Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt mere AdSense

Side 6 ud af 13 (121 indlæg)
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
I bund og grund vil man vel bare have flest mulige besøgende, som så keder sig maksimalt, så de i stedet klikker på reklamer?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:41

Hej Wubi.dk

Det kommer meget an på hvilke sider man vil lave, man kan jo tjene gode penge herhjemme på store datingsider og ungdomsportaler - men hvis man er til mindre turnkey sider for små nicheområder, så synes jeg målgruppen herhjemme er for lille og derfor laver jeg selv alle mine sider på engelsk. Det er også meget bedre relevant annoncedækning på engelsk end på dansk.

/askhoej
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 15:53
HæHæ, ja det er jo udfordringen at få folk til at besøge et site hvor de "keder" sig.

Hvad med at få folk over på et site som er hammer intressant, men hvor de skal vente på noget? (f.eks. et video klip eller et lille webspil der loader) Og så kan man jo i mellemtiden håbe at de klikker på bannerne imens de venter.

Ellers kan man lave et Community Site, hvis man er dygtig til at lave websites kan man hurtigt læne sig op ad et produkt - f.eks. et online computer spil og så lave en "fan side" hvor man indsamler det content der ikke er på den officielle site for derefter at lokke en fanskare til dit site.

Et eksempel på dette kan være http://wow.stratics.com, da jeg stoppede med at administrere denne for ca. 1½ år siden havde vi omkring 200.000 unikke besøgende om måneden - og det er jo "bare" et fansite til et computerspil.

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:19

Helmer>

Med hensyn til community sider så har jeg indtryk af at det er ret svært, at tjene gode penge på dem - især set i forhold hvor meget vedligeholdse der er med dem og det kan også være forholdsvis dyrt i båndbredde. Mange besøgende på disse community sider er ofte gengangere der hurtigt bliver reklameblinde.

Men det er da muligt at tjene gode penge på dem, i øjeblikket er der et Zelda forum til salg på Sitepoint hvor det højeste bud pt. er $53.000.

/askhoej
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 16:49
Det var det også, nu var jeg ikke indehaver af Stratics Media Group, så jeg fik faktisk aldrig at vide hvad vores reklame indtægter var - udover at de kun lige dækkede omkostningerne der var til de 2 lønnede medarbejdere, hosting, båndbredde osv.

Men omrking år 99-2000, tjente de gode penge og uden at vide det vil jeg da spå at deres revenue er på vej op igen.

Men det ER meget arbejde, fordelen er så at man typisk kan finde en masse frivillige nørder til at hjælpe med at opbygge ens site og hente information. Jeg tror ikke at man kommer til at tjene gode penge på et enkelt community site (set i lyset af invisterede timer, det samme gælder nok det Zelda site), så skal det nok omhandle noget hvor man kan holde folks interesse længere end det gennemsnitlige online spil - f.eks. kan jeg nævne http://www.osnn.net/ der har eksisteret siden Windows XP var under udvikling (de har heddet forskellige ting), deres site admin har gjort et super stykke arbejde i at opbygge en venlig stemning og har fastholdt enormt mange brugere gennem lang tid (undertegnede incl.).

Et eksempel er jo her hvor vi er lige nu, men det er nok svært at udkonkurrer den gode Hr. Thorborg
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:07
Og nu har Amino fået sin egen tilmelding til Adsense og den finder du i bunden af alle sider. Amino tjener nogle dollaser hvis du bruger den tilmelding og de penge går til at markedsføre sitet.

Dbh Martin
Fra Vordingborg
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 19:32

Hej

Jeg har netop startet et forum udelukkende møntet på Adsense-erfaringer.
Forummet kan findes på www.AdsenseChat.dk

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:56
Det fungerer da ellers fint her, på Amino :)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 21:26
Hej Mikkel

Nu er der jo andet i verden end Amino - undskyld Martin
Oplysningen var blot ment som et supplement og ikke undergravende virksomhed.

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 21:46
Hej

Jeg er ny bruger her, men føler mig med det samme godt tilpas

Tråden her finder jeg bestemt interessant, da jeg pusler lidt med netop denne idé...

Synes faktisk det kan være ganske svært at lave en kedelig hjemmeside, da jeg som webdesigner ikke er vant til at gå den vej, men tror nu det er lykkedes ganske godt.

Jeg har opbygget min side som et katalog målrettet bilbranchen med adwords over og under katalogsiderne.

Men det kan I selv se hvis i gider: http://www.bare-biler.dk

Jeg vil gerne spørge især Mikkel deMib om der er steder jeg bør rette til for at maksimere CTR på mine adwords.

Kataloget er meget tyndt lige nu, men nu er siden også under et døgn gammel, så det er vel i orden

Siden er bygget op via et CMS med SEO venlige URL's og har brugt DIV's og css til at layoute sidens skabelon for at minimere "designkoden" mest muligt...

Min målsætning med siden er ikke at leve af det, men jeg vil kalde det for en success hvis jeg kan tjene 5-6.000 kr/mdr.

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Side 6 ud af 13 (121 indlæg)