Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 17 ud af 33 (326 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Mikael christiansen:

okay bruger de samme virke midler jøde forførelse i slutning 30erne sender dem koncentration lejre mv. , kan du ikke finde , noget der sammenlignes bedre , for alt kan sammenlignes , vis kun tage nogle punkter

Michael gider du ik snart læse det, som jeg har skrevet adskillige gange?

Det handler om Tyskland fra slutningen af 1920´erne til midten af 1930´erne. Der fandtes ingen KZ lejre der, og det handler stadigvæk ik om nogen krig, eller folkeudryddelse, men om de virkemidler, som gav Adolf magten!

http://da.wikipedia.org/wiki/Det_tredje_Rige

Læs lidt her, så kan du jo se, at du blander 2 helt forskellige ting sammen, og putter nogle ord i munden på os andre...

jo læst du skrev adof jeg er ikke idiot , det er godt nok lang tilbage i debatten med adolf havde ikke magten dengang 1920 - 30  og du skrev ikke dette , du skrev optakten til de 2 krige

du sammeligne det med de forfulgte jøder det var påbegyndte der at fratog værdier de var ikke lige frem godt set i 30erne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:43 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Mikael christiansen:

jo læst du skrev adof jeg er ikke idiot , det er godt nok lang tilbage i debatten med adolf havde ikke magten dengang 1920 - 30  og du skrev ikke dette , du skrev optakten til de 2 krige

Jeg giver op ligesom Jan... Det her er håbløst...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:47 | Låst

Fashion-Seller:

Mikael christiansen:

Jeg giver op ligesom Jan... Det her er håbløst...

Dette er også håbløst , for det er en grov sammenligning , med evt. vis ikke tror mig , må jeg kigge , tilbage , okay , en tråd køre , jeg svaret et indlæg på en side , kunne se andet , end de 3 korte linjer , kan være skrevet andet sted noget , med det godt nok forvirrende at debattere med dig

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:32 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

okay jeg har ikke fjernsyn eller holder avis , måske skal jeg til at følge mere med  i tv om aften og holde en avisen, vis der er ved at komme krig igen i europa

Hvis ikke du ved der er krig i verden og hvorfor de krige er der, så er der sq da noget galt.

Det er verdenssamfundets pligt for menneskeheden, at forsøge at sørge for at vi alle kan leve i rimelig fredelig sameksistens.

Verdenssamfundet hjælper også mange, MEN de beder de statsløse palæstinensere vende nakken til, så de kan likvideres med verdenssamfundets accept. Israel lærte ikke noget af Holocaust, og Israel med støtte fra USA (jeg er skuffet over manglende handlekraft fra Obama) er med fastholdelsen og den manglende accept af Palæstina som stat, den direkte årsag til uroen i verden i dag.

Hundredetusinde mennesker undertrykkes hver eneste dag af Israels ekstreme jøder, de lever under forhold som vi i vesten ikke engang ville tilbyde vor dyr.

Når mennesker undertrykkes hen over årtier som disse gør, så kommer der på et tidspunkt en reaktion, og det er klart at disse mennesker ser at verden ikke vil hjælpe, for vi accepterer dem jo ikke som flygtninge, selvom de ikke har et land og lever i områder der til tider får en dansk kloak til at være renlig!

DF er farlige, for de understøtter kampen mod, ikke bare en race, men en religion, og de gør det med en blanding af propaganda metoder anvendt af Adolf Hitler, og støtter samtidig op omkring Israels undertrykkelse af Palæstinensere (muslimer).

Forleden vidste DR ikke om de ville sende den kristiske film Defamation, men det lader til de nok gør det alligevel for at undgå at jødernes evne til at styre medierne endnu engang ikke skal blusse op her i DK. Filmen viser mange uhyrligheder, og den viser også at spøgelserne omkring hadet til jøderne holdes kunstigt i live. De almindelige jøder møder ikke anti-semitisme i deres hverdag, men man ser i filmen hvordan den amerikansk jødiske organsiation ADL med hård hånd styrer begivenhedernes gang og bl.a. tvinger stater til reaktion, hvor der ikke er noget problem.

Man ser også i filmen, hvordan unge jøder, når de ankommer til Polen får at vide at de nu er i et fjendligt land og derfor skal følges af folk fra efterretningstjenesten. Disse skrækscenarier medfører at nogle af de unge får lyst til at slå tyskere ihjel!!! De ved godt de ikke lever mere, men de har jo efterkommere som de siger.

--------------------

Alt i alt handler det om hvordan man behandler andre mennesker og de ekstreme jøder og partier som DF er med til at der vil ske en overophedning på et tidspunkt. Det er derfor der debatteres kraftigt når det drejer sig om DF´s politik, for den tager det værste ud af det værste og krererer et megamonster.

Senest kan du se resultaterne i den hårde offentlige debat fra USA og hvad tingene fører til.. Igen bliver uskyldige mennesker dræbt fordi man i yttringsfrihedens navn skal have lov til at sige alt, selv at opfordre andre til at meje politikere ned!!

Tænk over hvor vi er på vej hen,

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:47 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

okay jeg har ikke fjernsyn eller holder avis , måske skal jeg til at følge mere med  i tv om aften og holde en avisen, vis der er ved at komme krig igen i europa

Hvis ikke du ved der er krig i verden og hvorfor de krige er der, så er der sq da noget galt.

Det er verdenssamfundets pligt for menneskeheden, at forsøge at sørge for at vi alle kan leve i rimelig fredelig sameksistens.

Verdenssamfundet hjælper også mange, MEN de beder de statsløse palæstinensere vende nakken til, så de kan likvideres med verdenssamfundets accept. Israel lærte ikke noget af Holocaust, og Israel med støtte fra USA (jeg er skuffet over manglende handlekraft fra Obama) er med fastholdelsen og den manglende accept af Palæstina som stat, den direkte årsag til uroen i verden i dag.

Hundredetusinde mennesker undertrykkes hver eneste dag af Israels ekstreme jøder, de lever under forhold som vi i vesten ikke engang ville tilbyde vor dyr.

Når mennesker undertrykkes hen over årtier som disse gør, så kommer der på et tidspunkt en reaktion, og det er klart at disse mennesker ser at verden ikke vil hjælpe, for vi accepterer dem jo ikke som flygtninge, selvom de ikke har et land og lever i områder der til tider får en dansk kloak til at være renlig!

DF er farlige, for de understøtter kampen mod, ikke bare en race, men en religion, og de gør det med en blanding af propaganda metoder anvendt af Adolf Hitler, og støtter samtidig op omkring Israels undertrykkelse af Palæstinensere (muslimer).

Forleden vidste DR ikke om de ville sende den kristiske film Defamation, men det lader til de nok gør det alligevel for at undgå at jødernes evne til at styre medierne endnu engang ikke skal blusse op her i DK. Filmen viser mange uhyrligheder, og den viser også at spøgelserne omkring hadet til jøderne holdes kunstigt i live. De almindelige jøder møder ikke anti-semitisme i deres hverdag, men man ser i filmen hvordan den amerikansk jødiske organsiation ADL med hård hånd styrer begivenhedernes gang og bl.a. tvinger stater til reaktion, hvor der ikke er noget problem.

Man ser også i filmen, hvordan unge jøder, når de ankommer til Polen får at vide at de nu er i et fjendligt land og derfor skal følges af folk fra efterretningstjenesten. Disse skrækscenarier medfører at nogle af de unge får lyst til at slå tyskere ihjel!!! De ved godt de ikke lever mere, men de har jo efterkommere som de siger.

--------------------

Alt i alt handler det om hvordan man behandler andre mennesker og de ekstreme jøder og partier som DF er med til at der vil ske en overophedning på et tidspunkt. Det er derfor der debatteres kraftigt når det drejer sig om DF´s politik, for den tager det værste ud af det værste og krererer et megamonster.

Senest kan du se resultaterne i den hårde offentlige debat fra USA og hvad tingene fører til.. Igen bliver uskyldige mennesker dræbt fordi man i yttringsfrihedens navn skal have lov til at sige alt, selv at opfordre andre til at meje politikere ned!!

Tænk over hvor vi er på vej hen,

ja det tænker jeg over vi er ikke på vej mod endnu en nye verdens krig jeg kan ikke lige sammenhægne , den er godt nok under lavmål

ved godt der er krig i verden det er pga. had imellem kultur ligesom du har had til DF i så ekstrem grad at du sammeligner det optakten til 2 verdens krig , denne had kunne godt give krig , for det er så modsatte holdinger mod hinanden

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:52 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Adolf var modbydelig i 8 år, men jøderne har været det i over 50 år, og så endda med hele vestens accept!
Alt Israel behøver at gøre, er at undskylde for tingene offentligt, og så kan de ellers fortsætte deres voldtægter, udsættelser af folk fra deres hjem, mord, murbygning mm. Det er direkte klamt!

Jeg fatter bare ik, hvor forskellen er? Hvordan kan man hade Adolf, men blot acceptere det der sker i Israel/Palæstina?

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 13:55 | Låst

et kendt begreb eller ?

Demagogi er evnen (eller kunsten) at forføre andre med sine taleevner. Bogstaveligt "folke(for)førerende" efter græsk demos, "folk", og agogos, "førende".

Bruges ofte mod andre, f.eks. af politikere om en politisk modstander, som de kalder en demagog, et nedsættede udtryk for en person, som forsøger at ophidse andre med usaglig og stærkt følelsesbetonet retorik.

Demagogi är att argumentere utifrån slående men osakliga argument. Demagoger använder demagogi som en strategi att skaffa makt och inflytande genom att appellera till folks känslor och fördomar, vanligen genom användande av kraftfull retorik och propaganda.

Demagogi involverar ofta logiska slutsatser baserade på felaktiga resonemang.

mvh sören

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57 | Låst

Jeg korrigerer lige debatten ind på emnet som er : DF og deres "musik"video, og deres politik. Adolf Hitler er så vidt jeg ved død og borte, og et kapitel i historiebogen. Det her handler mere om hvad DF gør ved os og vores land.

-Flemming

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 14:07 | Låst

Fashion-Seller:

Adolf var modbydelig i 8 år, men jøderne har været det i over 50 år, og så endda med hele vestens accept!
Alt Israel behøver at gøre, er at undskylde for tingene offentligt, og så kan de ellers fortsætte deres voldtægter, udsættelser af folk fra deres hjem, mord, murbygning mm. Det er direkte klamt!

Jeg fatter bare ik, hvor forskellen er? Hvordan kan man hade Adolf, men blot acceptere det der sker i Israel/Palæstina?

Præcis verden vil bedrages, og hver gang hiver de ekstreme jøder Holocaust kortet frem, samtidig med at de selv er blandt verdens førende undertrykkere.

Tingene har fået alt for lang snor og undertrykkelsen har fundet sted alt for længe, så hvis ikke der snart sker noget, så har vi en situation der er slem, og der er intet nogen kan gøre.

Jeg tror, at hvis ikke man med lynets hast får oprettet Palæstina som stat og får Israel til at fjerne sig fra de besatte områder, så vil der komme et angreb fra Iran, og under dette angreb vil Israel så udslette alt og alle i Palæstina, og så er 3. verdenskrig i gang.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 14:12 | Låst

Mikael christiansen:

ved godt der er krig i verden det er pga. had imellem kultur ligesom du har had til DF i så ekstrem grad at du sammeligner det optakten til 2 verdens krig , denne had kunne godt give krig , for det er så modsatte holdinger mod hinanden

Du kender da intet til mit had til DF. Jeg er kraftig fortaler mod DF og deres kriminelle partimedlemmer og jeg kommer aldrig til at acceptere deres forkvaklede menneskesyn.

Mikael christiansen:

ja det tænker jeg over vi er ikke på vej mod endnu en nye verdens krig jeg kan ikke lige sammenhægne , den er godt nok under lavmål

Nææ du, den kan være tættere på end du tror, men det ender nok med udslettelse af både Israel og Palæstina.

Køb ren argan olie her

Side 17 ud af 33 (326 indlæg)