Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er MLM skadeligt for Amino?

Side 11 ud af 18 (175 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Henning:

Grådighed er vel så meget sagt vi vil alle have løn for det arbejde vi laver, og kapitalisme får nu engang samfundet til at køre rundt, alle andre steder har det slået fejl når man har prøvet andre modeller, men nok om det.

Det ville være fedt, hvis folk tjekkede op på så latterlige kommentarer, inden at de spyttede dem ud!

Du mener ik kapitalismen har fejlet? Kig på samtlige krige, kriser mm de sidste 100 år, og du har dit klare bevis på, at kapitalismen fejler i ligeså høj grad, som alle andre ismer!

Ingen ismer kan stå alene, da de alle føre til en ting, og det er kaos!

Og nu du har så meget imod MLM, og skal nedgører mennesker, som arbejder med dette, og kalder deres argumentation for alt muligt, som jeg ik vil sige højt, så finder jeg din manglende viden, argumentation osv meget sigende for din holdning... Hvorfor er du ik selv MLM´er? Du er jo på præcist det samme stadie, som du mener de er, når det kommer til argumenter i en debat...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henning:

Det er jo det samme som at sige at din sandhed er den rigtige. For det du ved er det rigtige

Når vi snakker om et produkts egenskaber f.eks. oliven olie, så VED jeg fra analyser at den olivenolie jeg sælger har en fedtsyresammensætning der ser således ud:

C16:0 (palmitic acid) 7.5 - 20.0
C16:1 (palmitoleic acid) Max. 3.5
C18:0 (stearic acid) 0.5 - 5.0
C18:1 (oleic acid) 56.0 - 85.0
C18:2 (linoleic acid) 3.5 - 20.0
C18:3 (linolenic acid) Max. 1.2
C20:0 (arachidic acid) Max. 0.7
C20:1 (ecosenoic acid) Max. 0.4
C22:0 (behenic acid) Max. 0.2
C24:0 (lignoceric acid) Max. 0.2

Og ud fra den type olies sammensætning ved jeg så IGEN via videnskaben hvad der er godt for folk at indtage og hvad man ikke skal indtage for meget af.

Da alle analyser laves af respekterede analyseinstitutter, så er der ingen tvivl om fordelingen, der dog kan variere fra batch til batch, hvorfor der for HVER batch tages prøver og analyseres.

Hvis jeg så skal ud og sælge olivenolie, så kender jeg grundliggende og dybdegående til sammensætningen og de videnskabeligt dokumenterede ting, HVORFOR det er noget jeg VED noget om og IKKE noget jeg TROR! 

Henning:

Men nu nok om det for nu er jeg nødt til at tjene lidt til dagen og vejen, vel og mærke uden at snyde nogen..Devil 

Igen en kommentar som havde set bedre ud hvis du ikke skulle insinuere et eller andet. Men hey det gør bare din levetid som respekteret debattør kortere, så det overlever man.

Summasummarum

Jeg konkluderer (alene ud fra dine svar som til tider er rettet direkte og i andre tilfælde skrevet i 3. person) at du IKKE er en person med sans for detaljer i det omfang der er nødvendigt for at underbygge budskabet om produktet og derfor IKKE er egnet til salg af f.eks. produkter relateret til det jeg skal lancere.

Det er noget jeg TROR og følger grundet min erfaring for omgang med mennesker.

Jeg kan også konstatere ud fra dine svar, at du vil være svær at debattere med, da der oftest skal komme en sidebemærkning som ikke er relevant og som mere virker stødende, dette ekskluderer dig dermed som person for hvem jeg kan have intellektuel respekt.

Det er noget jeg VED

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:05
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Lundsby:
At du mener at det er relevant at drage paralleler til Jøde-forfølgelser i en debat om MLM, illustrerer nok mest hvor forskelligt vi to ser verden!

Mikael christiansen:
Jeg må erkende når nogle prøver at ødelægge MLM troværdighed men sådanne sammenligninger

Det startede med - at JEG, som PRIVATPERSON - dragede paralleller mellem LUNDSBY's holdning til andre mennesker og Grønjakkernes holdning til andre mennesker!

På grund af den lille sammenligning, får jeg pludselig skudt i skoene, at jeg sammenligner det med jødeforfølgelser, anden verdenskrig, millioner af drab på uskyldige mennesker etc. etc. etc.

HVAD FANDEN SKER DER!?!?!? Surprise

Jeg står stadig ved - at hvis man kører Lundsby's tankegang HELT UD I YDERSTE KONSEKVENS - så kan man drage paralleller til WW2 - men det var IKKE mit udgangspunkt - og det var hverken det jeg sagde ELLER MENTE!

Jeg (og alle andre i min branche) får ydermere skudt i skoene, at jeg er en svindler, kapitalist, snyder og en dårlig iværksætter...

FRA FOLK DER ALDRIG HAR MØDT MIG -  ALDRIG HAR FÅET PRÆSENTERET MIT FORRETNINGSKONCEPT ELLER HAR PRØVET MINE PRODUKTER!

Derudover tror folk fuldstændig latterligt fejlagtigt, at fordi jeg sælger MLM-produkter, så udtaler jeg mig på hele MLM-branchens vegne, hver gang jeg åbner munden.

Hvis Amino'er virkelig mener, at det er måden man KONKLUDERER på, så kan vi ud fra denne tråd også udlede, at folk i CMS-branchen allesammen er skaldede - alle SEO-konsulenter hader MLM, og alle strippere er ordblinde.

Hvis det er niveauet man ønsker at føre debat på - så vil jeg på det kraftigste anbefale, at man istedet opretter en profil på Nationen - og så kan man sidde derinde og flame sammen med de andre tosser, tågehoveder og indsnævrede båtnakker.

Henning:
Det er bare ofte et problem fordi det ligger i de fleste, at dette gode venskab skal jo holdes, så jeg må heller købe lidt. Det ligger jo i konceptet. da jeg nævnte det med homeparties i den anden tråd så kom det bramfrit at det var oldschool og sådan foregik det ikke mere kan du forstå vi bliver lidt forvirede af jeres indlæg.

Nej - det forstår jeg så absolut ikke.

Jeg sagde ikke noget om, at det ikke foregik mere. Jeg sagde at JEG betragtede det som oldschool - og jeg skrev ovenikøbet at det var min PÅSTAND!

Igen - dette er IKKE en udtalelse på hele MLM-branchens vegne!

Og nej Henning - jeg har aldrig følt mig forpligtet til at købe noget, bare fordi det var en ven eller et familiemedlem der præsenterede det.

Hvis vedkommende betragter dig som en dårlig ven, fordi du siger nej tak til et produkt du ikke er interesseret i, så er det måske et venskab der alligevel ikke var så meget værd.

Det er så MIN holdning - IKKE en generel udtalelse fra hele MLM branchen - bare så vi lige har DET på det rene.

(undskyld den ophidsede tone - men det er svært at moderere sit sprog, når pulsen er over 100 mens man skriver) :-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:47

Allan I:

Lundsby:
At du mener at det er relevant at drage paralleler til Jøde-forfølgelser i en debat om MLM, illustrerer nok mest hvor forskelligt vi to ser verden!

Mikael christiansen:
Jeg må erkende når nogle prøver at ødelægge MLM troværdighed men sådanne sammenligninger

Det startede med - at JEG, som PRIVATPERSON - dragede paralleller mellem LUNDSBY's holdning til andre mennesker og Grønjakkernes holdning til andre mennesker!

På grund af den lille sammenligning, får jeg pludselig skudt i skoene, at jeg sammenligner det med jødeforfølgelser, anden verdenskrig, millioner af drab på uskyldige mennesker etc. etc. etc.

Jeg står stadig ved - at hvis man kører Lundsby's tankegang HELT UD I YDERSTE KONSEKVENS - så kan man drage paralleller til WW2 - men det var IKKE mit udgangspunkt - og det var hverken det jeg sagde ELLER MENTE!

Jeg (og alle andre i min branche) får ydermere skudt i skoene, at jeg er en svindler, kapitalist, snyder og en dårlig iværksætter...

FRA FOLK DER ALDRIG HAR MØDT MIG -  ALDRIG HAR FÅET PRÆSENTERET MIT FORRETNINGSKONCEPT ELLER HAR PRØVET MINE PRODUKTER!

Derudover tror folk fuldstændig latterligt fejlagtigt, at fordi jeg sælger MLM-produkter, så udtaler jeg mig på hele MLM-branchens vegne, hver gang jeg åbner munden.

Hvis Amino'er virkelig mener, at det er måden man KONKLUDERER på, så kan vi ud fra denne tråd også udlede, at folk i CMS-branchen allesammen er skaldede - alle SEO-konsulenter hader MLM, og alle strippere er ordblinde.

Hvis det er niveauet man ønsker at føre debat på - så vil jeg på det kraftigste anbefale, at man istedet opretter en profil på Nationen - og så kan man sidde derinde og flame sammen med de andre tosser, tågehoveder og indsnævrede båtnakker.

Henning:
Det er bare ofte et problem fordi det ligger i de fleste, at dette gode venskab skal jo holdes, så jeg må heller købe lidt. Det ligger jo i konceptet. da jeg nævnte det med homeparties i den anden tråd så kom det bramfrit at det var oldschool og sådan foregik det ikke mere kan du forstå vi bliver lidt forvirede af jeres indlæg.

Nej - det forstår jeg så absolut ikke.

Jeg sagde ikke noget om, at det ikke foregik mere. Jeg sagde at JEG betragtede det som oldschool - og jeg skrev ovenikøbet at det var min PÅSTAND!

Igen - dette er IKKE en udtalelse på hele MLM-branchens vegne!

Og nej Henning - jeg har aldrig følt mig forpligtet til at købe noget, bare fordi det var en ven eller et familiemedlem der præsenterede det.

Hvis vedkommende betragter dig som en dårlig ven, fordi du siger nej tak til et produkt du ikke er interesseret i, så er det måske et venskab der alligevel ikke var så meget værd.

Det er så MIN holdning - IKKE en generel udtalelse fra hele MLM branchen - bare så vi lige har DET på det rene.

(undskyld den ophidsede tone - men det er svært at moderere sit sprog, når pulsen er over 100 mens man skriver) :-)

Fuldstændigt ok men den radikale holding at have , kan være du ikke mente det skrevet, men det skrevet i tråden får du ikke mange venner på , etniske udrensninger mv.

kan være jeg ikke skulle have kommenteret dig fra start af , det må du undskyld , for en radikal holding som du skriver om , det medføre ingen debat , for det er meget langt væk fra et meget stort antal de mener og sammenligninger de er ekstrem grove efter min menig der krænker nogle bl.a. mig og andre i min familie , da jeg kender nogle i min familie der er jøder, derfor vis det nævnes tager jeg det personlig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 13:57

Allan I:

LOL, klasse dér Allan....

Må jeg anbefale dig at sparke laptoppen over i det fjerneste hjørne, skænke en Jack Daniels og smutte ud i solen.

Livet er sgu for kort til det her, heldigvis vælter det ind med folk overalt i netværket, hundehvalpen sover og konen ser kærligt på mig.

MVM

CoolNyd din passive og stadig stigende indkomst, håber du som mig har matchingbonus så og tjener 20-25% i bonus af 400-500 personers indtægter, nå nej....der er jo ingen der tjener penge så bliver dte jo ikke til meget.

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 14:04

Henning:

Men nu nok om det for nu er jeg nødt til at tjene lidt til dagen og vejen, vel og mærke uden at snyde nogen..Devil 

Altså underforstået at det gør vi netværkere!! Du fatter sgu da slet ingen ting, håber moderator kommer susende og losser dig ud af det her forum nu, for du bliver jo bare ved med dine insinuerende og nedladende postulater og kommentarer, selv om du tydeligvis er blevet advaret herom.

MVM

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:21

Allan I:

Det rigtige spørgsmål er vel hvad skete der! Svaret er først var der dette indlæg:

MVM:

Nazismen fik overtaget, fordi man tillod at forskelsbehandle og forfølge anderledes tænkende mennesker i stadig stigende grad, indtil de uimodsagt blev udstødt og det der var værre.

Du kan stadig ikke se parallellen?

Og lidt senere kom det her:

MVM:

Parallellen består i, at anderledes tænkende forretningsdrivende på Amino (netværkere) behandles respektløs, nedladende og insinuerende og skydes urigtige og fordomsfyldte motiver i skoene (vi er grådige, lokkende, udygtige, ikke-iværksættere, snyltere, svindlere og pengesugende båtnakker der ødelægger Amino og samfundet. Vi skal derfor behandles dårligt, det er helt ok at sabotere vores indlæg som ofte endda kun henvender sig til andre netværkere, og nu skal tanken altså luftes om hvorvidt vi skal udryddes på Amino.

Jødernes var anderledes tænkende og blev derfor behandlet respektløst, nedladende og insinuerende og blev skudt urigtige og fordomsfyldte motiver i skoene (de var grådige, lokkende, udygtige, snyltere, svindlere og pengesugende ågerkarle der ødelagde Tyskland og samfundet. De skulle derfor behandles dårligt, det var ok at sabotere deres forretninger og tilværelser, og tanken om deres udstødelse og udryddelse blev som bekendt ikke bare luftet, men også gennemført.

Hvis man ikke kan se og forstå denne parallel, så bør man have ledsager i trafikken og have hjælp til at binde sin snørebånd.

Så burde det være klart hvad der skete!

Det indlæg du har sakset min kommentar fra, starter iøvrigt med "Hej MVM" så jeg kan ikke forstå hvordan du som privat person, kan mene at det var henvendt til dig, hvis du ikke taler på andres vegne :-)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:27

Mikael christiansen:

Jeg må erkende når nogle prøver at ødelægge MLM troværdighed men sådanne sammenligninger påvirker det MLM her på amino.dk især men også dem som kommer forbi og læser dette ud på google, kunne selvfølgelige være klaret med få ord , jeg tager afstand for denne sammenligning .

Især når det var er en jeg troet der var tilhænger af MLM , men tråden viser nogle ekstrem holdninger

Mikael, det er mig en gåde at du bliver ved. Det er som om du skal have det sidste ord. Jeres snak har jo intet med MLM at gøre. Det handler om måden tråden er startet på. At du forstår det som at ødelægge MLM troværdighed...ja jeg fatter det ganske enkelt ik, når flere efterfølgende giver dig begrundelser.

Dette emne er ikke et emne jeg vil bruge mere tid på. Se nu fremad...du kan jo ikke ændre det nu.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:32

Hej Keld

Keld_J:

Hvorfor laver du sådan et indlæg og hvad er dit mål med det?

Jeg vil gerne indrømme at jeg havde en lumsk bagtanke, ved at oprette indlægget!

Ideen var at få alle ikke-MLMerne til at lade vær med at skrive i MLM trådene, fordi de så ville fylde mindre, og det tror jeg faktisk ville gøre Amino til et bedre sted for alle parter :-)

Så drømmen var egentligt et fælles koncensus!

Men niveauet røg uventet hurtigt ud af diskussionen, pludseligt handlede det hele Nazisme, Jøde forfølgelse osv.

Jeg har foreslået det et par gange i tråden, men det er blevet totalt overhørt. Der er åbenbart en større interesse i at være forarget end at gøre tingene bedre.

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 14:45

Lundsby:

Jeg vil gerne indrømme at jeg havde en lumsk bagtanke, ved at oprette indlægget!

Ideen var at få alle ikke-MLMerne til at lade vær med at skrive i MLM trådene, fordi de så ville fylde mindre, og det tror jeg faktisk ville gøre Amino til et bedre sted for alle parter :-)

Synes jeg faktisk er et rigtig godt initiativ og en god idé, hvorfor ikke bare lave det som tråd?

MVM

Side 11 ud af 18 (175 indlæg)