Hehehe. Og så i apro po eller hvad det nu hedder, når vi snakker krig..
Efter aftensmaden(gule ærter), går ægteparret i biffen, for at se en krigsfilm. MAndden beklager sig over luft i maven, og konen foreslår at han giver slip, under det næste luftangreb. Det gør han så og kort efter lyder det fra rækken bagved. "Jeg tror sgu de har ramt et lokum"
Vi kan ikke rigtigt tillade os at brokke os over vores politkere, eller nogen som helst andre danskere for den sags skyld. Ikke med de forbilleder vi har haft igennem vores opvækst.
Rødhætte lyttede ikke til hvad hendes mor sagde. Pinicchio var en løgner Robin Hood var en tyv Tarzan gik uden tøj og legede med sin "abekat" snehvide boede sammen med 7 mænd Pippi blev jagtet af myndighederne
og Emil drak sig fuld i en tidlig alder.
De har ALLE været vores rollemodeller, så stop nu brokkerierne hehe
Jeg kan ikke se sammehænge som du ser , du skriver først gang omkring hitler , første skriver du 30 - 40 erne virke måde , da du opdager at 40erne overskrider nogle grænse har du ikke 40erne med mere , det gør man ikke kan debattere med dig , med jeg forsætter for at forklare dig man skal holde ved første sagt, ellers bliver en debat noget rod
Du vrøvler. Jeg undlader ikke 40´erne med begrundelse i at det skulle overskride nogle grænser. Mine menneskelige grænser overskrides hver dag af de overgreb Israelerne foretager overfor Palæstinenserne, så man må bare konstaterere at der findes jøder der ikke er bedre end Adolf Hitler.
AFVENTER svar denne grov sammenligning ,jeg kan kun se minus karaktere svar venligste hvorfor du sammenligner jøder med adolf hitler , den synes jeg er lige lovlig grov
Hvorfor sammeligne DF med adolf hitler i 40erne , du ved godt hvad der skete eller kender du overhovedet historie hvad der skete jøde udrydelse mv , du snakker ved alt , med denne sammeligning er bare for grov for mig for jeg ved godt hvad der skete i denne krig
jeg vil overhovedet ikke kommentere du siger jøder = xxxx , det siger mere end nok hvad du mener
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
jeg syens det er en grov sammenligning med i gider kun give minus bare giv mig flere , med det giver mig ingen viden hvorfor i mener at lagersalg må skrive så ekstrem , det forstår jeg ikke , et minus giver ingen viden videre
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
AFVENTER svar denne grov sammenligning ,jeg kan kun se minus karaktere svar venligste hvorfor du sammenligner jøder med adolf hitler , den synes jeg er lige lovlig grov
Har jeg svaret dig på. Husk jeg skriver ikke alle jøder. Men bør nok lige rette det til:
Der findes jøder hvis opførsel er den samme som nazisternes. Sker hver dag i Palæstina.
Der findes jøder der i sin tankegang er ligesom Adolf Hitler. Israel håber de får en anledning til at bombe Palæstina og de besatte områder.
Der findes jøder i Israel som er normale mennesker og som gerne vil have en ende på en konflikt, så de udover Holocaust ikke for altid skal huske som de værste undertrykkere i verden.
Der findes jøder i Israel der synes at jøder der bor i udlandet er tyveknægte og forbrydere.
HUSK jeg er IKKE anti-semitist. MEN jeg afskyr Israels hån om menneskerettigheder og Israels besættelse af landområder som ikke er deres.
Så jøderne må på barikaderne og vise verdenssamfundet at de ikke er dette århundredes nazister, som gerne vil udrydde Palæstinenserne.
jeg syens det er en grov sammenligning med i gider kun give minus det gør bare giv flere , med det giver mig ingen hvorfor i mener at lagersalg må skrive så ekstrem , det forstår jeg ikke
Er der på nogen måde noget forkert i det jeg har skrevet?
jeg syens det er en grov sammenligning med i gider kun give minus bare giv mig flere , med det giver mig ingen viden hvorfor i mener at lagersalg må skrive så ekstrem , det forstår jeg ikke , et minus giver ingen viden videre
har givet dig -Minus da du ikke gider læse og forstaa hvad de skriver til dig!