Det ville være fedt, hvis folk tjekkede op på så latterlige kommentarer, inden at de spyttede dem ud! Du mener ik kapitalismen har fejlet? Kig på samtlige krige, kriser mm de sidste 100 år, og du har dit klare bevis på, at kapitalismen fejler i ligeså høj grad, som alle andre ismer! Ingen ismer kan stå alene, da de alle føre til en ting, og det er kaos! Og nu du har så meget imod MLM, og skal nedgører mennesker, som arbejder med dette, og kalder deres argumentation for alt muligt, som jeg ik vil sige højt, så finder jeg din manglende viden, argumentation osv meget sigende for din holdning... Hvorfor er du ik selv MLM´er? Du er jo på præcist det samme stadie, som du mener de er, når det kommer til argumenter i en debat... |
Henning:Det er jo det samme som at sige at din sandhed er den rigtige. For det du ved er det rigtige
Når vi snakker om et produkts egenskaber f.eks. oliven olie, så VED jeg fra analyser at den olivenolie jeg sælger har en fedtsyresammensætning der ser således ud:
C16:0 (palmitic acid) 7.5 - 20.0
C16:1 (palmitoleic acid) Max. 3.5
C18:0 (stearic acid) 0.5 - 5.0
C18:1 (oleic acid) 56.0 - 85.0
C18:2 (linoleic acid) 3.5 - 20.0
C18:3 (linolenic acid) Max. 1.2
C20:0 (arachidic acid) Max. 0.7
C20:1 (ecosenoic acid) Max. 0.4
C22:0 (behenic acid) Max. 0.2
C24:0 (lignoceric acid) Max. 0.2
Og ud fra den type olies sammensætning ved jeg så IGEN via videnskaben hvad der er godt for folk at indtage og hvad man ikke skal indtage for meget af.
Da alle analyser laves af respekterede analyseinstitutter, så er der ingen tvivl om fordelingen, der dog kan variere fra batch til batch, hvorfor der for HVER batch tages prøver og analyseres.
Hvis jeg så skal ud og sælge olivenolie, så kender jeg grundliggende og dybdegående til sammensætningen og de videnskabeligt dokumenterede ting, HVORFOR det er noget jeg VED noget om og IKKE noget jeg TROR!
Henning:Men nu nok om det for nu er jeg nødt til at tjene lidt til dagen og vejen, vel og mærke uden at snyde nogen..
![]()
Igen en kommentar som havde set bedre ud hvis du ikke skulle insinuere et eller andet. Men hey det gør bare din levetid som respekteret debattør kortere, så det overlever man.
Jeg konkluderer (alene ud fra dine svar som til tider er rettet direkte og i andre tilfælde skrevet i 3. person) at du IKKE er en person med sans for detaljer i det omfang der er nødvendigt for at underbygge budskabet om produktet og derfor IKKE er egnet til salg af f.eks. produkter relateret til det jeg skal lancere.
Det er noget jeg TROR og følger grundet min erfaring for omgang med mennesker.
Jeg kan også konstatere ud fra dine svar, at du vil være svær at debattere med, da der oftest skal komme en sidebemærkning som ikke er relevant og som mere virker stødende, dette ekskluderer dig dermed som person for hvem jeg kan have intellektuel respekt.
Det er noget jeg VED