Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 20 ud af 33 (326 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

kan overhovedet se denne sammeligning med de 2 verdens krig hitler og DF , for det skete i denne krig kan overhovdet sammelignes med DF

Det kan alene skyldes at du ikke er istand til forstå de sammenhænge der er mellem tingene. Flere af os har prøvet at forklare dig det, men det er ikke lykkedes.

Kimen til handlingerne foretaget af Nazisterne under 2. verdenskrig, blev lagt fra 1933 og måske lidt før, og ideologierne blev gennemført med gasning af jøderne som er en etnisk udrensning.

DF ønsker i princippet også en etnisk udrensning, det er bare med religion som tema. Og DF anvender samme metoder i sin agiteren for sine synspunkter.

'

Dette du skriver siger mere end ord hvilken person du er , når du tror går DF går for ind for etnisk udresning ligesom skete i 40erne  , med nu er vi noget et lav punkt under nation , en ting er sikker med den overbevisning om en anden du kan drage så ekstrem ting de vil gør , ja så er debatten vidste ikke amino.dk værdig mere synes jeg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 15:45 | Låst

flemming.dk:
Men vi har jo selv været en del af den manglende modstand mod DF i dk, derfor har de raget så meget magt til sig.. Så, os der tilhører oppostionen til DF har været for svage ift at få dem afsløret som de populister de er- og den fare de udgør

Jeg er mere overrasket over den drejning V og K har taget og overrasket over det "udsalg" de har lavet af egen politik. Det er jo derfor DF har den magt de har i dag, det er jo ikke opnået på den politik de har ført, men ene og alene fordi V og K har holdt udsalg i egen politik.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:46 | Låst

Fashion-Seller:

Lagersalg123 - JEN:

Kimen til handlingerne foretaget af Nazisterne under 2. verdenskrig, blev lagt fra 1933 og måske lidt før, og ideologierne blev gennemført med gasning af jøderne som er en etnisk udrensning.

Bare for lige, at få de præcise tal på, så startede det hele i 1925 efter Adolfs løsladelse!

Der startede reorganiserede han NSDAP, og gik nye veje efter det mislykkedes kup i 1923 (tror nok det var det år)... Og det er lige siden 1925, at propagandaen begyndte. I stille og rolig stil, og det tog bare til, da han kom til magten i 1933!

kan i undlade de ekstrem ting gasning af jøder mv. dette tror i vel ikke DF vil gøre så lade være at skrive det

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:03 | Låst

Juul:

flemming.dk:
Men vi har jo selv været en del af den manglende modstand mod DF i dk, derfor har de raget så meget magt til sig.. Så, os der tilhører oppostionen til DF har været for svage ift at få dem afsløret som de populister de er- og den fare de udgør

Jeg er mere overrasket over den drejning V og K har taget og overrasket over det "udsalg" de har lavet af egen politik. Det er jo derfor DF har den magt de har i dag, det er jo ikke opnået på den politik de har ført, men ene og alene fordi V og K har holdt udsalg i egen politik.

Jeg er ikke overrakset over V og K. DF er støttepartiet der har trukket V og K rundt ved snotten i 10 år. Et spørgsmål om magtbevarelse og regeringsoverlevelse.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:06 | Låst

Mikael christiansen:

kan i undlade de ekstrem ting gasning af jøder mv. dette tror i vel ikke DF vil gøre så lade være at skrive det

Citer mig, hvor jeg nævner bare et ord om 2. verdenskrig... Det er der, som ik læser det, som vi andre skriver, og sidder og påstår vi nævner alt muligt klamt!

Inden du skriver flere påstande, så find lige citater, hvor jeg nævner noget om 2. verdenskrig... Jeg venter!!!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:21 | Låst

Fashion-Seller:

Mikael christiansen:

Citer mig, hvor jeg nævner bare et ord om 2. verdenskrig... Det er der, som ik læser det, som vi andre skriver, og sidder og påstår vi nævner alt muligt klamt!

Inden du skriver flere påstande, så find lige citater, hvor jeg nævner noget om 2. verdenskrig... Jeg venter!!!

det er over  30 indlæg siden det må du  finde vil du svare på det der står i indlægget , du er vel klog nok til se du ikke svaret på det der står her oppe

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:22 | Låst

Fashion-Seller:

Mikael christiansen:

ja det at du synes gasning af jøder kan sammelignes med DF det siger mere end ord om dig

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:25 | Låst

Mikael christiansen:

ja det at du synes gasning af jøder kan sammelignes med DF siger mere end ord om dig

Nu nærmer du dig altså noget, som begynder at blive ulovligt... Jeg synes seriøst, du skulle forlade debatten inden det ender i nogle injurier, som ingen er tjent med...

Ovenstående har du INTET belæg for at påstå!!! Jeg har ALDRIG ytret eller påstået sådan noget!!!

Trækker mig inden det her ender i noget, som jeg ik har lyst til... Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:33 | Låst

Fashion-Seller:

Mikael christiansen:

ja det at du synes gasning af jøder kan sammelignes med DF siger mere end ord om dig

Nu nærmer du dig altså noget, som begynder at blive ulovligt... Jeg synes seriøst, du skulle forlade debatten inden det ender i nogle injurier, som ingen er tjent med...

Ovenstående har du INTET belæg for at påstå!!! Jeg har ALDRIG ytret eller påstået sådan noget!!!

Du har lige kommenteret et indlæg hvor i står om gasning af jøder og vi er i en  tråd om DF

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:36 | Låst

Mikael christiansen:

Lagersalg123 - JEN:

Forstår Du hvad det er jeg skriver her?

Hvis Ja - så skriv hvad du mener jeg skriver.

Køb ren argan olie her

Side 20 ud af 33 (326 indlæg)