Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 21 ud af 33 (326 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Lagersalg123 - JEN:

Kimen til handlingerne foretaget af Nazisterne under 2. verdenskrig, blev lagt fra 1933 og måske lidt før, og ideologierne blev gennemført med gasning af jøderne som er en etnisk udrensning.

Forstår Du hvad det er jeg skriver her?

Hvis Ja - så skriv hvad du mener jeg skriver.

ja kan se du ikke har taget mit kommentar med , hvad mener du , kan se et af , hvor der været et indlæg er fjernet derved forstår man ikke historien hvad du mener i dette her

kan se der mangler tekst så hvorfor frem hæve det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 16:41 | Låst
Mikael: Det her minder lidt om en 10årig søn der bare vil være på tværs af hans forældre af den eneste grund,at være på tværs! Det er lidt trætende men underholdende når der alligevel Ikke er noget at lave på arbejdet :-)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:42 | Låst

Mikael christiansen:

Du har lige kommenteret et indlæg hvor i står om gasning af jøder og vi er i en  tråd om DF

Nu må du tage dig sammen Michael!!

Fashion kommer bare med nogle årstal i forbindelse med mit indlæg.

Jeg er ved at tro at du simpelthen ikke forstår det vi skriver og så lægger nogle ting i vores mund som vi ikke har skrevet eller sagt, men som du tolker ud fra det du læser.

For at rette op på det her, så lav en liste med de spørgsmål du måtte have til min holdning, så skal jeg med glæde svare, såfremt det ikke er skrevet i forvejen.

Og når vi har en debat som er så mangesidet, så kan du ikke gøre dig til Herre over hvad der må skrives og ikke må skrives, for så er vi jo ude i censur, ligesom nazisterne censurerede breve under 2. verdenskrig.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:46 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Du har lige kommenteret et indlæg hvor i står om gasning af jøder og vi er i en  tråd om DF

Nu må du tage dig sammen Michael!!

Fashion kommer bare med nogle årstal i forbindelse med mit indlæg.

Jeg er ved at tro at du simpelthen ikke forstår det vi skriver og så lægger nogle ting i vores mund som vi ikke har skrevet eller sagt, men som du tolker ud fra det du læser.

For at rette op på det her, så lav en liste med de spørgsmål du måtte have til min holdning, så skal jeg med glæde svare, såfremt det ikke er skrevet i forvejen.

Og når vi har en debat som er så mangesidet, så kan du ikke gøre dig til Herre over hvad der må skrives og ikke må skrives, for så er vi jo ude i censur, ligesom nazisterne censurerede breve under 2. verdenskrig.

altså du skriver om etniske udresning i forrig indlæg det overskred min grænse at sætte ligheds tegn til DF med det

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:53 | Låst

Mikael christiansen:

altså du skriver om etniske udresning i forrig indlæg det overskred min grænse at sætte ligheds tegn til DF med det

Det har jeg aldrig nogensinde gjort. Det var det jeg mente du havde opfattelsen af. MEN samme metodikker der belv anvendt dengang som DF anvender i dag ENDTE med gasning af jøderne, uanset om du kan lide det eller ej.

DF metoder bliver istedet rettet mod muslimer og derfor ligner det igen en udrensning, denne gang er den bare religiøs.

Og jeg finder det helt på sin plads at nævne Holocaust i dette sammenhænge, da det ene og alene drejer sig om en bestemt gruppe mennesker med en bestemt religiøs overbevisning, præcis som med Hitler og Jøderne!

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:59 | Låst
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Jeg kan ikke se sammehænge som du ser , du skriver først gang omkring hitler , første skriver du 30 - 40 erne virke måde , da du opdager at 40erne overskrider nogle grænse har du ikke 40erne med mere , det gør man ikke kan debattere med dig , med jeg forsætter for at forklare dig man skal holde ved første sagt, ellers bliver en debat noget rod

Du vrøvler. Jeg undlader ikke 40´erne med begrundelse i at det skulle overskride nogle grænser. Mine menneskelige grænser overskrides hver dag af de overgreb Israelerne foretager overfor Palæstinenserne, så man må bare konstaterere at der findes jøder der ikke er bedre end Adolf Hitler.

AFVENTER svar denne grov sammenligning

Hvorfor sammeligne DF med adolf hitler i 40erne , du ved godt hvad der skete eller kender du overhovedet historie hvad der skete jøde udrydelse mv , du snakker ved alt , med denne sammeligning er bare for grov for mig for jeg ved godt hvad der skete i denne krig

jeg vil overhovedet ikke kommentere du siger jøder =  xxxx , det siger mere end nok hvad du mener

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 17:23 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Nu syntes jeg godt nok denne her tråd er løbet lidt for langt, Adolf, gasning og hvad der ellers bliver skrevet, har jo intet med DF at gøre. og kan helt ærligt ikke se at der nogen steder bliver skrevet at nogle personer står inde for det.

Det er meget grimme ord at ligge til andre, er vi alle ikke enig om det Adolf gjorde under hans forsøg på at få det perfekte Europa var helt forkert..? Men DF er blot et parti som sidder i folketinget på højre fløjen, lige som enhedslisten er et parti der sidder i folketinget bare på venstre fløjen..

Og helt ærligt er det ikke godt der er så stor en spredning i de patier der er valgt..? Hvordan ville det være hvis alle i folketinget var venster fløjet og lige ledes hvis højre fløjet..?

Vi har alle ret til politisk holdning, men ikke ret til at skyde med skarpt på dem der har en anden holdning, for hvad er rigtigt..?

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 17:34 | Låst

Mikael christiansen:

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Jeg kan ikke se sammehænge som du ser , du skriver først gang omkring hitler , første skriver du 30 - 40 erne virke måde , da du opdager at 40erne overskrider nogle grænse har du ikke 40erne med mere , det gør man ikke kan debattere med dig , med jeg forsætter for at forklare dig man skal holde ved første sagt, ellers bliver en debat noget rod

Du vrøvler. Jeg undlader ikke 40´erne med begrundelse i at det skulle overskride nogle grænser. Mine menneskelige grænser overskrides hver dag af de overgreb Israelerne foretager overfor Palæstinenserne, så man må bare konstaterere at der findes jøder der ikke er bedre end Adolf Hitler.

AFVENTER svar denne grov sammenligning

Det er et faktum at Palæstinensere lever i flygningelejre der er værre indrettet end koncentrationslejre. Det er et faktum at det er Israel der holder Palæstinenserne fanget i deres eget land og har gjort dem statsløse. Det er et faktum at Israel i lækkede wikileak dokumenter skriver at de vil bombe Palæstina voldsomt hvis de bliver angrebet.

For mig at se er der ingen forskel på de handlinger som Adolf Hitler initierede og så de handlinger som nogle Jøder i Israel praktiserer.

Men Michael stil dig selv det spørgsmål, hvad der er bedst, at leve undertrykt i 60 år i en flygtningelejr fordi nogen har stjålet dit land eller blive gasset eller nakkeskudt, i min verden er der ingen forskel, det er altsammen grusomheder der ikke burde foregå.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 17:37 | Låst

Mikael christiansen:
Hvorfor sammeligne DF med adolf hitler i 40erne

OK Jeg prøver for SIDSTE gang, så du måske forstår det jeg og andre har skrevet.

Jeg siger: Retorikken og metodikken i årene op til 2. verdenskrig minder om den som DF anvender i dag.

Jeg spørger: Ved du hvad Retorikken og metodikken betyder i dette sammenhænge?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 17:38 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael du er kommet helt skæv ind på debatten.

Jeg ved du er ordblind og sikkert bruger CD-ord og eller Vital som læse redskab og ved brug af disse kan du ikke se sammenhæng tekst med ironi og meningsdannelse.
Der hvor det gik galt var da du oversatte.

[De er ved at være på niveau med vores "gode ven" Adolf, hva angår smedekampagner og virkemidler... Utroligt man kan lave samme stunt to gange indenfor et århundrede]

Oversæt smædekampagner = Chikane
Oversæt virkemidler = Angreb og her er angreb en kampmåde

Det der henvises til er, at DF Dansk Folkeparti bruger de metoder som var i brug i Tyskland i 30'erne hvor Adolf blev partiformand og var på vej til ”magten”
Det har ikke noget med krigen at gøre, men den måde Adolf "manipulerede" Tyskerne på. Det er den metode DF også ligger for dagen, ved at prøve at sige Danmark er for dem som er danske.

Man kan så spørge, hvornår er man dansk eller dansk nok til at være dansker???

1000 muslimer laver ballade i DK, men den retorik (måde der kommunikeres på) fra DF side, ligger op til at alle muslimer laver ballade og ikke kun de få (skræmmekampagne)
Det er at omgå sandheden og lave en skræmmekampagne, akkurat som den måde Adolf brugte, da han banede sig vej til magten.

Du laver det om til, at der sammenlignes med DF og udryddelse af en folkegruppe, det er her du køre af sporet, da der ikke er lavet denne sammenligning i debatten, det er noget du evt. har fået oversat forkert.

Du skal jo ikke kun se videoen, men se på det budskab den skal give. Det er jo et politisk parti som har lavet denne video og derved er der også et budskab som skal udbredes.
Der hvor  videoen køre af sporet, er at den (tekst-mæssig) fortælle det modsatte af hvad DF står for.

DF går ikke ind for
sig hvad du mener
gør hvad du føler
Gør det uden snerrende kæder

Frit oversat af mig, er hvordan jeg ser hvad DF mener

Sig hvad du mener hvis det er grimt og rammer muslimer
Sig hvad du føler, hvis du "hader" muslimer
Gør det uden snerrende kæder ( Da DF ønsker racisme paragraffen afskaffet)

Side 21 ud af 33 (326 indlæg)