Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeoptimeringsmodul hos Scannet?

Side 10 ud af 25 (247 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

> Kan du virkelig forhindre det?

Ja, piece of cake!
Omend jeg ikke ved hvad du mener med "java baseret redirect" - det har jeg aldrig set, derimod ser jeg ofte JavaScript baseret redirects og det er let not at blokkere.

Blot til information har Java og JavaScript intet med hinanden at gøre.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:23
Åh ja - vi må have semantikken på plads. Jeg mener naturligvis JavaScript baseret redirect - og det kan da blokeres. Men usynlig tekst? Keyword stuffing? Det synes at være vanskeligt at begrænse i et CMS - især keywords stuffing.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:28
Det er nu ikke så meget et spørgsmål om semantic - Java og JavaScript er to helt forskellige sprog :)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:38

Semantik handler om sprog... Wikipedia siger: Semantik er en gren af lingvistik, som beskæftiger sig med betydning af ord, udtryk, sætninger og tekster.

Og da java og javascript så absolut er to forskellige sprog, er det vigtigt at have semantikken på plads :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:59
Jeg tror du gør klogest i at holde dig fra programmeringsspørgsmål
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:40
Fordi jeg kender betydningen af ordet semnatik? Nå ja... men så holder jeg mig da fra programmeringsspørgsmål - selv om jeg jo skriver nøjagtig det samme som du: At java og javascript er to forskellige sprog.. Verden er nu fornøjelig
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 10:02
Jeg reflekterede først på et indlæg fra dig, hvor du svarede på et spørgsmål omkring faren, ved at bruge søgemaskineoptimeringsmodulet fra Scannet. Du svarede på dette spørgsmål ved at nævne, at dette (altså underforstået søgemaskineoptimeringsmodulet - i mit system kaldet SEO modul) kunne misbruges i _alle_ CMS systemer. Altså at misbrug af søgemaskineoptimeringsmodulet i _alle_ CMS systemer, kunne føre til evt. blacklistning af Google.

Jeg har altså hele tiden forholdt mig til dine udtalelser i forbindelse med misbrug af søgemaskineoptimeringmodulet, der i mit system hedder SEO modulet.

Du har påstået, at søgemaskineoptimeringsmodulet kan misbruges i _alle_ CMS systemer (herunder altså også i mit system). SEO modulet kan ikke i LøweSite CMS misbruges på en sådan måde, at det kan resultere i en blacklistning i Google. Derfor er dine udtalelser omkring misbrug ar søgemaskineoptimeringsmodulet simpelthen ikke rigtige.

Det var derfor jeg bad dig stoppe generaliseringen omkring misbrug af søgemaskineoptimeringsmodulet i _alle_ CMS systemer.

Der kan altså være endog ret stor forskel på CMS systemer. For at illustrere dette, kan du her se, hvordan en tidligere Scannet kunde oplever det. Han kører nu med mit system, svarende til mit Amino tilbud.

_Alle_ CMS systemer er altså ikke ens.

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 10:07

Jeg må melde mig fra yderligere debat med dig om emnet, for du kan ikke forstå, hvad jeg skriver. Jeg har ALDRIG omtalt dit CMS eller et seo-modul i dit CMS. Ydermere har jeg på intet tidspunkt skrevet ét ord om søgemaskienoptimeringsmoduler i dit eller andres CMS. Jeg har skrevet om CMS generelt. Det nytter altså ikke, at du beder mig om at undlade at gøre noget, jeg ikke gør eller har gjort.

Jeg ved ikke, om der er andre, der kan forklare dig det. Jeg kan ikke
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:08
Dato: 2/7/2006 9:39:50 AM
Forfatter: Rosenstand
Fordi jeg kender betydningen af ordet semnatik? Nå ja... men så holder jeg mig da fra programmeringsspørgsmål - selv om jeg jo skriver nøjagtig det samme som du: At java og javascript er to forskellige sprog..

Ahem - vi er vist ved at være lidt off-topic.

MEN hvis der skal myrekneppes skal det også gøres ordenligt

JAVA er et objektorienteret programmeringsprog (og i teorien platformuafhængigt), som kan køre både server- og klientbaseret.
JavaSpript er et klientbaseret scriptingsprog.

...så det er ikke ''bare'' forskellige sprog - det er vidt forskellige teknologier. Og kan derfor egetntlig slet ikke sidestilles eller sammenlignes. (..og nu kommer der sikkert en indlæg om JSS)

Men hey - er der evt nogen nye synspunkter på Scannet SEO modul?
Som nævnt tidligere er min holdning at det er noget fnidder!

Og hvis der er nogen der er i tvivl om hvad min definition på fnidder er, kan det læses i følgende tråd, hvor jeg blev bedt om at uddybe det.
http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?mode=viewtopic&topicID=2578&num=15&pageNo=2

Lad os evt holde personligt mudderkast ude af diskussionerne fremover, kommer der sq ikke noget konstruktivt ud af.
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 11:09
Side 10 ud af 25 (247 indlæg)