Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dybt rystet i min grundvold!

Side 6 ud af 10 (94 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan vi ikke i det mindste i denne debat, lade være med at skrive injurierende indlæg.
Hvis denne tråd går i samme retning som de andre, så sker der det samme, som der skete dem.
Lad os nu debattere og informere, i stedet for at dømme andre..

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:05

Af ren nysgerrighed, hvordan undgår www.trustpilot.dk alt det bøvl med advokater osv. som Amino bliver truet med?

De har da en masse negativ omtaler om virksomheder?

Kommer snart...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:05

Bent, nu bliver du bare plat.

Jeg må bedrøve dig endnu en gang, hvilket også viser, at du ikke har særlig meget kendskab til sagen.

Der er ikke, hverken reklameret eller solgt selskaber til nogen iværksættere på Amino, tværtimod ligesom Amino absolut ikke har været et område i denne forbindelse.

Vi er da stadig mange, som gerne hjælper iværksættere m.fl., og det håber jeg da også vil ske i fremtiden.

Jeg synes netop man skal holde sig for god til at dømme andre, men når der gentagne gange bliver spredt usande og løgnagtige påstande, så må dette nødvendigvis tilbagevises.

Du har allerede dømt i sagen.

M.h.t. til navnet du nævner igen, så er det en helt andet sag og indgangsvinkel, som jeg netop holder ude af Amino og tager på et andet og mere alvorligt plan.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:06

Martin Thorborg:
Problemet er at folk bliver personlige, bare se de sidste 10 indlæg i denne debat.

Enig men derfor taler vi vel også om en løsning om frihed under ansvar. Der er intet der udelukker stokkemetoden som du meldte ud i sammen omgang. Igen M. Det er immervæk ikke hver uge vi tage sådan en tur.

/Henrik

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 18:06

Det er da utroligt at folk ikke kan skrive ordentligt herinde, eller for den sags skyld forstå og holde en ordentlig tone. Jeg troede det var et iværksætter forum, og ikke EB's nationen! eller Arto.

Nu har jeg mest fulgt med på sidelinien i denne "sag" - og så vidt jeg kan se er der ikke faldt en dom i sagen. Dette må jo betyde at de to unavngivne personer stadig er uskyldige.

Lad os nu debatere på et niveau så tråden stadig kan holdes åben, og ikke bliver lukket. Gå evt. ud og tag en mundfuld luft :) så er jeg sikker på at vi kan skabe den gode stemning som var på amino et par uger tilbage.

God weekend, og nyd nu vejret.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:16

Tonny Skov Pedersen:
Der er ikke, hverken reklameret eller solgt selskaber til nogen iværksættere på Amino, tværtimod ligesom Amino absolut ikke har været et område i denne forbindelse

Der var da to medlemmer af Amino som stod frem og beklagede sig over at deres selskab var sendt til tvangsopløsning.

/Henrik

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 18:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:

Kan vi ikke i det mindste i denne debat, lade være med at skrive injurierende indlæg.
Hvis denne tråd går i samme retning som de andre, så sker der det samme, som der skete dem.
Lad os nu debattere og informere, i stedet for at dømme andre..

Dbh Martin

Nej jeg gider egentlig ikke debattere mere og har heller ikke tiden til det. Mit budskab var ligesom trådstarters at jeg stillede mig uforstående overfor at moderatorerne slettede - også faktuelle - indlæg, som indeholdt nyttige oplysninger for iværksættere.  Længere er den ikke. Jo det er den faktisk. Nu kom bloggen fra Henrik nemlig: Det kan bare ikke skrives mere klart.  

Hvad angår det at være plat så er det ikke noget jeg gør i men jeg lægger ikke skjul på at jeg elsker sort humor, herunder galgen humor: Hvis bestalling er det lige der hænger i en meget tynd tråd ? Var det min så ville jeg nok overveje at holde meget lav profil af hensyn til boomerang effekten.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21

Hej Henrik

Henrik Krogh:
Der var da to medlemmer af Amino som stod frem og beklagede sig over at deres selskab var sendt til tvangsopløsning.

Det er korrekt, men nu er det en gang sådan, at jeg faktisk i mit første indlæg sidste søndag skrev om den ene af dem, og baggrunden for start af en tråd.

I dette indlæg redegjorde jeg ligeledes for, hvordan vi forholdte os med disse ejere, hvilket vi stadig står ved.

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Skattekonsulenterne:
Hvad angår det at være plat så er det ikke noget jeg gør i men jeg lægger ikke skjul på at jeg elsker sort humor, herunder galgen humor: Hvis bestalling er det lige der hænger i en meget tynd tråd ? Var det min så ville jeg nok overveje at holde meget lav profil af hensyn til boomerang effekten. 

Godt forsøg, men ikke helt så god som den forrige.

Jeg derimod erkender imidlertid åbent, hvad jeg har medvirket til, og tager følgelig også de konsekvenser, som det måtte medføre i det etablerede retssystem, og absolut ikke i en "standret" på Amino, som drives af personlige interesser for de personer, som deltager heri.

At du fremturer på denne måde finder jeg betænkelig, herunder at dømme andre uden et sagligt grundlag, så m.h.t. boomerang-effekt, så har du næppe noget at lade andre høre for.

Tonny

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 18:28
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er da fuldstændig ligegyldigt hvad du gør, om I vil betale dem de 4.000 kr. tilbage eller stifte et nyt selskab for dem (hvis de ellers tør det og I kan jo heller ikke rigtig stifte det over webreg).   

Det ændrer da ikke ved at der er tale om Amino brugere og det ændrer heller ikke ved at I har efterladt disse iværksættere (selskabsejere kan vi jo af gode grunde ikke kalde dem) i en situation hvor de ikke bare er bombet tilbage til før selskabsstiftelserne. De står også i en situation hvor de nu vil blive personligt beskattet af de - forhåbentlig - mange penge  de har tjent i "selskabernes "leveperiode".

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 6 ud af 10 (94 indlæg)