Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 19 ud af 33 (326 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

man kan ikke køre debat med en der laver et indlæg der siger et og længere frem siger du noget andet i debatten

Det er dit problem Michael, ikke mit. Jeg mener nu nok der er sammenhæng og en rød tråd i mine indlæg.

Jeg kan ikke se sammehænge som du ser , du skriver først gang omkring hitler , første skriver du 30 - 40 erne virke måde , da du opdager at 40erne overskrider nogle grænse har du ikke 40erne med mere , det gør man ikke kan debattere med dig , med jeg forsætter for at forklare dig man skal holde ved første sagt, ellers bliver en debat noget rod

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:59 | Låst

flemming.dk:
Hitz but-tahrir ( som heldigvis bliver forbudt nu) repræsenterer jo en radikal og mørkere side af islam- den side eksisterer i dk-og den må vi tage stilling til.

Yep og Hizb er ligeså yderligtgående eller mere.

Det er ikke en mørk side af Islam, det er en radikal fortolkning af Koranen og Sharia lovgivningen. Og der er radikale indenfor alle religioner.

Hizb opfordrer til kamp i direkte modsætning til Koranen, og de ønsker Jihad, men de er ligeså store tøsedrenge som Osama Bin Bumsen, for hvis de ville noget, så skulle de lægge handling bag deres trusler og tage straffen for det. De har ikke opbakning for deres ekstreme synspunkter i det skrevne ord, det er deres egen fortolkning og radikalisme.

Dog vil der ske ting hvis Israel bomber Palæstina voldsomt som modsvar på et angreb fra f.eks. Iran, så er jeg overbevist om, at der bliver kaldt til Jihad og så er det Palæstinensernes pligt i  at reagere. Men det medfører ikke at Marokkanere, Ægyptere, Syrere osv osv eller andre muslimer reagerer og de har heller ikke pligt til det.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:01 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

altså jeg mener 2 verdens krig var en grum ting hvorfor tager du der op , og så lidt tilbage lidt senere , jeg bliver forvirret over dine indlæg

køre meget lange frem tilbage dog i starten af tråden taget dette indlæg længere nu , med jøde udrydelse i 40erne synes jeg var en grum ting

Jeg tager det op fordi jeg mener det er relevant at tage det op. De ekstreme jøder gør hvad de kan for at udrydde Palæstinenserne og derved er de ikke bedre end det de selv blev udsat for.

Forskellen er bare, at det er blevet verdensomspændende, og der er ingen der vil gøre noget ved at Israel på dem måde voldtager Palæstinenserne på alle mulige niveauer. Det er lykkedes Israel med støtte fra USA at undertrykke Palæstinenserne til det yderste, og det vil gå galt.

Jeg er ingen fortaler for terror og jeg mener af hjertet at Osama Bin Bumsen er en tøsedreng og mange af nabolandene til Israel også er det.

Vi har som borgere pligt til at anmelde vold mod andre og anmelder med glæde for barnets tarv voldsepisoder. I Palæstina spørgsmålet ser vi en befolkning blive stille åbenlyst til skue og voldtaget og med alles accept, da der ikke er nogen der gør noget helhjertet for at stoppe det.

Israelerne er på vej til at blive deres egen værste fjende. Og det er de fordi de hver dag accepterer overgreb på andre mennesker, men ikke er sene om at minde verden om Holocaust. Holocaust var forfærdelig, men overgrebt på Palæstinenserne er mere forfærdeligt! Og hvorfor? Jo fordi vi lever i fucking 2011.

Hvis Palæstinenserne havde fået deres eget land før år 2000, så havde vi nok aldrig set 9/11 og Osama Bin Bumsen havde aldrig fået mulighed for at rekruttere illiterære fjolser fra Somalia, Pakistan og Afghanistan.

kan overhovedet se denne sammeligning med de 2 verdens krig hitler og DF , for det skete i denne krig kan overhovdet sammelignes med DF , dinne indlæg begynder at ligne MLM svare på noget helt andet det stod i dit indlæg før , da du ikke har taget , dit indlæg før med , derned kan du begynde en anden snakke , det ekstrem forvirrende at debattere med dig

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 15:02 | Låst

Mikael christiansen:

Jeg kan ikke se sammehænge som du ser , du skriver først gang omkring hitler , første skriver du 30 - 40 erne virke måde , da du opdager at 40erne overskrider nogle grænse har du ikke 40erne med mere , det gør man ikke kan debattere med dig , med jeg forsætter for at forklare dig man skal holde ved første sagt, ellers bliver en debat noget rod

Du vrøvler. Jeg undlader ikke 40´erne med begrundelse i at det skulle overskride nogle grænser. Mine menneskelige grænser overskrides hver dag af de overgreb Israelerne foretager overfor Palæstinenserne, så man må bare konstaterere at der findes jøder der ikke er bedre end Adolf Hitler.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:08 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Du vrøvler. Jeg undlader ikke 40´erne med begrundelse i at det skulle overskride nogle grænser. Mine menneskelige grænser overskrides hver dag af de overgreb Israelerne foretager overfor Palæstinenserne, så man må bare konstaterere at der findes jøder der ikke er bedre end Adolf Hitler.

Hvorfor sammeligne DF med adolf hitler i 40erne , du ved godt hvad der skete eller kender du overhovedet hitorie hvad der skete jøde udrydelse mv , du snakker ved alt , med denne sammeligning er bare for grov for mig for jeg ved godt hvad der skete i denne krig

vil overhovedet ikke kommentere du siger jøder =  xxxx , det siger mere end nok hvad du mener

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 15:08 | Låst

Mikael christiansen:

kan overhovedet se denne sammeligning med de 2 verdens krig hitler og DF , for det skete i denne krig kan overhovdet sammelignes med DF

Det kan alene skyldes at du ikke er istand til forstå de sammenhænge der er mellem tingene. Flere af os har prøvet at forklare dig det, men det er ikke lykkedes.

Kimen til handlingerne foretaget af Nazisterne under 2. verdenskrig, blev lagt fra 1933 og måske lidt før, og ideologierne blev gennemført med gasning af jøderne som er en etnisk udrensning.

DF ønsker i princippet også en etnisk udrensning, det er bare med religion som tema. Og DF anvender samme metoder i sin agiteren for sine synspunkter.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 15:12 | Låst

flemming.dk:

Jeg vil også give dem den kredit at de ikke kun bringer racisme til torvs i deres politik. De er meget direkte i deres retorik i deres forsvar for danske/kristne værdier versus islam. Nogle af deres argumenter er gode/rigtige ift at der er værdiskel i hvordan man tænker samfund som muslim ( sharia, kvindesyn, domstole mv.) og hvordan man tænker samfund som etnisk dansker. Jeg synes det er supergodt at den debat er blevet åbnet ( for nogle år siden)- hvis vi skal lære at leve sammen i dette land skal værdigrundlaget jo også cementeres..

Men ikke engang DF kan definerer hvad danskhed er, jeg venter spændt på den dag hvor man kan definerer hvad danskhed er.

Selvfølgelig har DF anden politik end fremmedhad, dog er der så meget populisme i deres agenda, at jeg ikke betragter dem som seriøs og stabil, de henter deres politik, hvor der er stemmer, ikke hvor der er nødvendighed for ansvar og erkendelse.

Danmark omtales meget grimt i udlandet og da alle globaliserer sig, kommer snakken hurtigt blandt folk, og her står Danmark ikke på den grønne list over ” der ønsker jeg at skabe mig en fremtid”.

En af mine venner som er uddannet læge, tog hjem igen, da han ikke ønskede den kamp, han skulle igennem, for at få hans kone og børn til landet.
Tænk på vi havde en læge tilknyttet landet hospitaler, og det uden at vi havde betalt en krone for hans uddannelse, det er ren overskudsforretning at beholde ham og tage hans kone og børn til landet, da alle de penge hans sendte ud, så havde brugbarhed i landet, men nej vi har valgt at kun ”forhåndsgodkendte” nationer skal have mulighed for at komme ind i landet og arbejde.

Derfor er denne vej vi er på vej til at tage, så forkert da vi forhindrer nogle af de bedste ”hoveder” at interesser sig for hvad vi kan tilbyde i fremtiden.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:13 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Kimen til handlingerne foretaget af Nazisterne under 2. verdenskrig, blev lagt fra 1933 og måske lidt før, og ideologierne blev gennemført med gasning af jøderne som er en etnisk udrensning.

Bare for lige, at få de præcise tal på, så startede det hele i 1925 efter Adolfs løsladelse!

Der startede reorganiserede han NSDAP, og gik nye veje efter det mislykkedes kup i 1923 (tror nok det var det år)... Og det er lige siden 1925, at propagandaen begyndte. I stille og rolig stil, og det tog bare til, da han kom til magten i 1933!

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 15:17 | Låst

Mikael christiansen:

Hvorfor sammeligne DF med adolf hitler i 40erne , du ved godt hvad der skete eller kender du overhovedet hitorie hvad der skete jøde udrydelse mv , du snakker ved alt , med denne sammeligning er bare for grov for mig for jeg ved godt hvad der skete i denne krig

Ja jeg ved i allerhøjeste grad hvad der skete. Jeg ved også at der blev udført mange forsøg på jøder og at USA tog imod ledende nazi forskere og gemte dem væk, og derfor har kørt en vis dobbeltrolle ligesom med det jødiske guld som i årtier har været opmagasineret i USA uden jødernes viden, men som blev transporteret derover sammen med ledende nazi folk.

Jeg synes ikke jeg er for grov, med alle mulige resolutioner via FN og et ønske fra verdensamfundet om at Holocaust ikke må gentage sig, så er det mig uforståligt at man lader Israel blive ved med at træde på Palæstinenserne.

Der overgreb der finder sted i dag er for mig mindst ligeså grove som de overgreb nazierne foretog på jøderne. Der er bare ikke så mange fysiske døde, men mentalt har de ingenting. De fødes i en flygtningelejr og kun hvis de er heldige, så dør de ikke i en flygtningelejr. Og husk det er Israelerne der holder dem fanget i disse flygtningelejre!! I DERES EGET LAND!!

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:21 | Låst

Juul:

flemming.dk:

Jeg vil også give dem den kredit at de ikke kun bringer racisme til torvs i deres politik. De er meget direkte i deres retorik i deres forsvar for danske/kristne værdier versus islam. Nogle af deres argumenter er gode/rigtige ift at der er værdiskel i hvordan man tænker samfund som muslim ( sharia, kvindesyn, domstole mv.) og hvordan man tænker samfund som etnisk dansker. Jeg synes det er supergodt at den debat er blevet åbnet ( for nogle år siden)- hvis vi skal lære at leve sammen i dette land skal værdigrundlaget jo også cementeres..

Men ikke engang DF kan definerer hvad danskhed er, jeg venter spændt på den dag hvor man kan definerer hvad danskhed er.

Selvfølgelig har DF anden politik end fremmedhad, dog er der så meget populisme i deres agenda, at jeg ikke betragter dem som seriøs og stabil, de henter deres politik, hvor der er stemmer, ikke hvor der er nødvendighed for ansvar og erkendelse.

Danmark omtales meget grimt i udlandet og da alle globaliserer sig, kommer snakken hurtigt blandt folk, og her står Danmark ikke på den grønne list over ” der ønsker jeg at skabe mig en fremtid”.

En af mine venner som er uddannet læge, tog hjem igen, da han ikke ønskede den kamp, han skulle igennem, for at få hans kone og børn til landet.
Tænk på vi havde en læge tilknyttet landet hospitaler, og det uden at vi havde betalt en krone for hans uddannelse, det er ren overskudsforretning at beholde ham og tage hans kone og børn til landet, da alle de penge hans sendte ud, så havde brugbarhed i landet, men nej vi har valgt at kun ”forhåndsgodkendte” nationer skal have mulighed for at komme ind i landet og arbejde.

Derfor er denne vej vi er på vej til at tage, så forkert da vi forhindrer nogle af de bedste ”hoveder” at interesser sig for hvad vi kan tilbyde i fremtiden.

Men vi har jo selv været en del af den manglende modstand mod DF i dk, derfor har de raget så meget magt til sig.. Så, os der tilhører oppostionen til DF har været for svage ift at få dem afsløret som de populister de er- og den fare de udgør...

Men de har jo også - må man indrømme hvor meget man end nødig gør det- ramt ET BEHOV hos mange danskere. Folk havde fået nok af pladdrhumanisme- og nu ville de have et parti med hard core retorik. De er som et firma der har fået stor succes på deres stil og virkemidler..

Side 19 ud af 33 (326 indlæg)