Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan en webshop annulere en bestilling fra en kunde der har betalt?

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:
Jeg har også mange gange tidligere skrevet en mail til webshops, når jeg har oplevet fejl. Det er yderst sjældent at man får et positivt svar tilbage (hvilket undrer mig meget), så det er jeg stoppet med.

Egentlig utrolig ringe service... nu har jeg ikke selv fået sådan en henvendelse i min shop, men hvis det var tilfældet, kunne jeg forestille mig, at jeg ville tilbyde kunden varen til min indkøbspris.  Det må vel være en fair deal? :)

Kunderne er af og til sikret lige rigeligt nok i nethandel efter min mening... den ene del af det er så også PBS' selvudnævnte dommer-rolle...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 08:28

Jesper Laugesen:

Men hold os opdateret ........

Det skal jeg nok, der er op til 3 ugers leveringstid.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 08:32

Jimmy Carlsen:

Egentlig utrolig ringe service... nu har jeg ikke selv fået sådan en henvendelse i min shop, men hvis det var tilfældet, kunne jeg forestille mig, at jeg ville tilbyde kunden varen til min indkøbspris.  Det må vel være en fair deal? :)

Det har nu ikke været for at få en bedre pris at jeg nogle gange har kontaktet webshops, men simpelthen for at hjælpe. Så et positivt svar med tak for hjælpen, ville sådan set være nok ;-)

Det skal også siges at mine erfaringer kun få gange har drejet sig om fejlagtige priser. Oftere har det været alle mulige andre fejl, som jeg fundet, og som jeg selv ville rette hvis det var min shop.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:36

Nu kan jeg heller ikke finde afgørelsen , men her skriver de omkring afgørelserne og at det kan koste webshop ejerne en formue.

Så din kone burde modtage hendes vare ellers må i kontakte "forbrug.dk" og få et link til afgørelsen og så sende den afsted til webshoppen.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 08:43

Kristian Konradsen:

Nu kan jeg heller ikke finde afgørelsen , men her skriver de omkring afgørelserne og at det kan koste webshop ejerne en formue.

Så din kone burde modtage hendes vare ellers må i kontakte "forbrug.dk" og få et link til afgørelsen og så sende den afsted til webshoppen.

Jeg tror også at vi får varen, når nu vi kun har bestilt 1 stk., men bestilte vi 100 stk., så tror jeg godt at butikken kan bevise at vi er klar over at det er en forkert pris.

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 08:53

Det er vel derfor at i alle har skrevet i jeres betingelser at alle priser på hjemmesiden er opfordring til tilbud?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 08:56

Anders_G:

Det er vel derfor at i alle har skrevet i jeres betingelser at alle priser på hjemmesiden er opfordring til tilbud?

Ifølge linket fra Fashion-Seller er det jo uden betydning.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:58

Jeg skriver således:

FORBEHOLD:

Vi tager forbehold for trykfejl, moms og afgiftsændringer samt leveringssvigt.

Men igen - om det har juridisk virkning ved jeg ikke.

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 09:17

Erik Pilgaard Hejlskov:
Det skal også siges at mine erfaringer kun få gange har drejet sig om fejlagtige priser. Oftere har det været alle mulige andre fejl, som jeg fundet, og som jeg selv ville rette hvis det var min shop.

Helt personligt ville jeg nok (alt efter fejltype) svare med et tak for hjælpen og en rabatkupon.

Det kommer selvfølgelig også an på, hvordan brugeren henvender sig...

Jeg blev engang svinet til af en besøgende, fordi jeg havde en trykfejl i mit CVR-nummer under min kontaktside. Firmanavn + adresse fremgik fint nok, og det rigtige CVR-nummer stod da også korrekt andre steder på sitet.

Men straks skulle man have noget i hovedet med at det var ulovligt, og at han ville melde det til "myndighederne"... en masse udråbstegn - og fake e-mail-adresse, så man ikke kunne svare tilbage med et "tak for opmærksomheden"...  Han ville nok ikke have fået en rabatkupon ;)

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 09:23

Jimmy Carlsen:

Jeg blev engang svinet til af en besøgende

Det ville jeg så heller ikke kalde en servicemail, hvilket jeg kaldte mine egne henvendelser tidligere i tråden Wink

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)