Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt mere AdSense

Side 10 ud af 13 (121 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg klapper lige mig selv på ryggen så

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 21:48
Må jeg godt på en hjemmeside spørge via en afstemning hvor meget folk tjener på adsense uden at bryde med googles TOS?

Det er jo ikke præcise tal men f.eks. mellem 100$ - 250$ osv osv???

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 05:52
Personligt ville jeg nok ikke gøre det på et website der kører med AdSense annoncer - men hvis ikke du kører AdSense selv er der vel ikke noget problem i det - for dig. Jeg ved bare ikke hvor korrekt resultatet ville bliver på den måde ...
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Fra  DForm Skrevet kl. 11:34
jeg kører med adsense henvisninger der... Men jeg har lavet afstemningen om, så den næppe kan give anledning til overtrædelse af TOS

Jeg har nemlig købt http://googleadsense.dk

hvor afstemningen ligger på - gider du kigge forbi og se om den er i orden? - du er naturligvis også mere end velkommen som bruger der - det samme gælder naturligvis også for alle andre adsensebrugere herinde

Som jeg naturligvis godt vil slå et slag for, da det jo som bekendt godt kan være svært at starte et forum op, men det kunne være rigtig fedt hvis jeg med en siden som den, kunne samle danske brugere af adsense så vi kunne dele nogle af vores erfaringer m.m.

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:40
Jeg tror ikke afstemningen i sig selv, i den nuværende form, strider mod Googles TOS for AdSense. Til gengæld er jeg 100% sikker på at dit domæner er problematisk. Jeg vil helt klart anbefale dig at finde et andet domæne som IKKE indeholder registrerede varemærker. Problemet er, at Google til enhver tid kan komme og forlange at få overdraget domænet - og det VIL de få. Det ville være surt hvis det skete om et år eller to når du har fået etableret dit site bedre.
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Fra  DForm Skrevet kl. 11:50
Det ville være ærgeligt ja... vil man få noget ud af at få google''s "tilladelse" til at bruge det?

Kvalitets-webhosting

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:11
Ja, men det får du ikke :)
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 12:43

Jeg har kigget på din side Duvald, og synes idéen med siden er rigtig god! Jeg mener dog ikke, at du behøver anvende det nuværende domæne for at få succes!

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Fra  DForm Skrevet kl. 13:21
Nej det har I sikkert ret i, men nu er domænerne købt. Med andre ord, så er jeg klar over risikoen, men er villig til at tage chancen.

Sålænge de internationale domæner med "google" eller "adsense" i navnet kan få lov at beholde deres tror jeg ikke, at jeg har noget at frygte. Men man kan jo aldrig vide.

Men da det ikke er et projekt hvor der ligger kommercielle interesser bag, men mere et "for sjov" - i "underholdningsafdelingen", så er jeg villig til at tage den risiko.

Kvalitets-webhosting

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 01:27
Dato: 1/4/2006 10:28:22 PM
Forfatter: Mikkel deMib
- og så lige et ekstra tip - PAS PÅ når du arbejder med websitet IKKE at komme til at klikke på annoncerne... Det bedste er faktisk, at tage nogle screen-dumps (gif/jpg) af de annonceformater du vil bruge - samme pixel størrelse som JavaScriptet til annoncerne, og så bruge grafikstykkerne som test mens du opbygger sitet - så risikerer du ikke ved en fejltagelse at klikke på en af annoncerne.

Sørg i øvrigt også for, hvis der er andre der sidder på samme IP som dig, at de HELLER ikke må klikke på jeres annoncer! :)

Jeg har er ved at udvikle en sådan side. For hvert AdSence-JavaScript vises et sådant stykke grafik, hvis man besøger siden fra de IP-numre jeg selv ofte benytter.

Så har jeg heller ingen problemer med at videreudvikle siden efter den er blevet offentliggjort.
Side 10 ud af 13 (121 indlæg)