Tak orkede ikke |
Povl Christian Bandholm:Nu syntes jeg godt nok denne her tråd er løbet lidt for langt, Adolf, gasning og hvad der ellers bliver skrevet, har jo intet med DF at gøre. og kan helt ærligt ikke se at der nogen steder bliver skrevet at nogle personer står inde for det.
Det er meget grimme ord at ligge til andre, er vi alle ikke enig om det Adolf gjorde under hans forsøg på at få det perfekte Europa var helt forkert..? Men DF er blot et parti som sidder i folketinget på højre fløjen, lige som enhedslisten er et parti der sidder i folketinget bare på venstre fløjen..
Og helt ærligt er det ikke godt der er så stor en spredning i de patier der er valgt..? Hvordan ville det være hvis alle i folketinget var venster fløjet og lige ledes hvis højre fløjet..?
Vi har alle ret til politisk holdning, men ikke ret til at skyde med skarpt på dem der har en anden holdning, for hvad er rigtigt..?
Ingen steder står direkte altså adolf = DF med de mener det er metoden op til og i 40erne, med sørgeligt man skal nævne alle disse ting , jeg fatter det ikke , for ingen siger de vil gøre det samme udresning mv.
så jeg tror vi forstår hinanden , med de bruger simpelthen et for groft sammenligning grundlag tolker lige lovligt hårdt
hvad du skal tør du står over for vedkomme og sige dette , vis du tør sige dette , er det en god ide at skrive dette , for afstand er tit større i et forum derved tør man meget mere