Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er vi?

Side 9 ud af 9 (84 indlæg)
Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hyggelig tråd faldt lige over den og tænkte at i også skulle have mig med på listen.

Jeg hedder Camilla og er 27 År jeg har 2 dejlige piger på 4 måneder og 3 år. Derudover driver jeg hjemmesiden www.byg-til-lavpris.dk hvor jeg sælger byggematerialer. Virksomheden er 100 % dropshipping dvs. vi har intet lager, bestiller direkte hos leverandører når vi får en ordre.

Jeg har haft webshoppen ved siden af mit studie, som jeg blev færdig med i August 2010 lige før jeg fik min anden datter.

Er glad for nu at kunne koncentrere mig 100 % omkring mit firma og min familie Smile

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 16:11

Hejsa

Så er det vist blevet tid til at jeg præsenterer mig:). Jeg har kigget rigtig meget med herinde de sidste mange måneder, men ville vente lidt med selv at komme på banen. Jeg tror måske egentlig ,at jeg ville være helt sikker på, at jeg virkelig turde tage springet og blive iværksætter:). Jeg synes det er super inspirerende at se så mange andre kvinder være igang, og det giver mig endnu mere gå-på-mod:)

Jeg hedder Annette og har for nylig oprettet min virksomhed Annettes favoritter. Jeg er i fuld gang med at gøre min webshop færdig, som så hedder Annettesfavoritter.dk:).

Selve ideen til virksomheden kommer fra min blog Annetteskager.dk, hvor jeg skriver og deler billeder og opskrifter med andre kagenørder. Jeg har rigtig mange der følger mig, og mellem 700-1000 klik på bloggen om dagen. Det er hovedsagligt ved at søge på cupcakes de kommer frem til min blog (jeg er så heldig at ligge på den første side på google). Så derfor er Annettes favoritter en webshop med tilbehør til cupcakes:). Udover den tanke at hvis folk kunne bruge mine ideer, så kunne de sikkert også bruge mine produkter;). Så synes jeg at vi i Danmark mangler en webshop med cupcake tilbehør af god kvalitet. Produkter man kan regne med, som for eks. papirs forme der ikke mister farve og mønster under bagning.

Det er en hobby virksomhed, og jeg har ikke lånt penge til den. Så sortimentet er småt til at starte med, men ambitionerne om mere er der:). Jeg er super spændt på det, og meget nervøs. Nervøs for at der er noget jeg glemmer eller gør forkert. Men jeg må tage det som det kommer. Jeg har en tante som er revisor, og regnskabet er det der er vigtigst for mig at have styr på, så det er da en god start:).

Jeg håber og regner med at kunne starte webshoppen indenfor et par uger. Samtidig med at min barsel slutter, så der bliver nok at se til. :).

www.Annetteskager.com

Fra Egtved, Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Fra  Tidsel Skrevet kl. 21:37

Hej!

Jeg er ny her på amino.

Jeg er ejer af www.tidsel.dk, som syr slynger af forskellige typer, desuden forhandler jeg lidt vikler (har købt et restlager af en der gik ned).

Indtil nu har jeg syet alt selv, men da det kun er min bibeskæftigelse, så kniber det med tiden. Jeg er derfor i gang med at finde en systue ude i den store vide verden der kan sy for mig (og har rigtig godt gang i en systue)

Hvis det viser sig at jeg kan få mine slynger syet til en fornuftig pris, så overvejer jeg om jeg skal finde en butik (online eller rl) der kan forhandle mine slynger.

Ejer af Tidsel og sugrushop. Slynger, bæreseler og Sugru

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 36
Fra  Gaard & Dahl Design Skrevet kl. 13:29

Kære Alle piger

Jeg er startet som selvstændig grafiker den første marts 2011 – så det hele er meget nyt og fuldstændig fantastisk. Jeg synes det er det bedste jeg længe har gjort og jeg har lært så meget gennem de sidste par måneder.

Min plan er at hjælpe mine kunder med at lave et design der virker! Med 15 års erfaring inde for det grafiske fag har jeg erfaringen til at lave gennemtænkt design – som kunden får glæde af. Jeg gør meget ud af at samle al kundens design og markedsføring så man stille og roligt får en ensartet stil.

Tiden går i øjeblikket med at definere mine ynglings områder inden for faget og finde de kunder der ligger i de områder :-) Jeg er ved at opbygge en hjemmeside og arbejder også en del med at networke. Jeg er også medlem af WIB (woman in business) og tager til forskellige aktiviteter i dette netværk.

Ved siden af mit job er jeg mor til to. En på 6 og en på 9 måneder. Jeg bor i lejlighed og har en kolonihave som også er en god tidssluger. Herudover er jeg kunstmaler og skal også have lavet en hjemmeside til min kunst.

Jeg håber vi kan bruge hinanden og glæder mig til at høre mere.

Mvh
Louise Skype-Smile

Jeg løser grafiske opgaver som f.eks:
:: Logo // visuel identitet
:: Webdesign
:: Bøger
:: Flyers
:: Brochure // pjecer
:: Gocards
:: Plakater
:: Layout til websites
:: Emballage