Jeg har også mange gange tidligere skrevet en mail til webshops, når jeg har oplevet fejl. Det er yderst sjældent at man får et positivt svar tilbage (hvilket undrer mig meget), så det er jeg stoppet med.
Egentlig utrolig ringe service... nu har jeg ikke selv fået sådan en henvendelse i min shop, men hvis det var tilfældet, kunne jeg forestille mig, at jeg ville tilbyde kunden varen til min indkøbspris. Det må vel være en fair deal? :)
Kunderne er af og til sikret lige rigeligt nok i nethandel efter min mening... den ene del af det er så også PBS' selvudnævnte dommer-rolle...
Egentlig utrolig ringe service... nu har jeg ikke selv fået sådan en henvendelse i min shop, men hvis det var tilfældet, kunne jeg forestille mig, at jeg ville tilbyde kunden varen til min indkøbspris. Det må vel være en fair deal? :)
Det har nu ikke været for at få en bedre pris at jeg nogle gange har kontaktet webshops, men simpelthen for at hjælpe. Så et positivt svar med tak for hjælpen, ville sådan set være nok ;-)
Det skal også siges at mine erfaringer kun få gange har drejet sig om fejlagtige priser. Oftere har det været alle mulige andre fejl, som jeg fundet, og som jeg selv ville rette hvis det var min shop.
Nu kan jeg heller ikke finde afgørelsen , men her skriver de omkring afgørelserne og at det kan koste webshop ejerne en formue.
Så din kone burde modtage hendes vare ellers må i kontakte "forbrug.dk" og få et link til afgørelsen og så sende den afsted til webshoppen.
Jeg tror også at vi får varen, når nu vi kun har bestilt 1 stk., men bestilte vi 100 stk., så tror jeg godt at butikken kan bevise at vi er klar over at det er en forkert pris.
Det skal også siges at mine erfaringer kun få gange har drejet sig om fejlagtige priser. Oftere har det været alle mulige andre fejl, som jeg fundet, og som jeg selv ville rette hvis det var min shop.
Helt personligt ville jeg nok (alt efter fejltype) svare med et tak for hjælpen og en rabatkupon.
Det kommer selvfølgelig også an på, hvordan brugeren henvender sig...
Jeg blev engang svinet til af en besøgende, fordi jeg havde en trykfejl i mit CVR-nummer under min kontaktside. Firmanavn + adresse fremgik fint nok, og det rigtige CVR-nummer stod da også korrekt andre steder på sitet.
Men straks skulle man have noget i hovedet med at det var ulovligt, og at han ville melde det til "myndighederne"... en masse udråbstegn - og fake e-mail-adresse, så man ikke kunne svare tilbage med et "tak for opmærksomheden"... Han ville nok ikke have fået en rabatkupon ;)