Jeg vil godt lige kommenterer lidt på den misopfattelse, som mange har, at man enten må ty til løsninger som Scannets, eller hyre urimeligt dyre folk som f.eks. mig. Det er ikke rigtigt. Der er en tredie mulighed, som jeg absolut vil anbefale for alle iværksættere - specielt hvis de primært arbejder online: Do it Yourself -metoden. Og jeg vil gerne understrege at jeg IKKE siger dette for sjovt - jeg mener det.
Hvis du bruger 1 time om dagen, eller en af dine folk, på de bedste debatter og nyhedsbreve, og køber 2-3 af de bedste bøger, vil du i løbet af kort tid vide lige så meget som 80% af dem der kalder sig søgemaskineeksperter.
Martin er et godt eksempel med
Amino. Den smule hjælp jeg har givet ham, kunne han i princippet have lært sig selv forholdsvist let. Han har så bare ikke tid til det ...
At bruge tid på selvstudie i søgemaskineoptimering, har så den meget possitive bieffekt, at du derigennem vil få en generelt bedre forståelse for hvordan
Nettet virker og hænger sammen, hvilket du kan bruge på mange andre måder til at gøre din online forretning bedre.
Det synes jeg faktisk er en rigtig god "iværksætterløsning" - og jeg tjener ikke en øre på den!
![]()