Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 22 ud af 33 (326 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Juul:

Mikael du er kommet helt skæv ind på debatten.

Jeg ved du er ordblind og sikkert bruger CD-ord og eller Vital som læse redskab og ved brug af disse kan du ikke se sammenhæng tekst med ironi og meningsdannelse.
Der hvor det gik galt var da du oversatte.

[De er ved at være på niveau med vores "gode ven" Adolf, hva angår smedekampagner og virkemidler... Utroligt man kan lave samme stunt to gange indenfor et århundrede]

Oversæt smædekampagner = Chikane
Oversæt virkemidler = Angreb og her er angreb en kampmåde

Det der henvises til er, at DF Dansk Folkeparti bruger de metoder som var i brug i Tyskland i 30'erne hvor Adolf blev partiformand og var på vej til ”magten”
Det har ikke noget med krigen at gøre, men den måde Adolf "manipulerede" Tyskerne på. Det er den metode DF også ligger for dagen, ved at prøve at sige Danmark er for dem som er danske.

Man kan så spørge, hvornår er man dansk eller dansk nok til at være dansker???

1000 muslimer laver ballade i DK, men den retorik (måde der kommunikeres på) fra DF side, ligger op til at alle muslimer laver ballade og ikke kun de få (skræmmekampagne)
Det er at omgå sandheden og lave en skræmmekampagne, akkurat som den måde Adolf brugte, da han banede sig vej til magten.

Du laver det om til, at der sammenlignes med DF og udryddelse af en folkegruppe, det er her du køre af sporet, da der ikke er lavet denne sammenligning i debatten, det er noget du evt. har fået oversat forkert.

Du skal jo ikke kun se videoen, men se på det budskab den skal give. Det er jo et politisk parti som har lavet denne video og derved er der også et budskab som skal udbredes.
Der hvor  videoen køre af sporet, er at den (tekst-mæssig) fortælle det modsatte af hvad DF står for.

DF går ikke ind for
sig hvad du mener
gør hvad du føler
Gør det uden snerrende kæder

Frit oversat af mig, er hvordan jeg ser hvad DF mener

Sig hvad du mener hvis det er grimt og rammer muslimer
Sig hvad du føler, hvis du "hader" muslimer
Gør det uden snerrende kæder ( Da DF ønsker racisme paragraffen afskaffet)

Tak orkede ikke Smile

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:46 | Låst

Povl Christian Bandholm:

Nu syntes jeg godt nok denne her tråd er løbet lidt for langt, Adolf, gasning og hvad der ellers bliver skrevet, har jo intet med DF at gøre. og kan helt ærligt ikke se at der nogen steder bliver skrevet at nogle personer står inde for det.

Det er meget grimme ord at ligge til andre, er vi alle ikke enig om det Adolf gjorde under hans forsøg på at få det perfekte Europa var helt forkert..? Men DF er blot et parti som sidder i folketinget på højre fløjen, lige som enhedslisten er et parti der sidder i folketinget bare på venstre fløjen..

Og helt ærligt er det ikke godt der er så stor en spredning i de patier der er valgt..? Hvordan ville det være hvis alle i folketinget var venster fløjet og lige ledes hvis højre fløjet..?

Vi har alle ret til politisk holdning, men ikke ret til at skyde med skarpt på dem der har en anden holdning, for hvad er rigtigt..?

Ingen steder står direkte altså adolf = DF  med de mener det er metoden op til og i 40erne, med sørgeligt man skal nævne alle disse ting , jeg fatter det ikke , for ingen siger de vil gøre det samme udresning mv.

så jeg tror vi forstår hinanden , med de bruger simpelthen et for groft sammenligning grundlag tolker lige lovligt hårdt

hvad du skal tør du står over for vedkomme og sige dette , vis du tør sige dette , er det en god ide at skrive dette , for afstand er tit større i et forum derved tør man meget mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:50 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Juul:

Mikael du er kommet helt skæv ind på debatten.

Jeg ved du er ordblind og sikkert bruger CD-ord og eller Vital som læse redskab og ved brug af disse kan du ikke se sammenhæng tekst med ironi og meningsdannelse.
Der hvor det gik galt var da du oversatte.

[De er ved at være på niveau med vores "gode ven" Adolf, hva angår smedekampagner og virkemidler... Utroligt man kan lave samme stunt to gange indenfor et århundrede]

Oversæt smædekampagner = Chikane
Oversæt virkemidler = Angreb og her er angreb en kampmåde

Det der henvises til er, at DF Dansk Folkeparti bruger de metoder som var i brug i Tyskland i 30'erne hvor Adolf blev partiformand og var på vej til ”magten”
Det har ikke noget med krigen at gøre, men den måde Adolf "manipulerede" Tyskerne på. Det er den metode DF også ligger for dagen, ved at prøve at sige Danmark er for dem som er danske.

Man kan så spørge, hvornår er man dansk eller dansk nok til at være dansker???

1000 muslimer laver ballade i DK, men den retorik (måde der kommunikeres på) fra DF side, ligger op til at alle muslimer laver ballade og ikke kun de få (skræmmekampagne)
Det er at omgå sandheden og lave en skræmmekampagne, akkurat som den måde Adolf brugte, da han banede sig vej til magten.

Du laver det om til, at der sammenlignes med DF og udryddelse af en folkegruppe, det er her du køre af sporet, da der ikke er lavet denne sammenligning i debatten, det er noget du evt. har fået oversat forkert.

Du skal jo ikke kun se videoen, men se på det budskab den skal give. Det er jo et politisk parti som har lavet denne video og derved er der også et budskab som skal udbredes.
Der hvor  videoen køre af sporet, er at den (tekst-mæssig) fortælle det modsatte af hvad DF står for.

DF går ikke ind for
sig hvad du mener
gør hvad du føler
Gør det uden snerrende kæder

Frit oversat af mig, er hvordan jeg ser hvad DF mener

Sig hvad du mener hvis det er grimt og rammer muslimer
Sig hvad du føler, hvis du "hader" muslimer
Gør det uden snerrende kæder ( Da DF ønsker racisme paragraffen afskaffet)

Tak orkede ikke Smile

Ingen steder står direkte altså adolf = DF med de mener det er metoden op til og i 40erne, med sørgeligt man skal nævne alle disse ting , jeg fatter det ikke , for ingen siger de vil gøre det samme udrensning mv.

så jeg tror vi forstår hinanden , med de bruger simpelthen et for groft sammenligning grundlag tolker lige lovligt hårdt

hvad du skal tør du står over for vedkomme og sige dette , vis du tør sige dette , er det en god ide at skrive dette , for afstand er tit større i et forum derved tør man meget mere

jeg har min fulde ret til at mene denne sammenligning er en grænse overskridende sammenligning

med forsætter gerne indtil du forstår hvad jeg mener , jeg kender udmærket historien baggrund er altså uviden , det ikke fordi jeg ordblind , jeg forstår fuldt ud dine indlæg

lagersalg f.eks.  mener ikke det er en grov sammenligning og det mener jeg det er en grov sammenligning  , det har jeg min fulde ret til at mene

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 17:58 | Låst
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

I skal bare allesammen være glade for, at det ikke er MIG der er leder af dette land, så skulle I se, hvordan ALLE kunne opføre sig ordenligt, det være sig røde, gule. grønne, blå, sorte, hvide, lilla, lyserød eller hvilken farve man nu engang måtte have.

DANMARK FOR ALLE, DER KAN OPFØRE SIG ORDENLIGT!! Resten kan godt pisse ud af mit land!

Vi lever nu i 2011 og verden er blevet ekstremt meget mindre(selvom den er ved at blive større igen), og der SKAL være plads til alle. Problemet er de få der ødelægger det for resten. Problemet i Danmark er ikke Muhammed(eller hvad han nu end hedder), der har sin kios, pizzaria, som er vognmand, bager, læge, eller noget helt andet.
Nej! Det er de få tåber der kommer herop, og nasser på livet løs. De VIL IKKE lære sproget. De kalder danskere for racister. De sidder på deres fede røv hele dagen, uden at lave dagen gode gerning. De lyver, bedrager, samt stjæler. Min helt ærlige mening om lige netop de personer er, at de kan rende mig et vidst sted, og så kan de bare pisse ud af mit land. Vi kan desværre ikke smide de danskere ud, der opfører sig på samme måde, men der har jeg en passende straf til dem...

I danmark har vi en masse små øer. Sæt et kæmpe hegn op, et læskur og så kan de ellers lege robinson der. Når de så skal have noget at æde, så kan vi smide feltrationer ned til dem. Se det er straf! Ikke noget med tv, internet eller stykretræning....

Så sparer vi også en masse penge til fængsler osv, dem kan vi så lave om til event hoteller, og fængselspersonalet til guider. Så kommer der da lidt penge i kassen også 

:)

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:32 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Hej Flemming - du har min stemme til næste valg ;D

a pro pros  ikke at gøre dagens gode gerning.

[Del af indlæg fjernet af moderator. I strid med Aminos regler.]

Mvh

Mark

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Skrevet kl. 18:36 | Låst

Mark Andersen - Kørekortportalen.dk:

Hej Flemming - du har min stemme til næste valg ;D

a pro pros  ikke at gøre dagens gode gerning.

[Del af indlæg fjernet af moderator. I strid med Aminos regler.]

Mvh

Mark

Hehe tak. Jeg tror dog at jeg ikke får stemmer nok, efter folk ser hvordan mit syn på, hvordan Danmark skal finansieres, er. Så det nytter nok ikke så meget, at gå efter at blive "diktaktor", for andre vil jo være medbestemmende og have skattelettelser/skattefrihed, for ellers skrider vi til et andet land, istedet for at prøve at rette op, på det der er forkert i Danmark

/Flemming

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Skrevet kl. 18:37 | Låst
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

orv og så lige en anden lille vits.

Har I set hvor koldt det er lige nu. Jeg mødte nogle polakker, der havde deres hænder i deres EGNE lommer ;)

/Flemming

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:43 | Låst

Hold da op - hvor opstod problemet lige?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:49 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mark Andersen - Kørekortportalen.dk:

Hold da op - hvor opstod problemet lige?

Næ......joken var ik grov ( men go). Så måske er det bare political correctnessssss....der lavede censur på den

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:08 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man skal åbenbart ikke give hvem som helst 1 stjerne  Skype-CoolSmile

Side 22 ud af 33 (326 indlæg)