Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 24 ud af 33 (326 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

AFVENTER svar denne grov sammenligning ,jeg kan kun se minus karaktere svar venligste hvorfor du sammenligner jøder med adolf hitler , den synes jeg er lige lovlig grov

Har jeg svaret dig på. Husk jeg skriver ikke alle jøder.  Men bør nok lige rette det til:

Der findes jøder hvis opførsel er den samme som nazisternes. Sker hver dag i Palæstina.

Der findes jøder der i sin tankegang er ligesom Adolf Hitler. Israel håber de får en anledning til at bombe Palæstina og de besatte områder.

Der findes jøder i Israel som er normale mennesker og som gerne vil have en ende på en konflikt, så de udover Holocaust ikke for altid skal huske som de værste undertrykkere i verden.

Der findes jøder i Israel der synes at jøder der bor i udlandet er tyveknægte og forbrydere.

HUSK jeg er IKKE anti-semitist. MEN jeg afskyr Israels hån om menneskerettigheder og Israels besættelse af landområder som ikke er deres.

Så jøderne må på barikaderne og vise verdenssamfundet at de ikke er dette århundredes nazister, som gerne vil udrydde Palæstinenserne.

Du skal lære og tænke før du skriver , som du skriver mener du alle jøder i første indlæg .

dog forstår jeg ikke sammenligning med hitler denne jøde udrydelse alt hvad der skete i anden verdens krige kan på ingen måde sammenlignes med jøder  , så jeg fatter ikke dit indlæg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 20:31 | Låst
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Lagersalg123 - JEN:

Jeg siger: Retorikken og metodikken i årene op til 2. verdenskrig minder om den som DF anvender i dag.

Det er jo det rene vrøvl at sige at DF bruger samme metodik som nazisterne. Allerede fra først i tyverne havde nazisterne korps af bøller, voldsmænd som overfaldt politiske modstandere, særlig kommunister og arbejderpartier . Det var den linje som blev brugt til at skræmme og fordrive modstandere, senere da nazisterne kom til magten, kom politiske modstandere i koncentrationslejre.

Selvom af DF efter min og mange andres opfattelse er grove retorisk, tåler de overhovedet ingen sammenligning med Gobbels eller Hitler, det er helt latterligt og uden proportionssans.

DF er et lovligt og demokratisk parti, og så længe de bruger lovlige og demokratiske virkemidler har de lov til at have deres holdninger og sige deres mening!

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 20:34 | Låst

Mikael christiansen:
Hvorfor sammeligne DF med adolf hitler i 40erne

Hvis man skriver om tiden i tyskland mellem 40 og 45, så er det møntet på krigen ??

Tråden handler om kommunikation, propaganda og markedsføring, så hvorfor er det, du hele tiden vil dreje den over på krigen ????

Prøv at undersøge den kommunikationsform der havde stor udbredelse i 40'er

Hint vil være radio og plakater.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:35 | Låst

Mikael christiansen:

Du skal lære og tænke før du skriver , som du skriver mener du alle jøder i første indlæg .

Nej det skal jeg ikke. Du skal lære at spørge ind til hvad tingene betyder hvis ikke du forstår det.

Der er forskel på disse 2 sætninger.

Der findes jøder som har samme tanker som nazisterne. (dette skriver jeg og betyder IKKE alle)

Jøder har samme tanker som nazisterne. (dette skriver jeg IKKE og betyder alle jøder)

Du er simpelthen nødt til at læse hvad jeg skriver.

Og så lige til din gang ævl om at jeg ikke skulle vide noget om Verdenskrigene og 2 verdenskrig i særdeleshed. Hverken du eller jeg har oplevet 2. verdenskrig - så vi kan KUN forholde os til overbragte historier og skrevne materialer og filmede dokumentarer.

Der kan så være den forskel på dig og mig at du er jøde og dine forældre har været i knocentrationslejre eller bedsteforældre og derved kan de fortælle dig historier om rædslerne, som jeg ikke kan få, men må nøjes med at høre fra andre.

MEN det er sjovt så meget du holder fokus på mine udtalelser om jøder og fuldstændigt undlader at kommentere Palæstina, så måske du er jøde?

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:37 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

jeg syens det er en grov sammenligning med i gider kun give minus det gør bare giv flere , med det giver mig ingen hvorfor i mener at lagersalg må skrive så ekstrem , det forstår jeg ikke

Er der på nogen måde noget forkert i det jeg har skrevet?

Er det sandt eller er det usandt?

min overbevisning siger det ikke sandt at der sker i israel kan sammenlignes med adolf hitler det var simpelthed noget af det værste der er sket i historie

med en ting er sikker når jeg får minus stjerne ved jeg du mener noget andet ,så vis du ikke forstår mit svar må jeg prøve igen til jeg forstår dig

vis jeg får plus stjerne er du enig med mig at det er ekstrem grad værre det adolf hitler gjorde , så det derved overhovedet ikke kan sammenlignes  med jøder gør i israel og hvad adolf hitler gjorde mod jøderne

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 20:42 | Låst

Kim F. Rasmussen:
Det er jo det rene vrøvl at sige at DF bruger samme metodik som nazisterne

Måske misforstår jeg ordet metodik, men hvorfor sætter du lighed mellem metodik og vold ??

For mig er ordet metodik = sammensætning af opgaveindhold der giver løsning / vejledning på læringsformidling.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46 | Låst
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:47 | Låst

Juul:

Mikael christiansen:
Hvorfor sammeligne DF med adolf hitler i 40erne

Hvis man skriver om tiden i tyskland mellem 40 og 45, så er det møntet på krigen ??

Tråden handler om kommunikation, propaganda og markedsføring, så hvorfor er det, du hele tiden vil dreje den over på krigen ????

Prøv at undersøge den kommunikationsform der havde stor udbredelse i 40'er

Hint vil være radio og plakater.

jeg ønsker bare en afklaring hvorfor skrev 40erne , hvorfor de nævner jøde udrydelse i en tråd om DF indtil videre har ingen givet mig en forståelig forklaring da jeg mener overhovedet deres metode kan sammenlignes de overtog magten på en anden facon til sidste på ikke demokratisk vis retorikken hvad jeg kan læse mig til en hel anden

er de overhovedet klar over hvilken tragedie der skete i krigen

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:48 | Låst

Kim F. Rasmussen:

Selvom af DF efter min og mange andres opfattelse er grove retorisk, tåler de overhovedet ingen sammenligning med Gobbels eller Hitler, det er helt latterligt og uden proportionssans.

Så du mener ikke at DF dæmoniserer Islam?

De stemmer nej til Moskeer selvom vi har religionsfrihed.

De vil forbyde børn at tale arabisk i skolegården.

Hedegaard har sagt at muslimske fædre voldtager deres døtre

DF har på kongres sagt ud med alle muslimer fra Europa og ind med jøderne

Om muslimsk kvindeligt folktingsmedlem udtaler Camre: Det er en syg idé og helt naturstridigt, at en fundamentalist med tørklæde skal være medlem af vores demokratisk parlament.

Camre mener også at hijab er en politisk manifestation for muslimske kvinder som hagekorset var det for Hitlers tropper.

og jeg kan finde mange mange flere eksempler....

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:53 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Nej det skal jeg ikke. Du skal lære at spørge ind til hvad tingene betyder hvis ikke du forstår det.

Der er forskel på disse 2 sætninger.

Der findes jøder som har samme tanker som nazisterne. (dette skriver jeg og betyder IKKE alle)

Jøder har samme tanker som nazisterne. (dette skriver jeg IKKE og betyder alle jøder)

Du er simpelthen nødt til at læse hvad jeg skriver.

Og så lige til din gang ævl om at jeg ikke skulle vide noget om Verdenskrigene og 2 verdenskrig i særdeleshed. Hverken du eller jeg har oplevet 2. verdenskrig - så vi kan KUN forholde os til overbragte historier og skrevne materialer og filmede dokumentarer.

Der kan så være den forskel på dig og mig at du er jøde og dine forældre har været i knocentrationslejre eller bedsteforældre og derved kan de fortælle dig historier om rædslerne, som jeg ikke kan få, men må nøjes med at høre fra andre.

MEN det er sjovt så meget du holder fokus på mine udtalelser om jøder og fuldstændigt undlader at kommentere Palæstina, så måske du er jøde?

fatter overhovedet ikke lige hed punkterne , jeg tvivler stærkt på du overhovedet har sat dig ind historien .

hvordan lige man kan sammenligne jøder med adolf hitler får jeg ikke en brug bar forklaring på

der i den grad forskel på lidelser og hvor mange der dødet så det tåler overhovedet ikke at blive sammenlignet

Side 24 ud af 33 (326 indlæg)