Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 16 ud af 33 (326 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

scient pol

Anyways for mig at se så spørgsmålet enkelt:

Benytter DF sig af virkemidler som der kan drages tydelige paralleler til 1930ernes Tyskland og den måde som Hitler fik opbakning i befolkningen.

Svaret er helt enkelt ja.

Så kan man synes DF er gode eller dumme eller firkantede eller fra mars - og mene det ene eller det andet om islam - det ændre ikke på at DF's valg af retorik og metodik trækker tydelige paralleler.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:59 | Låst

Hej FS

Nu ved jeg ikke lige hvornår du fik din hjereblødning. Men det er nu dig der prøver at blande en masse andre ting ind i debatten, uden egentlig at kunne forholde dig til det.

Du forudsætter, at det du skriver er fakta, uden at forholde dig til hvad andre skriver. Og når du så ikke lige får ret, eller der bliver stillet spørgsmålstegn ved det, så hiver du andre emner ind i debatten. Og råber op om at man ikke har forholdt sig til det.

Kan ske at jeg skal skrive langsommere så du kan følge med.

/Kenneth

Jeg er ude her.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:36 | Låst

Kenneth:

Nu ved jeg ikke lige hvornår du fik din hjereblødning. Men det er nu dig der prøver at blande en masse andre ting ind i debatten, uden egentlig at kunne forholde dig til det.

Skulle vi nu ik lige holde os til det, som jeg har skrevet. Helt fra starten, og det kan du sjovt nok læse, der skrev jeg de benyttede samme virkemidler og metoder som Adolf.
Så kom du ind i debatten, og så tilførte du den lige en masse samfundsmæssige aspekter mm. Så hvem er det, som blander en masse irrelevant ind?

Kenneth:

Du forudsætter, at det du skriver er fakta, uden at forholde dig til hvad andre skriver. Og når du så ikke lige får ret, eller der bliver stillet spørgsmålstegn ved det, så hiver du andre emner ind i debatten. Og råber op om at man ikke har forholdt sig til det.

Læs ovenstående svar... Det passer jo ik...

Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 12:03 | Låst

Kenneth:

Hej FS

Kan ske at jeg skal skrive langsommere så du kan følge med.

/Kenneth

Jeg er ude her.

Det kan godt være at man skal lade være med at beskylde andre for ikke at holde sig til fakta, når man ikke selv kan finde ud af det.!

Tag nu dine såkaldte fakta omkring Enhedslisten og deres støtte til PFLP.

Her er der tale om et fjols, som opdager en brist i sikkerheden på deres hjemmeside. Og laver et indlæg i deres kalender om en støttefest.
Og sjovt nok opdager 180grader det før alle andre, og starter smædemaskinen uden at finde ud af hvad der ligger bag indlægget.

Fakta er at Enhedslisten da de opdager det, med det samme får lukket hullet og melder klart ud om deres indstilling. samtidig med de gør opmærksom på at det ikke er dem, men en udefra som har lagt det ind.

- Vi har en kalender hvor alle kan slå arrangementer op. Denne her er så ved en fejl sluppet igennem.
- Vi tager som sagt stærk afstand fra enhver form for terrorisme og voldsanvendelse mod civile.

http://www.enhedslisten.dk/enhedslistens-holdning-til-pflp

Da det giver så meget omtale, vælger de at lade det stå fremfor at slette det så det kan se ud som om de vil skjule det.

Så i stedet for at du slynger dig om med beskyldninger, så forhold dig dog til det fakta at der er stor sammenlignelighed mellem den hetz der skete mod jøder og den hetz DF laver mod muslimer i dag.

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:15 | Låst

Ronnikc:

scient pol

Benytter DF sig af virkemidler som der kan drages tydelige paralleler til 1930ernes Tyskland og den måde som Hitler fik opbakning i befolkningen.

Så kan man synes DF er gode eller dumme eller firkantede eller fra mars - og mene det ene eller det andet om islam - det ændre ikke på at DF's valg af retorik og metodik trækker tydelige paralleler.

D
Ronnikc:

scient pol

Ronnikc:

scient pol

Ronnikc:

scient pol

Jeg forstår ikke lige sammenligning , jøde forfølgelse i så ekstrem grad fra tager deres værdier sender dem i lejre det er virkeligt sørgelige tid i vores historie og jeg kan ikke se de bruger samme virkemidler og sender dem koncentrations lejre mv.

jeg kan også kan også sige nogle ting du ligner sikkert xxx du gå f.eks. med derfor skal man ikke sammenligne , er du overhovedet klar over denne tragedie omfang .

alt kan sammenlignes og bruges imod en så lad være med det , vær positive og find nogle ting der passer samme med DF uden at finde noget , du kun delvis kun kan sammenligne med

Jeg har læst lidt historie , vidste godt det mest før for fik 10 på HF og går meget op i historie

http://en.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:18 | Låst

DF slår på danskheden i deres video, og i alt det de foretager sig. Men prøv lige at tænke over følgende:

• Religionen stammer fra Mellemøsten (og dem kan DF jo ik rigtig lide hehe)
  • Juleaften er et udspring af religionen. Traditioner som juletræ, julemand, juleand/julegås, gaver mm er stjålet fra Sverige, Tyskland, England, USA og Grækenland
  • Flaget er stjålet i Estland
  • Alle helligdage er forbundet med vores religion, som stammer fra Mellemøsten (fnizzer lige lidt igen ;D)
  • Påsken er igen udsprunget af religionen, og ellers er inspirationen igen fundet i nabolandene
  • Vores stolte vikinger stjal og plyndrede i den store verden
  • Vores tal er arabiske (dem kan DF ik lide hehe)
  • Vores bogstaver er stjålet i Grækenland med undtagelse af Æ,Ø og Å
  • Fastelavn er en romersk og egyptisk tradition, som vi igen har tyvstjålet
  • Halloween og Valentines day er amerikanske
  • Vores nationalsport, fodbold, er også stjålet i det store udland
  • Alt fastfood er udenlandsk. Enten pizza, kebab, sushi und so weiter...
  • Og sådan fortsætter listen!

Men hva er så danskheden? Jo der er følgende:

Så skal danskheden bevares, ja så må DF sku gerne få landet for dem selv... For realiteten er jo bare, at DK har stjålet traditioner mm med arme og ben, og idag kalder dem danske?
Så hva er det for et billed, som DF gerne vil tegne? Hvorfor fortæller de ik deres vælgere om ovenstående realiteter, når de har så skide travlt med at brande, den såkaldte danskhed?

Sorry to say it, men synes sku det er en fallit erklæring, at DF kun vælger at fortælle en brøkdel af sandheden, om den danskhed, som de selv gudedyrker så højt!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:24 | Låst

Fashion-Seller:

Kenneth:

Skulle vi nu ik lige holde os til det, som jeg har skrevet. Helt fra starten, og det kan du sjovt nok læse, der skrev jeg de benyttede samme virkemidler og metoder som Adolf.
Så kom du ind i debatten, og så tilførte du den lige en masse samfundsmæssige aspekter mm. Så hvem er det, som blander en masse irrelevant ind?

Kenneth:

Læs ovenstående svar... Det passer jo ik...

okay bruger de samme virke midler jøde forførelse i slutning 30erne sender dem koncentration lejre mv. , kan du ikke finde , noget der sammenlignes bedre , for alt kan sammenlignes , vis kun tage nogle punkter

Du kan f.eks. Skrive , derfor kan du også skrive kinesiske  , sikke noget bavl at fyre af , find noget der passer mere samme , for denne tragedie overgår selv vildeste tragedie i omfang der er simpelthen så sørgelig

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:30 | Låst

Mikael christiansen:

okay bruger de samme virke midler jøde forførelse i slutning 30erne sender dem koncentration lejre mv. , kan du ikke finde , noget der sammenlignes bedre , for alt kan sammenlignes , vis kun tage nogle punkter

Michael gider du ik snart læse det, som jeg har skrevet adskillige gange?

Det handler om Tyskland fra slutningen af 1920´erne til midten af 1930´erne. Der fandtes ingen KZ lejre der, og det handler stadigvæk ik om nogen krig, eller folkeudryddelse, men om de virkemidler, som gav Adolf magten!

http://da.wikipedia.org/wiki/Det_tredje_Rige

Læs lidt her, så kan du jo se, at du blander 2 helt forskellige ting sammen, og putter nogle ord i munden på os andre...

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:37 | Låst

Ja.

Det er en mega grim oplevelse!. Big Smile

Hilsen Korn

Lille dansk linkkatalog | Tilføje dit link her Big Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:38 | Låst

Fashion-Seller:

DF slår på danskheden i deres video, og i alt det de foretager sig. Men prøv lige at tænke over følgende:

• Religionen stammer fra Mellemøsten (og dem kan DF jo ik rigtig lide hehe)
  • Juleaften er et udspring af religionen. Traditioner som juletræ, julemand, juleand/julegås, gaver mm er stjålet fra Sverige, Tyskland, England, USA og Grækenland
  • Flaget er stjålet i Estland
  • Alle helligdage er forbundet med vores religion, som stammer fra Mellemøsten (fnizzer lige lidt igen ;D)
  • Påsken er igen udsprunget af religionen, og ellers er inspirationen igen fundet i nabolandene
  • Vores stolte vikinger stjal og plyndrede i den store verden
  • Vores tal er arabiske (dem kan DF ik lide hehe)
  • Vores bogstaver er stjålet i Grækenland med undtagelse af Æ,Ø og Å
  • Fastelavn er en romersk og egyptisk tradition, som vi igen har tyvstjålet
  • Halloween og Valentines day er amerikanske
  • Vores nationalsport, fodbold, er også stjålet i det store udland
  • Alt fastfood er udenlandsk. Enten pizza, kebab, sushi und so weiter...
  • Og sådan fortsætter listen!

Men hva er så danskheden? Jo der er følgende:

• Håndbold
  • MOMS
  • Jantelov

Så skal danskheden bevares, ja så må DF sku gerne få landet for dem selv... For realiteten er jo bare, at DK har stjålet traditioner mm med arme og ben, og idag kalder dem danske?
Så hva er det for et billed, som DF gerne vil tegne? Hvorfor fortæller de ik deres vælgere om ovenstående realiteter, når de har så skide travlt med at brande, den såkaldte danskhed?

Sorry to say it, men synes sku det er en fallit erklæring, at DF kun vælger at fortælle en brøkdel af sandheden, om den danskhed, som de selv gudedyrker så højt!

Fatter ikke lige dit indlæg for ingen i hele verden har helt sin egen kultur

Hvor er jeg glad for at være dansker og ikke dig , og der kan finde på at drage sammenhænge , grundet nogen ligheds punkter med DF , sikke glad du er

du fortæller jo også en brøkdel af sandheden , hvad at DF , bruger samme virke midler som de gjorde i 30erne , ja der forgik meget i 30erne og i dag der kan sammenlignes , med sådan er jeg ikke tingene skal passe lidt mere samme , for det var en tragedie i 30erne

Vær lidt mere positive , kig på solskins vejr , find nogle bedre ting at sammeligne med

Side 16 ud af 33 (326 indlæg)