Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 32 ud af 33 (326 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor nogle giver lagersalg stjerner i de indlæg hvor lagersalg han kalder mig dum og uvidende og hvorfor nogle giver mig minus stjerner , når jeg mener det er for nedladende sprogbrug han bruger

 jeg synes han afsporet debat tråd totalt, vis han ikke kan lade være med sådan et sprogbrug skulle han ikke svare mig jeg er blevet ved i denne tråd grundet hans sprogvalg i mod mig der ingen steder høre hjemme herpå amino.dk

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvad har det her med iværksætteri at gøre? Skulle det her ikke være et sted, hvor vi hjælper hinanden med at blive iværksættere/selvstændige? Jeg synes, jeg ser flere og flere indlæg, som intet har med iværksætteri at gøre! :-(

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Ja fuldstændig korrekt alle partier skulle så være  racistisk i mere eller mindre grad , for alle kan mellem sig ind i et parti , det er i et demokrati vi lever i

Jeg synes så at der er stor forskel på om medlemmer af et parti også er/har været medlemmer af Den Danske Forening, eller om halvdelen af topledelsen i et parti, er/har været medlem af samme forening.

Når det er ledelsen i partiet, er det svært at tro på at de ikke har nogen racistiske motiver.

Men det er bare min holdning :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har det her med iværksætteri at gøre? Skulle det her ikke være et sted, hvor vi hjælper hinanden med at blive iværksættere/selvstændige? Jeg synes, jeg ser flere og flere indlæg, som intet har med iværksætteri at gøre! :-(

Mvh

Thomas

Derfor lagde jeg også lige præcis debatindlægget i Cafe og hygge- som jo har som formål at debattere andre emner end iværksætteri. Dette her er en politisk debat ( noget af den ihvertfald).

Og en vigtig debat i min optik, fordi den handler om værdierne i vores land.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Mikael christiansen:

Ja fuldstændig korrekt alle partier skulle så være  racistisk i mere eller mindre grad , for alle kan mellem sig ind i et parti , det er i et demokrati vi lever i

 

Jeg synes så at der er stor forskel på om medlemmer af et parti også er/har været medlemmer af Den Danske Forening, eller om halvdelen af topledelsen i et parti, er/har været medlem af samme forening.

Når det er ledelsen i partiet, er det svært at tro på at de ikke har nogen racistiske motiver.

Men det er bare min holdning :o)

Ja vi er jo enig sådan set

Men men den måde svar kommer fra enkle bruger starter ud med hver gang siger jeg er dum uvidende .

Dog synes jeg stadigvæk adolf og DF sammenligning er en grov sammenligning , og især når svaret tilbage er at jeg dum og uvidende fordi jeg har min mening det er en grov sammenligning, dette høre ikke hjemme på amino.dk og som svar derfor har jeg også rykket flere gang for svar da jeg synes hans svar var meget nedladende ,

man starter simpelthen ikke ud med dette sprogbrug , jeg har derfor også rykket en del flere gange for at få et svar og en undskyldning fra den der brugte dette sprogbrug imod mig, da dette gør debatten røger af sporet vis man begynder på sådan et sprogbrug

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 16:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

flemming.dk:
DF er jo et resultat af en stor mængde danskeres holdninger, så det er vel et meget retsvisende billede af danmark hvor dårligt det end må være. Man kan godt svine Pia K til, men der er jo altså 15 % (eller hvor mange det nu er) der stemmer på damen, så Pia K er da et produkt af de mennesker

15% som mener skal det være rigtigt Dansk, ikke at hjælpe mennesker som har behov, bare fordi deres navn lyder meget anderledes end Jensen ...
Det har altid være rigtigt Dansk, at hjælpe mennesker i nød, det bevidner den Danske historie om.

Det som kendetegner DF politik er den inspiration DF har hente fra udlandet, så hvor meget Dansk er der i det ?? DF Dansk fremmedpolitik på Dansk ??

Jeg undres over, hvorfor der aldrig komme en definition på hvad Dansk er, hvad er danske dyder?, (tror det var Kenneth som skrev det) og det selvom DF altid fremhæver det, men aldrig definerer det med ord.

Hvad er danske værdier?
Hvad er det som gør os Dansk.

Jeg holder på og er stolt af, at man er rigtig Dansk, hvis man hjælper mennesker som har behov for det også selv om deres behov er uden for landet grænser.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TT Tekstforfatter:

Hvad har det her med iværksætteri at gøre? Skulle det her ikke være et sted, hvor vi hjælper hinanden med at blive iværksættere/selvstændige? Jeg synes, jeg ser flere og flere indlæg, som intet har med iværksætteri at gøre! :-(

Mvh

Thomas

Selv om indlægget er postet i "Cafe og hygge" er jeg personligt enig med dig.
Tråden har afstedkommet det største antal anmeldelser for én enkelt tråd i meget lang tid, og det har føget med beskyldninger af virkeligt ubehagelig karakter.

Det overgår altså min forstand, hvorfor iværksættere / selvstændige erhvervsdrivende kaster sig ud i en sådan debat, som ind i mellem gør sig voldsomt morsom på andre folkeslags bekostning.  Ikke en måde, jeg personlig ville udstille min virksomheds navn og banner. Men sådan er vi jo nok forskellige. Hvad kunne den iver, som er lagt i tråden her, ikke have givet af merværdi for en masse iværksættere i en visionær eller kreativ debat om iværksætteri. Skype-Smile

Til de mange, som har anmeldt tråden: I må lige have lidt tålmodighed. Det er ikke så let at gennemtrævle og moderere en tråd på mere end 300 indlæg på kort tid, når man også har andet at se til.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Juul:

flemming.dk:
DF er jo et resultat af en stor mængde danskeres holdninger, så det er vel et meget retsvisende billede af danmark hvor dårligt det end må være. Man kan godt svine Pia K til, men der er jo altså 15 % (eller hvor mange det nu er) der stemmer på damen, så Pia K er da et produkt af de mennesker

15% som mener skal det være rigtigt Dansk, ikke at hjælpe mennesker som har behov, bare fordi deres navn lyder meget anderledes end Jensen ...
Det har altid være rigtigt Dansk, at hjælpe mennesker i nød, det bevidner den Danske historie om.

Det som kendetegner DF politik er den inspiration DF har hente fra udlandet, så hvor meget Dansk er der i det ?? DF Dansk fremmedpolitik på Dansk ??

Jeg undres over, hvorfor der aldrig komme en definition på hvad Dansk er, hvad er danske dyder?, (tror det var Kenneth som skrev det) og det selvom DF altid fremhæver det, men aldrig definerer det med ord.

Hvad er danske værdier?
Hvad er det som gør os Dansk.

Jeg holder på og er stolt af, at man er rigtig Dansk, hvis man hjælper mennesker som har behov for det også selv om deres behov er uden for landet grænser.

 

Jeg føler mig ikke, og har aldrig følt mig specielt dansk. Min identitet er sat sammen af min familie, historie, skolegang, arbejde etc etc-- som enhver anden europæer el. sydamerikaner.

Men det er da humant at hjælpe folk der er reelt i nød--og det vil jeg vil jeg også gerne selv. jeg vil dog ikke hjælpe de sociale bedragere og dem der snyder..

Vi er jo heller ikke en morten korch nation længere med landlig idyl. I dag er dk et kludetæppe af kulturer og folkeslag--og hurra for det, synes jeg.  Danske værdier i dag er meget nuancerede på baggrund af vores brogede befolkning..

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen:

Selv om indlægget er postet i "Cafe og hygge" er jeg personligt enig med dig.
Tråden har afstedkommet det største antal anmeldelser for én enkelt tråd i meget lang tid, og det har føget med beskyldninger af virkeligt ubehagelig karakter.

Det overgår altså min forstand, hvorfor iværksættere / selvstændige erhvervsdrivende kaster sig ud i en sådan debat, som ind i mellem gør sig voldsomt morsom på andres folkeslags bekostning.  Ikke en måde, jeg personlig ville udstille min virksomheds navn og banner. Men sådan er vi jo nok forskellige. Hvad kunne den iver, som er lagt i tråden her, ikke have givet af merværdi for en masse iværksættere i en visionær eller kreativ debat om iværksætteri. Skype-Smile

Yes Lige nøjagtig. Bestemt ikke en tråd der klæder Amino. Og synes efterhånden det bare er blevet gentagelser med mange underlødige konklusioner, så kunne det bedste ikke bare være at låse tråden og lad os komme tilbage på iværksætter-"sporet"?

dbh.

Brian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Hvad har det her med iværksætteri at gøre? Skulle det her ikke være et sted, hvor vi hjælper hinanden med at blive iværksættere/selvstændige? Jeg synes, jeg ser flere og flere indlæg, som intet har med iværksætteri at gøre! :-(

Mvh

Thomas

Korrekt du hentyder nok til den der  giver feedback  til mig og brugte nedladende ord , vi skal hjælpe hinanden , ikke snakke ned til hinanden , selv om det er lagt i tråden cafe , så her er måske ikke meget iværksætter rettet viden, med mere politiske ideer, med vi kan også hjælpe hinanden uden bruge ord såsom du er dum uvidende , indenfor dette område

jeg synes stadigvæk lagersalg sammenligning med adolf og DF var for grov og tager stor afstand for hans holdning , dette høre overhovedet ikke til på et offentligt forum,

 den ene jeg anmeldt kom der en der er langt slemmer , den  må jeg heller anmelde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 32 ud af 33 (326 indlæg)