Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt mere AdSense

Side 9 ud af 13 (121 indlæg)
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:23
Han har da netop på den side hvor han sælger sin bog dækket dele af infoen til for ikke at komme i klemme mht de regler der er på adsens
Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 15:01

Manden der har skrevet bogen, Joel Comm, driver bl.a. http://www.worldvillage.com/, http://www.dealofday.com/ og http://www.familyfirst.com/. Det er her, han har gjort sig sine erfaringer med Adsense. Men det er man selvfølgelig nødt til at læse bogen for at vide.

Nu startede jeg jo med at anbefale bogen og det holder jeg fast i. Men for at diskutere seriøsiteten og indholdet af den, er det måske en nødvendighed at have læst den? Mit oprindelige indlæg var kun ment som et tip. Hvis I ikke bryder jeg om tippet, så lad vær med at købe bogen. Hvis I har købt den og læst den - vil jeg meget gerne diskutere indeholdet, ellers er det jo lidt svært...

Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).

Tilmeldt 25. Jun 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:04

Lidt om OFF SHORE SELSKABER

Hvis du driver et offshore selskab  af financiel karakter, altså et firma der tjener sine penge på investeringer og afkast heraf, skal du oplyse de totale aktiviteter på din selvangivelse, men kun hvis du kontrollere selskabet officielt, eller hvis du ejer mere end 25% af aktierne.

Dermed er svaret, Nej, du skal ikke oplyse dine indtægter, så længe de bliver på din offshore konto.
Så snart der udbetales penge til dig selv fra selskabet, der ikke kan hævdes at være brugt i selskabets interesse og til udvikling af selskabet, vil det naturlig vis være "privatforbrug" og disse beløb skal du betale skat af!

Den beskatningsregl man gerne skal undgå er dermed: CFC Reglerne

Det vil med andre ord give mulighed for følgende scenarier:
1) et rent driftselskab, der laver international forretning, f.eks. google-annoncer eller anden forretning på nettet, en fuld lovlig og skatte-effektiv løsning.

2) Eks. lovlig skattereduktion for personer:
Muligheden for at eliminere skatten på finansielt afkast er opstået efter vedtagelsen af lov nr. 407 af 1. juni 2005, der ophævede nogle af de tidligere danske værnsbestemmelser, der blev erklæret EU-stridige.

Metoden er bl.a. beskrevet i Revision & Regnskabsvæsen nr. 9, 2005. Metoden forudsætter, at der ejes mindre end 25 % af aktierne, da men ellers vil blive ramt af noget. der hedder CFC-beskatning. Det indebærer, at man skal indtægtsføre det finansielle afkast i det udenlandske selskab direkte på sin egen danske selvangivelse.

2.A)Alternativ:
Mere end fire danskere med formue, og som ikke er nærstående, går sammen om at etablere et selskab i et land, hvor selskabsskatten er nul. De indskyder f.eks. hver en halv million kroner, på hver en separat konto i off-shore selskabet som herefter køber investeringer for pengene. Pengene kan nu blive forrentet skattefrit i det udenlandske selskab.

De kan så på et tidspunkt vælge at indskyde aktierne i selskabet i et dansk pensionsdepot, og få fuld fradragsret i den personlige indkomst for værdien af aktierne. Muligheden for at indskyde unoterede aktier ind på en pensionsordning er blevet mulig efter vedtagelsen af lov nr. 423 af 6. juni 2005.

Mht. jeres spørgsmål omkring anonymitet:
Anonymitet skal ikke opnås vha. at snyde med dokumenter eller lignende som omtalt... jeg mener ikke at nogle banker nogle steder i verden vil godtage en kontoansøgning uden de fornødne og korrekte oplysninger.
Måden det gøres på korrekt er: at stifte sig et offshore selskab i en destination der ikke har nogle aftaler med det land du ønsker din konto i. Et eks. kunne være med et selskab på Seychellerne med konto i Schweiz eller udvalgte lande udenfor EU. Der er også mulighed for at vælge en konto indenfor EU uden problemer og de fleste danske banker vil også kunne tage imod en sådan kunde.
Mere om udenlandske holdingselskaber / offshore selskaber 

Alt held....

Mvh
Cosmopolit
www.dintryghed.dk
dm@dintryghed.dk

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 20:44
jeg hader fortryd knappen... den sidder omvendt af hvad jeg er vant til, og det er vist 3. gang jeg laver det nummer :)

Nå, en gang til.

Er der nogen der ved hvor mange timer adsense oplysningerne er når man logger ind og ser indtjening m.m. - hvor tit bliver de opdateret?

I går/nat var jeg oppe til over 4 i morges hvor det stadig var oplysninger fra dagen før google præsenterede.

Findes der nogle trackere/software der kan vise realtime oplysninger og evt. bedre statistik?

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:26
AdSense følger Californisk tidszone, så normalt er det 9 morgen til 9 morgen dansk tid. Der kan godt være ½-1 times forsinkelse oveni dette inden du ser de opdaterede tal, men normalt ikke mere end det.
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Fra  DForm Skrevet kl. 21:44
Nu ramte jeg fandme fortryd knappen igen

Tak for svar.

Forstår jeg dig ret, at de tal jeg ser er 9 timer gamle + evt. yderligere forsinkelse på en ½ - 1 time?

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 21:50
Nej, du forstod ham vist ikke ret... Tidspunktet hvor Adsense skifter til en ny dag er kl. 9 om morgenen (pga. de 9 timers tidsforskel). Desuden er alle resultater ca. en halv til en hel time forsinket. Dvs. at hvis der er nogen der klikker nu, så kan du først se det om en halv til en hel time. Sådan forstår jeg ihvertfald Mikkels forklaring.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:36
jeps, Tobias - du fik oversat det rigtigt :)
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Fra  DForm Skrevet kl. 22:39
ok, jamen så fatter jeg det da nu :)

Tak for det.

Kvalitets-webhosting

Side 9 ud af 13 (121 indlæg)