Nu har jeg lige copy/pasted mine egne indlæg og læst dem igennem, så hvis du har brug for dem på mail, så får du dem gerne. Og som jeg ekstremt mange gange har gentaget, så har jeg aldrig sagt at Adolf Hitler er som DF. jeg har skrevet at metodikken og retorikken der anvendtes i årene op til Holocaust, minder om de skræmmekampagner som DF bruger mod Islam i dag. Og for de udtalelser er flere af DF´s medlemmer dømt for overtrædelse af Dansk Lovgivning. Michael har ganske simpelt sovset rundt i de skrevne ord fra forskellige skribenter, og da han helt åbenlyst ikke forstår alle ord, så medfører det først en hetz mod FS og dernæst mig. For dette sovseri udtaler jeg at jeg finder manden for dum, da jeg ikke gider at blive ved med at skrive at jeg ikke har skrevet det han skriver og han springer konsekvent over der hvor jeg spørger ind til om han forstår det jeg skriver eller beder ham vise at han forstår det jeg skriver korrekt. Jeg er ganske tolerant, men der findes også en tærskel, og den tærskel overskrides ved den hetz som Michael kører, der alene, som jeg fortolker det, skyldes at han ganske enkelt ikke er i stand til at forstå det skrevne ord 100%. Det kan han normalt undskyldes, men når han selv fortsætter ufortrødent, så er han også voksen nok til at få nogle sandheder, omend mit anvendte udtryk ikke er udtømmende. Mange vil givetvis mene, at når jeg skriver Michael er dum, så hører det ikke hjemme her, men hører det hjemme her at han konsekvent postulere at jeg mener at Adolf Hitler er at sammenligne med DF?
|
Lagersalg123 - JEN:John Nielsen:Til de mange, som har anmeldt tråden: I må lige have lidt tålmodighed. Det er ikke så let at gennemtrævle og moderere en tråd på mere end 300 indlæg på kort tid, når man også har andet at se til.
Nu har jeg lige copy/pasted mine egne indlæg og læst dem igennem, så hvis du har brug for dem på mail, så får du dem gerne.
Og som jeg ekstremt mange gange har gentaget, så har jeg aldrig sagt at Adolf Hitler er som DF. jeg har skrevet at metodikken og retorikken der anvendtes i årene op til Holocaust, minder om de skræmmekampagner som DF bruger mod Islam i dag. Og for de udtalelser er flere af DF´s medlemmer dømt for overtrædelse af Dansk Lovgivning.
Michael har ganske simpelt sovset rundt i de skrevne ord fra forskellige skribenter, og da han helt åbenlyst ikke forstår alle ord, så medfører det først en hetz mod FS og dernæst mig.
For dette sovseri udtaler jeg at jeg finder manden for dum, da jeg ikke gider at blive ved med at skrive at jeg ikke har skrevet det han skriver og han springer konsekvent over der hvor jeg spørger ind til om han forstår det jeg skriver eller beder ham vise at han forstår det jeg skriver korrekt.
Jeg er ganske tolerant, men der findes også en tærskel, og den tærskel overskrides ved den hetz som Michael kører, der alene, som jeg fortolker det, skyldes at han ganske enkelt ikke er i stand til at forstå det skrevne ord 100%. Det kan han normalt undskyldes, men når han selv fortsætter ufortrødent, så er han også voksen nok til at få nogle sandheder, omend mit anvendte udtryk ikke er udtømmende.
Mange vil givetvis mene, at når jeg skriver Michael er dum, så hører det ikke hjemme her, men hører det hjemme her at han konsekvent postulere at jeg mener at Adolf Hitler er at sammenligne med DF?
Jeg læst og forstået som har skrevet indtil flere gange , det din start i en del gange i dine svar der starter med jeg er dum eller uvidende mv fordi jeg ikke har samme overbevisning som dig Som sagt mener jeg du laver en for grov sammenligning , dette må jeg ikke mene efter din overbevisning for det er ikke ligefrem småting du skriver tilbage , jeg forstår ikke sammenhængen , jeg er uvidende , så sådan set mener du , jeg ikke må mene , det er en grov sammenlign da du mener jeg er uvidende mv. , dette skal du ikke sige , vi lever i et frit land og vi har alle ret til vores mening , med det mener du ikke vis du ikke kan svare tilbage med andre ord , jeg er uvidende i teksten mv. skal du ikke svare mig tilbage , det giver ikke lige frem nogle viden videre og det er stærk provokere det du gør , så stop de nedladende sætninger Dog ved du godt når du svare tilbage med ord der er nedladende kan det ikke undgå jeg bliver mere motiveret for det finder jeg mig ikke i vis du kigger tilbage i tråden kan du se ca. første gang du svare mig giver et svar jeg ikke forstår sammenhæng og er uvidende sådan forsætter du dine svar mange igennem hele tråden , det gør man bare ikke håber du tænker mere fremover , hvordan man svare en person
Du mener jeg er uvidende = du har ret = ingen debat
Har rykket nogle indlæg tit fordi starter forstår ikke sammenhæng mv. = du har ret lige vel hvad = ingen debat jeg må ikke sige min mening
Du bliver måske sur at svare igen , med så skulle du lade være at skrive , du har ret fordi jeg er uvidende , derved har du sagt lige vel hvad du har ret = ingen debat