Jeg og andre herinde ved nu at man kan ikke diskutere med jer, for der er ingen lys i lampen, i er programmeret til at sidde og savle jeres mundlir af, og når i får kritik så slynger i om jer med tal og slagsgas på den store klinge, og udbasunere hvor uværdige vi almindelige dødelige er til at indånde den samme luft som jer.
Hvis folk sagde om dig, at du ikke havde lys i lampen, at du var et hjernevasket får og dine produkter var latterlige - hvordan ville du så reagere?
Nu kan jeg som neutral vel spørge, om det samme ik gælder for din branche? SEO branchen har et dårligt ry, og den lider i høj grad af samme problemstilling... Så hvorfor er du så nedladende overfor andre, når du reelt er i en branche, som er ligeså godt/dårligt stillet rent image mæssigt?
Jo for helvede dem er der rigtig mange af i vores branche og desværre, og den skal vi da også hagle igennem jeg synes bare det skal være i en anden tråd.
Jeg står stadigvæk fast på i er nogle sølle mennesker uden jeres egne meninger om jeres produkter. Dog ikke Mr. shampoo og Tennisspilleren fra Spanien det er et par af bagmændene i pyramiden, og at de ikke har sat lysky personer efter mig endnu fatter jeg ikke.
LOL, hvordan kan jeg være bagmand i et 10 år gammels selskab når jeg startede for 3 uger siden?
Her er et tip Henning: Enhver networker sidder i toppen af sin egen "pyramide", ved godt det er en intellektuel opgave for dig at prøve at fatte, men prøv alligevel - grab a pen!
Det ville være fedt, hvis folk tjekkede op på så latterlige kommentarer, inden at de spyttede dem ud!
Du mener ik kapitalismen har fejlet? Kig på samtlige krige, kriser mm de sidste 100 år, og du
Jeg forstår godt, at du ik vil kommentere den, for det ville da være et nederlag for dig, at erkende du havde sagt noget vrøvl, som er mere øregas end MLM salgsgas... Og så i en MLM tråd ;D
Nu er det sådan set den mest udbredte model der er , og når vi ikke ramt af kriser osv. og der er masser og jobs så er der ingen der klager. Den perfekte Verden findes ikke, men jeg synes nu vi har det meget godt, er det svar nok Cuba kan være et sted for dig hvis lugten i bageriet ikke passer dig.
LOL, hvordan kan jeg være bagmand i et 10 år gammels selskab når jeg startede for 3 uger siden?
Her er et tip Henning: Enhver networker sidder i toppen af sin egen "pyramide", ved godt det er en intellektuel opgave for dig at prøve at fatte, men prøv alligevel - grab a pen!
MVM
Hello Mr Tennis intellekt det tør jeg ikke kaste mig ud i det lyder svært. ligesom så meget andet. Men det var da godt du reagerede på det. det tyder da på at mig som du nærmest mener er navlefnuller, stadig kan få dig op af stolen, så må det tyde på du er lidt nærtaqende omkring din businessmodel, har jeg opfattet det korrekt.
Sorry Henning, gider ikke lege med dig mere - du er blevet forudsigelig, og dine fornærmelser er uden bid og finesse. Pudsigt at du intellektuelt associerer dig selv med navlefnuller, men tjah...du har da nok ret hvis du siger det. Man skal jo sigte højt her i livet og ikke sætte sit lys under sin skæppe.
Sorry Henning, gider ikke lege med dig mere - du er blevet forudsigelig, og dine fornærmelser er uden bid og finesse. Pudsigt at du intellektuelt associerer dig selv med navlefnuller, men tjah...du har da nok ret hvis du siger det. Man skal jo sigte højt her i livet og ikke sætte sit lys under sin skæppe.
MVM
hvis man skal sigte højt her i livet, hvorfor har du så valgt MLM modellen, og hvorfor er du så nødt til at have tyske plader på din Jag og nøjes med at spille tennis, var det fordi du ikke havde råd til at betale den danske afgift og var golf køller for dyre.
Michael hvor er du hvis du bliver væk ender det med jeg overhaler dig i flest indlæg, for disse overmennesker kan ikke stoppe med at levere gode saglige indlæg
Hvad får dig til at tro at bilerne i Spanien kører med tyske plader Henning, og at man skal betale dansk afgift når man er fastboende i Andalusien?
Vedr. golfkøller er du lovligt undskyldt, hvordan skulle du også vide, at de er rigtig svære at serve med, men godt at se dine svar som altid er skarpe af vid og gennemtænkt logik.
Modsat dig er jeg sådan indrettet, at jeg hellere vil arbejde een gang, og efterfølgende have stadigt stigende indtægter i årevis af dette. Desuden kan jeg godt lide tanken at jeg kan tage min virksomhed med mig overalt i verden, og at have venner og kolleger globalt - derfor MLM.