionen udg&amp;oslash;r en v&amp;aelig;rdi,&amp;nbsp;s&amp;aring;fremt de v&amp;aelig;rgede forhandlere stadig er aktive.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det har du helt ret i...kender dog ikke opbygningen af FLP, s&amp;aring; derfor undrede det mig lidt.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Jeg er så træt af MLM firmaer</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1377639.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 07 Sep 2013 23:33:15 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1377639</guid><dc:creator>sponsorplay</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1377639.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14&amp;PostID=1377639&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hvis forhandlernetv&amp;aelig;rket har v&amp;aelig;ret en del af det konkursramte firma, s&amp;aring; er det vel ikke lovligt at flytte hans plads i pyramiden til et nyt selskab i Dubai, da positionen udg&amp;oslash;r en v&amp;aelig;rdi,&amp;nbsp;s&amp;aring;fremt de v&amp;aelig;rgede forhandlere stadig er aktive.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Jeg er så træt af MLM firmaer</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1377635.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 07 Sep 2013 23:25:36 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1377635</guid><dc:creator>Martin Slot</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1377635.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14&amp;PostID=1377635&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Jesper:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du havde ret, John Sommer&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;a href="http://www.nordjyske.dk/nyheder/aloe-vera-kongen-har-efterladt-milliongaeld/b1861e0b-319a-47ea-b214-ee679ba6d071/4/1513#/0" target="_blank"&gt;http://www.nordjyske.dk/nyheder/aloe-vera-kongen-har-efterladt-milliongaeld/b1861e0b-319a-47ea-b214-ee679ba6d071/4/1513#/0&lt;/a&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ja nu er jeg nysgerrig. Er der en der kan forklare mig NeuroMedia arbejdede med? For jeg t&amp;aelig;nker bare, kan manden have bygget en Aloe forretning op, samtidig med at han med konen havde NeuroMedia? Jeg kan simpelthen ikke fatte hvordan han skulle kunne opbygge en milliong&amp;aelig;ld hvis firmaet kun havde FLP som omr&amp;aring;de...&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Jeg er så træt af MLM firmaer</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1377632.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 07 Sep 2013 23:08:38 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1377632</guid><dc:creator>sponsorplay</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1377632.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14&amp;PostID=1377632&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Jesper:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du havde ret, John Sommer&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;a href="http://www.nordjyske.dk/nyheder/aloe-vera-kongen-har-efterladt-milliongaeld/b1861e0b-319a-47ea-b214-ee679ba6d071/4/1513#/0" target="_blank"&gt;http://www.nordjyske.dk/nyheder/aloe-vera-kongen-har-efterladt-milliongaeld/b1861e0b-319a-47ea-b214-ee679ba6d071/4/1513#/0&lt;/a&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;&amp;Aring;rets selvm&amp;aring;l &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-4.gif" alt="Stick out tongue" /&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>