Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt mere AdSense

Side 7 ud af 13 (121 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville starte med at få noget indhold på siderne - jeg kan i hvert fald intet andet se end reklamerne, og det vil ende med at give dig problemer
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 22:15
Hej

Ja, det er klart, at kataloget skal fyldes ud, men Rom blev jo som bekendt ikke bygget på en dag ...

Jeg er dog i tvivl om hvorvidt jeg skal have yderligere information på siderne end kataloget.

Interne links skal jeg også arbejde med, men hvor meget information kan man have samtidig med at siden forbliver kedelig?

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Fra  DForm Skrevet kl. 22:17
Klik f.eks. på autohjælp for at se et par eks. på indhold i kataloget...

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:23

Jeg vil stærkt anbefale dig at lave websitet HELT færdigt inden du smider annoncer på!

Annoncørerne og Google er fucking ligeglade med hvor lang tid det tog at bygge Rom - de gider da ikke reklamere på et helt ufærdigt website.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:28
- og så lige et ekstra tip - PAS PÅ når du arbejder med websitet IKKE at komme til at klikke på annoncerne. Det er bedrageri, og der skal ikke mange kliks til før din konto lukkes og alle penge tilbageholdes - hvilket egentligt også er meget rimeligt, da annoncørerne jo skal betale for dine "fejl-kliks". Det bedste er faktisk, at tage nogle screen-dumps (gif/jpg) af de annonceformater du vil bruge - samme pixel størrelse som JavaScriptet til annoncerne, og så bruge grafikstykkerne som test mens du opbygger sitet - så risikerer du ikke ved en fejltagelse at klikke på en af annoncerne.

Sørg i øvrigt også for, hvis der er andre der sidder på samme IP som dig, at de HELLER ikke må klikke på jeres annoncer! :)
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Fra  DForm Skrevet kl. 22:34
hehe... det kan du jo have ret i... omvendt kan man sige, at de jo stadig kun betaler for det de får, nemlig besøgende, hvis der skulle være nogen der kommer forbi.

Er ikke rigtig begyndt at markedsføre den endnu... det ville jo nok være forkert.

Ja det med at klikke på annoncerne er nok ikke så smart nej - Fingerne væk!

God idé med billeder imens...

Kvalitets-webhosting

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 17:47
Interessant debat om Adsense. Jeg har selv haft pæn succes med Adsense på www.vinforum.dk især efter jeg faldt over en amerikansk guide om Adsense på nettet. Dens anvisninger er ikke ligefrem rocketscience, men det virker. Og jeg bruger stadig tid på at optimere adsense annoncerne, så indtjeningen stiger - det kan faktisk godt betale sig at investere tiden...

I øvrigt er der stor forskel på, hvilke sider, der giver størst respons. På VinForums auktionsite er CTR relativ lille (til gengæld er antal eksponeringer stor), mens sider som nyheder og emnefokuserede artikler har meget høj CTR.

Hvis du er interesseret i den amerikanske guide kan du finde den her:

Jan

Mest om vin på nettet

Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 17:58

Det var da et godt lille link til et clickbank produkt hvor du sikkert får 75% af pengene ved et køb. Men det gode ved clickbank er at det er relativt nemt at få pengene tilbage når i finder ud af at i har smidt mange penge i et produkt der ikke er mere end 20 kr. værd.

Hvis i vil læse om adsense kan de fleste infos findes gratis på nettet, eller gennem nogle ordentlige bøger som er blevet publiceret i real life.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 18:16

Kære Sydbolig

Det er helt frivilligt at købe guiden - det var kun ment som en hjælp. Som jeg har forsøgt at skrive en gang, har det hjulpet mig til at mangedoble min adsense indtjening. Og du må da gerne få det direkte link:

http://www.adsense-secrets.com/  

Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:28
kunne faktisk godt overveje at købe den, men sidder lidt med den der tv-shop fornemmelse at de lover guld og grønne skove, men når skidet så kommer bliver man fælt skuffet.

Jeg forstår ikke helt hvis der er en måde at får sin intjening til at sige så meget ved forskællig trix at googel ikke sætter en stopper for det.

Jeg har selv en goggel ads søjle på min side, og ja det giver da lidt men jeg er meget langt fra at falde på halen over det. jeg ved godt jeg kunne lægge flere og større på og det vil naturligvis øge indtægten.

Nogle der har erfaringe med at lægge alm banner op via goggel ads altså istedet for dem men kun teks, giver det mere eller mindre af de rare $
Side 7 ud af 13 (121 indlæg)