Jeg synes nu ikke man skal klandre Matas for, at de har et bredt sortiment :)
Har du da fundet nogen, der gør det???
Pas på! I så fald er de garanteret pisse farlige! Det kan være, at de er besat af den onde, onde salgsdemon.
Du må nok hellere skynde dig hjem og barrikadere døren, rulle persiennerne ned og trække alle gardinerne for, og fra nu af KUN handle på nettet.
På den måde kan du undgå enhver fysisk kontakt med mennesker - som potentielt alle kan være besat af den onde, onde salgsdemon.
Når veninderne kommer og banker på din dør, så vil jeg anbefale at du får udfærdiget et spørgeskema, som du kan stikke ud under døren til dem. På skemaet skal de med JA/NEJ besvare, om de inden for det sidste halve år har oprettet en webshop, startet en butik, eller i det hele taget er begyndt at forhandle noget.
Hvis de svarer JA - til bare ét af spørgsmålene, så stikker du en ny seddel ud under døren, med påskriften:
DESVÆRRE - JEG ER IKKE HJEMME!
Ved nærmere eftertanke må du også hellere skynde dig at smide dit TV ud. Hver dag er der folk derinde, der opfordrer dig til at købe ting - men de er ikke besat af den onde, onde salgsdemon. De er besat af noget langt værre! Nemlig den onde, onde reklamedemon - og den er for alvor farlig, for den tvinger folk til at sige positive ting om produkter, som måske slet ikke er positive. 
Radioen er også et klassisk hjemsted for den onde, onde reklamedemon - så ud af vinduet med den også.
Hvis du stadig har lidt paranoia - så smid også de kulørte dameblade og aviserne ud, for der KAN faktisk også gemme sig BÅDE salgsdemoner OG reklamedemoner inde i dem.
Specielt hvis de ligger og blafrer en lille smule - selvom der ikke er gennemtræk i huset - så skal man VIRKELIG passe på.
(P.S.: sarkasme kan forekomme - i historien om de onde, onde demoner ... - måske?)