Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den Katolske Kirke er en terrorgruppe

Side 1 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 9 person

Det viste sig, som alle i dag ved, at Irak ikke havde masseødelæggelsesvåben. Alligvel sendte vi militæret ind, bombede løs, fangede deres leder og hængte ham.

Den Katolske Kirke HAR masseødelæggelsesvåben - de sidder mellem benene på deres lidderlige pædofile præster og deres chefer som dækker over dem og lader dem fortsætte!

Den terror Den Katolske Kirke i årtier - ja sikkert århundrede, har udøvet mod titusindvis af de mest uskyldige i verden: Børn, er så modbydelig at de gørt sig fortjent til en placering øverst i "ondskabens akse".

Den Katolske Kirke er en terrorgruppe - værre end de fleste andre vi har set! Vi burde sende militæret ind i Vertikanet, bombe hele lortet tilbage til stenalderen, fange Paven og hænge ham.

Selv nu, hvor det over det meste af verden, er afsløret hvor modbydelige og umoralske den Katolske Kirke har opført sig, holder de fast i - også her i Danmark (hvor der på det seneste er fundet foreløbigt 12 tilfælde af misbrug), at de skam selv bør undersøge sagerne. De må da være rablende gale! Man sender sgu da ikke misbrugte børn hen til pædofilgruppen, for at få sagerne undersøgt. Hvad fanden i helvede tænker de på? Hvad bilder de sig ind?

Desværre tror jeg kun vi har set toppen af isbjeret. Kæmpe store katolske områder, som Italien, Spanien og Sydamerika har der stadig ikke været så meget fokus på. Men hvem tror på, at der ikke har fundet mindst ligeså mange misbrug sted der?

Jo før vi får stoppen denne terrorgruppe - jo bedre!

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:02

Sådan. God tekst! Det er godt nok synd for de børn det går ud over.. Zip it!

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 19:06
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:09

Godt skrevet Mikkel - desværre på en meget trist baggrund.

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:49
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Sikke noget sludder at kalde den katolske kirke for en terrorgruppe.

Det er nogle dybt ulykkelige pædofile sager der er opstået i ly af den katolske kirke, mennesker er næppe skabt til et liv i afholdenhed, det må den katolske kirke lære, det kan ikke nytte at fastholde nogle skæve vinkler i den katolske kirke som fremmer disse sygelige perversiteter.

Den katolske kirke må og skal gøres ansvarlig for disse syge gerninger og det bør ske på et objektivt grundlag af de etablerede civile retssystemer.

Som indbygger i et katolsk samfund oplever jeg en dyb frustration hos de almindelige katolikker over disse sindsyge handlinger, de er dybt rystet over det skete, der er ingen tvivl om at dette kommer til at rokke ved fundamentet for den katolske kirke og godt for det.

Men at ligge alle de katolske samfund for had på denne måde er usmageligt, de katolske samfund er grundlæggende så glade for børn at det virker paradoksalt, at disse ting grimme ting også skal ske i hjertet af den katolske kirke. Den almindelige katolik tager dyb afstand fra det skete og for dem som elsker børn højere end mange andre er dette en anledning til en grundlæggende mistillid til den katolske kirkes krav om afholdenhed for præster, munke og nonner, lad os håbe at denne mistillid får hurtig virkning, så disse syge ting ikke mere skal ske i ly af den katolske kirke.

Jeg er ikke katolik, men jeg lever blandt katolikker og oplever den bestyrtelse de udviser over det skete. Mit syn på katolikker, som rare, børnevenlige, åbne og varme mennesker har ikke ændret sig.

Problemet lægger alene hos nogle kirkelige embedsfolk og ikke hos katolikkerne i almindelighed.

De bedste hilsener

Italien Finn

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:07
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Finn, læg mærke til, at jeg meget bevidst kalder den Katolske Kirke for en terrorgruppe - ikke katolikker, som helhed. Det er på ingen måde de enkelte katolikker jeg er ude efter, men de tilsyneladende ekstremt mange pædofile og misbrugende præster og ikke mindst kirkens konsekvente beskyttelse af dem, på bekostning af titusindvis af børn - og i de senere år, retssystemets muligheder for at optrævle og dømme i sagerne. .

Det er Kirken, dens ledere og de mange modbydelige præster der i denne sag er skurken.

Jeg vil fastholde at de som gruppe - som organisation, til fulde lever op til betegnelsen "terror gruppe". Det som Vertikanet har ladet ske er mindst ligeså modbydeligt som det Sadam Hussein gjorde mod sine undersåtter, eller de andre terror grupper har gjort ... Nej, faktisk meget værre, netop fordi den Katolske Kirkes terror har været målrettet de så absolut mest uskyldige mennesker i verden: Vores børn!

Hvis vi skal kæmpe for at uddryde verdens modbydeligheder og farer - som vi jo har forsøgt på i f.eks. Irak og Afganistan, med våben og magt, så synes jeg bestemt, at vi med rette kunne starte med Vertikanet. En pædofil-terror-gruppe som dem bør vi ikke acceptere i verden.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:23

Krkli:

http://www.southparkstudios.dk/episodes/608/

Tjek det afsnit - meget relevant...

Ja, det er i sandhed et godt afsnit. Jeg kan anbefale alle, der kan lide Southpark, se det.

Det er naturligvis et svært emne at behandle humoristisk, men jeg synes som altid at netop Sourthpark gør det godt. Og når det gøres så godt som de gør, så har humoren absolut sin berettigelse selv i svære og ubehagelige sager som denne.

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel når man siger kirke, siger man også menighed, måske en strid om ord, men det er bombastiske ord du bruger, som kan støde alle de mennesker, som virkelig er i stand til og ønsker at ændre  denne syge del af embeds systemet i den katolske kirke.

Der er vilje og kraftige ønsker om at dette aldrig mere må ske i den katolske kirke.

En del af embedsværket i den katolske kirke har måske svært ved offentligt at bære ydmygelsen over disse fatale fejltagelser, men jeg tror ikke der findes nogen som vil forsvare det skete, hvis der skulle være et perverst sygt menneske i det katolske embedsværk, som vil forsvare det skete, så kan vi blive enige om at ingen straf synes at være hård nok for mennesker, som skulle sympatisere med disse uhyggelige ugerninger.

De bedste hilsener

Italien Finn

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:44
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Finn, den Katolske Kirkes præster og ledelse - tilsyneladende hele vejen rundt og op til toppen, har gjort alt hvad de kunne for at skjule disse sager, forhindre en uvildig opklaring og finde udenomsretslige løsninger. Og de fortsætter ...

Senest har de jo også foreslået herhjemme, at det er dem der i første omgang skal se på og "vurdere" sagerne - hvilket naturligvis er helt ude i hampen. Men det viser, at de fortsat ikke har fattet en skid og ikke endeligt er stoppet med det som jeg opfatter som rendyrket ondskab og terror.

De sætter deres eget velbeefindende over uskyldige børns, og de accepterer ikke at retssystemet og demokratiet står OVER kirken i dag. De meneer stadig, som kirke og præster, at de og deres gud står over lov og ret. Og det bliver vi altså nødt til at få demonstreret klart og tydeligt ikke er tilfældet!

Det er i øvrigt ikke nok, at straffe dem der fortsat misbruger - jeg er ligeglad hvor gamle sagerne er, eller hvor tæt på døden de præster er som har misbrugt børn. De skal naturligvis straffes for deres modbydelige terror mod børn. Og i det omfang kirken ikke lægger alle kort på bordet og overgiver alt bevismateriale nu og her til politiet skal de naturligvis gøres fuldt ud medansvarlige.

Side 1 ud af 7 (68 indlæg)