|
Lidt mere AdSense
Det er jo ikke præcise tal men f.eks. mellem 100$ - 250$ osv osv??? |
Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting
|
Jeg har nemlig købt http://googleadsense.dk hvor afstemningen ligger på - gider du kigge forbi og se om den er i orden? - du er naturligvis også mere end velkommen som bruger der Som jeg naturligvis godt vil slå et slag for, da det jo som bekendt godt kan være svært at starte et forum op, men det kunne være rigtig fedt hvis jeg med en siden som den, kunne samle danske brugere af adsense så vi kunne dele nogle af vores erfaringer m.m. |
Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting
|
|
Kvalitets-webhosting
|
Jeg har kigget på din side Duvald, og synes idéen med siden er rigtig god! Jeg mener dog ikke, at du behøver anvende det nuværende domæne for at få succes!
|
Sålænge de internationale domæner med "google" eller "adsense" i navnet kan få lov at beholde deres tror jeg ikke, at jeg har noget at frygte. Men man kan jo aldrig vide. Men da det ikke er et projekt hvor der ligger kommercielle interesser bag, men mere et "for sjov" - i "underholdningsafdelingen", så er jeg villig til at tage den risiko. |
Kvalitets-webhosting
Jeg har er ved at udvikle en sådan side. For hvert AdSence-JavaScript vises et sådant stykke grafik, hvis man besøger siden fra de IP-numre jeg selv ofte benytter. Så har jeg heller ingen problemer med at videreudvikle siden efter den er blevet offentliggjort. |