Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeoptimeringsmodul hos Scannet?

Side 9 ud af 25 (247 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
i et hvilket som helst andet CMS.

Denne sekvens insinuerer, at dit udsagn er gældende for _alle_ CMS systemer i verden,- deriblandt også mit.

En mere korrekt formulering ville være, at de CMS systemer du har erfaring med, udviser den egenskab, du omtaler.
Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 22:15

Vil du ikke godt gøre mig den tjeneste at læse, hvad jeg skriver? Jeg omtaler ikke et SEO modul i dit eller noget andet CMS... Jeg omtaler CMS generelt.

Hvis man laver 50 sider i dit CMS og stopper dem til med søgeord, skjult tekst og redirects, er det noget skrammel. Enig?

Hvis man laver 50 sider i det CMS, ScanNet søgemodulet er bygget i og stopper dem til med søgeord, skjult tekst og redirects, er det noget skrammel. Det er du sikkert også enig i?

Og det var min pointe: At ScanNet søgemodulet er et CMS, som kan bruges eller misbruges - ligesom ethvert andet CMS. Det kræver ikke kendskab til de enkelte CMS at vide, at man kan lave snavs i dem alle. Det kan man også med Adobe GoLive, Dreamweaver, Frontpage, Stones Webwriter osv. Er du med på, hvad jeg mener nu?

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 10:12
At du gentager, hvad du én gang har skrevet, gør ikke dette mere rigtigt, Thomas.

Stop derfor venligst generaliseringerne og udtal dig kun om de CMS systemer, du har erfaring med.
Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 11:08

Du forstår ikke hvad jeg mener...

Man kan lave griseri i alle CMS systemer - det må du da være enig i? Og det er det eneste, jeg skriver....

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 11:28

Man kan lave griseri i alle CMS systemer - det må du da være enig i?

Nej, det er jeg ikke enig med dig i.
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 11:40
Dato: 2/6/2006 11:07:33 AM
Forfatter: Rosenstand

Du forstår ikke hvad jeg mener...

Man kan lave griseri i alle CMS systemer - det må du da være enig i?

Enig

..og det er også derfor det er så død og pinlig vigtigt at lukke af for alle de funktioner der ikke skal bruges af den almindelige bruger. Gør man det - så er det faktisk næsten 99% muligt at lave CMS baserede sider uden griseri.
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 11:47

Hej Løwen

Jeg forstår godt hvor du vil hen af når du svarer som du gør - men jeg vil altså godt give Rosenstrand ret - cms kan bruges til gris uanset hvordan du har kodet det - her tænker jeg på eksempelvis på ordgentagelser - gentagne alt billedtekster og et bjerg af interne links samt informationpages på kanten af søgemaskinespam... dit system kan vel ikke blokere for det - eller hvad? 

(Nu er ovenstående ikke ment som en opfordring da det ikke gavner på sigt - men blot et eksempel på at en motorsav kan bruges til forskellige ting)
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 11:55
Tak! Jeg var ved at blive bekymret for min fremtid som tekstforfatter - var det virkelig umuligt for mig at forklare, at hvis man skriver f.eks. ordet "tekstforfatter" 50 gange i brødteksten på en side i et hvilket som helst CMS, så er det keyword stuffing. Jeg ved, at INTET CMS kan forhindre, at en bruger gør dette... 
Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 21:10
Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 22:50
[/QUOTE] Nej, det er jeg ikke enig med dig i.[/QUOTE]

Af ren og skær nysgerrighed: Hvordan forhindrer du, at en køber af dit CMS f.eks. laver keyword stuffing eller skriver med "usynlig skrift" (samme farve som baggrunden) - eller lægger et java baseret redirect i? Kan du virkelig forhindre det?
Side 9 ud af 25 (247 indlæg)