Det synes jeg ikke du har ret i. De seriøse aktører på markedet synes jeg er ret fornuftige og up front, med hvad de kan tilbyde osv.
Det lader til du har et "issue" med branchen som sådan... Hvilket jeg overhovedet ikke har. Jeg forholder mig bare til et problem med branchen i forhold til visse virksomheder.
Overhovedet ikke, men læser du bare lidt af de svar som der kommer her. Med at man selv skal tage ansvar og søge viden inden for området.
Så er det jo lidt ligesom spildt at man har en underleverandør. Når jeg vælger en underleverandør, så forventer jeg at man levere et produkt og en service, der stiller mig i en situation, hvor jeg ikke skal tænke ret meget over det tekniske, men at jeg kan tage stilling til, at det bliver løst som jeg mener det skal.
Skal jeg fx. sætte mig ind i med hvormange newton en plade skal bukkes med, på en kantbukker eller hvor meget varme en akrylplade skal have for at den kan bukkes. For at drage en parallel til internettet, så er det tit de undskyldninger man får. Og bukker man så fx 10 grader forkert, så er det kundens skyld fordi at de ikke har sat en grænse for hvad tolerancen er....der findes desværre noget som heder IEEEC DS og DIN, der så er underforstået. Inden for de brancher.
Problemet med internettet er at der ikke findes nogle standarter, eller noget som man kan forholde sig til. Fx. tager mange google som standart, selvom de ikke har en chance, og derefter postulere at man skal vente 6 månder.....ok kan jeg så betale om 6 månder, hvor resultatet kommer??? Og når det så udebliver skal man væbne sig for ingen kan sige hvornår robotten kommer igen.
Fx stillede jeg en garenti om at mit tryk holder 6 år i et bestemt miljø, så skal det holde 6 år, og gør det ikke det om 6 år, så er det pengene tilbage. Og det både på at trykket er intakt samt at pigmenteringen ikke er falmet over et vist niveau.
Tager jeg den parallel til internettet, så er det lidt ligesom, at det kan man ikke lave garentier for.....og man kan så ikke gentage succeser.....Hvorfor reklamerer man så med de resultater man har opnået.
/Kenneth