Du skal lære og tænke før du skriver , som du skriver mener du alle jøder i første indlæg . dog forstår jeg ikke sammenligning med hitler denne jøde udrydelse alt hvad der skete i anden verdens krige kan på ingen måde sammenlignes med jøder , så jeg fatter ikke dit indlæg |
Lagersalg123 - JEN:Jeg siger: Retorikken og metodikken i årene op til 2. verdenskrig minder om den som DF anvender i dag.
Det er jo det rene vrøvl at sige at DF bruger samme metodik som nazisterne. Allerede fra først i tyverne havde nazisterne korps af bøller, voldsmænd som overfaldt politiske modstandere, særlig kommunister og arbejderpartier . Det var den linje som blev brugt til at skræmme og fordrive modstandere, senere da nazisterne kom til magten, kom politiske modstandere i koncentrationslejre.
Selvom af DF efter min og mange andres opfattelse er grove retorisk, tåler de overhovedet ingen sammenligning med Gobbels eller Hitler, det er helt latterligt og uden proportionssans.
DF er et lovligt og demokratisk parti, og så længe de bruger lovlige og demokratiske virkemidler har de lov til at have deres holdninger og sige deres mening!