Ha ha - det vil aldrig ske da det er uden for befolkningens opfattelsesevne. Hvis bare regimer eller regeringer laver "events" der ligger uden for det alm. folk kan rumme eller kan få til at stemme overens med deres opfattelse af verden, så kan magter udføre hvad som helst og slippe afsted med det. Jeg vil ikke nævne 9/11 da det jo klart vil sætte folks urin i kog :-) Og kommer der endelig noget snask frem, så kan de (onde) vel bare SEO sig ud af det :-) Nå - jeg er forrsten imod dødsstraf og ønsker ikke nogen hængt eller skudt eller SEOet ud af universet. God påske! |
Ja, den katolske kirke er virkelig en klam organisation!
En ting er at en helvedes masse præster har misbrugt børn, det er mere end slemt. Men at paven og resten af slænget har dækket over det i årtier og stadigvæk tror at de er hævet over loven er ufatteligt.
Jeg håber virkelig at at alle dem der har misbrugt de børn og dem der har dækket over det inkl. paver og andet rakkerpak, ryger i spjældet og nogle kommer til at smide nøglen væk.
Der er helt sikkert mange rare katolikker, men nu må de vise mandsmod og få ledelsen skiftet ud, ellers er de ikke et hak bedre end misbrugerne!
Dbh Martin