ja , vi er sådan set enig , midlet er det samme dokumenteret såsom gensing , grønthe og mange andre helsemidler der kan jeg også henvise til 1000 artikler der siger god fra forsker med den helbredende effekt , du sælger er et helsemidler som så som mange andre og andet er der ikke sige huske til møder sig intet om det er helbrede og bland ikke ordne ind med medicinske udstyr når man læste i først om gang kunne man få opfattelse du måske manipulere lidt , men som sagt er virkning ikke dokumenteret at den kan helbrede og har nogle virkning der er nogle forsker der udtaler sig efter de har gennemprøvet dette her , du skal derved lade være over sælge dit sige ordne dokumenteret. produkt for det er det ikke , der er forsker der udtaler sig om produktet , der er stor forskel på dette at udtale og gennemtest og dokumenteret det virker |
Martin Slot:Jeg stiller ikke spørgsmålstegn ved dokumenterbart, hvilket jeg slet ikke er inde i, og tvivler stærkt på at du har kendskab til alverdens helsekost. Men du skriver at kan effekten ikke dokumenteres så er der ingen. Er det korrekt forstået???? Du skriver direkte FAKTA...hvis der der nogen form for effekt...Påstår du at alverdens helsekost ikke har nogen effekt? (helsekost uden recept og som ikke er medicin).
Hvis effekten ikke kan dokumenteres, så er der ingen dokumentarbar effekt. Uden dokumenterbar effekt, så er det et personligt spørgsmål om tro og det kan være fint nok for den enkelte - det på han/hun selvom. Men når jeg begynder at sælge tape med rævepis, 'som nogen siger' at 'de har en personlig opfattelse af' kan henbrede kræft, give bedre søvn og lindre smerter, så er det ganske problematisk fordi det er vildledning. Man laver så en 'forskning'-sektion, der er tendentiøs i sit indhold, men som skal etablere troværdighed hos modtageren.
På LifeWave-hjemmesiden, som Ejvind linker til, er det præcis sådan man gør. Tidligere også set i forbindelse med diverse juicer, rensning af postevand, gelé - u name it.